Witam, ostatnio oddałam zalany Iphone 6s, (po gwarancji) do serwisu Maclife znajdującego się w Gdańsku. Już tego samego dnia oddzwonili z wiadomością, że cały telefon się już do niczego nie nadaje i trzeba by było wymienić nie tylko wyświetlacz i baterię ale również płytę główną co sięgałoby kosztów około 1000zł. I zaproponowali mi wymianę na taki sam, nowy model (tylko że bez pudełka i akcesoriów) za 1569zł, jeśli oddam im ten zniszczony, gdyż oni wysyłają go gdzieś do Czech w tego co zrozumiałam. Rzekomo ma być również nowa gwarancja na ten telefon. Nie wiem co mam o tym myśleć i czy jest to lepszy pomysł niż odkupienie od kogoś troszkę taniej kolejnego telefonu.
![Zdjęcie](https://secure.gravatar.com/avatar/3c076dfcbea801b4f02b0039d878be28?s=100&d=https%3A%2F%2Fmyapple.pl%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Ftctc91_simplify%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Zalany Iphone 6s - serwis/propozycja wymiany na nowy za dopłatą
#1
Napisano 13 listopada 2017 - 18:25
#2
Napisano 14 listopada 2017 - 18:17
Wybierz się do innego serwisu, może da się naprawić płytę główną. Koszt akumulatora i panelu LCD nie jest zbyt wysoki.
#3
Napisano 16 listopada 2017 - 19:25
[CIACH] - Wycięcie prowokacji/złośliwości. Nikt Ci nie da gwarancji na działanie całego urządzenia po zalaniu, jedynie na wymienione elementy.
W Gdańsku kolega z naszego oddziału doradził Ci najbardziej rozsądną opcję - wymienić urządzenie na nowe w Apple.
Bardzo proszę o powstrzymanie się od złośliwości. Wytłumaczyć decyzję serwisu - proszę bardzo. Wycieczki w stosunku do innego serwisu (porady) następnym razem będą skutkować ostrzeżeniem - szczególnie wobec tak starego użytkownika, który dobrze powinien znać regulamin.
coś nie tak?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych