IPhone 7 Plus iOS 11 i problemy z WhatsApp i innymi aplikacjami.
#1
Napisano 20 listopada 2017 - 20:31
#2
Napisano 20 listopada 2017 - 20:46
Telefon nowy, czy ma już swój czas?
W nowym nic takiego nie ma miejsca.
Dziwne.
iPhone 15 blue.
#3
Napisano 20 listopada 2017 - 21:07
#4
Napisano 21 listopada 2017 - 16:33
#5
Napisano 21 listopada 2017 - 19:22
#6
Napisano 21 listopada 2017 - 19:29
w pierwszej kolejności przeinstaluj system na czysto czyli przez iTunes (odtworzenie), jeśli problem będzie się utrzymywał możesz iść do iSpotu...
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#7
Napisano 21 listopada 2017 - 19:35
#8
Napisano 21 listopada 2017 - 20:11
a przywracałaś kopie zapasowa danych? bo jeśli tak to możesz go jeszcze raz sprawdzić bez niej. Inaczej to chyba faktycznie pozostaje serwis... Radzę dobrze sprawdzić oprogramowanie, bo jeśli okaże się, że to system to zabulisz za reinstalację...
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#9
Napisano 21 listopada 2017 - 20:18
#10
Napisano 21 listopada 2017 - 20:28
Zabule za coś takiego? Skoro telefon posiada gwarancje normalnie to znaczy, ze raczej maja obowiązek go sprawdzić i zrobić co się da? 2 lata temu reklamowałam swojego 5s gdzie zrobili właśnie wgranie softu jeszcze raz i do tego „hard reset” i po prostu mi go oddali. Przewracałam kopie.
serio? a gdzie to robiłaś?, bo mnie powiedzieli, że ze za soft się płaci? To nie wiem..., ale myślę że sprawdzić i tak warto, bo po co się sprzętu wyzbywać...
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#11
Napisano 21 listopada 2017 - 21:13
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych