Jak wygląda sprawa z wymianą szkiełka aparatu w iPhonie 7? Tracę gwarancję po wymianie? Ewentualnie czy jest gdzieś możliwa wymiana, żeby jej nie utracić?

iPhone 7 - wymiana szkła aparatu
#1
Napisano 09 listopada 2017 - 10:42
#2
Napisano 09 listopada 2017 - 10:52
Nie, bo producent nie przewiduje takiej naprawy. W przypadku uszkodzenia szkła autoryzowana naprawa polega na wymianie całego telefonu.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#3
Napisano 09 listopada 2017 - 11:09
Rozumiem, że to odpowiedź na ostatnie pytanie? Czyli jak wymienię szkło gdziekolwiek, to tracę gwarancje na całego iPhona, tak? Chciałem go oddać na gwarancję z baterią, ale jak mam teraz rozbite szkło to już i tak za późno?
#4
Napisano 09 listopada 2017 - 12:59
Użytkownik MasterM edytował ten post 09 listopada 2017 - 13:00
#5
Napisano 09 listopada 2017 - 15:41
Nie ma co przesadzać. Podejrzewam, że wymiana samego szkła aparatu nie wpłynie na gwarancję, o ile zostanie to przeprowadzone prawidłowo, oraz bez rozbierania telefonu.
iPhone 15 Pro 256GB Mac mini (Late 2014) Apple Watch Ultra 2 AppleTV 4K
#6
Napisano 09 listopada 2017 - 18:23
Dzięki. Jutro się przejadę do orange, bo mam tam ubezpieczenie ale nie pamiętam czy na sam ekran, czy cały telefon.
Żeby mieć aż takiego pecha, że upadł z niskiej wysokości akurat na aparat... nawet rysy nie ma na obudowie. Używałbym go póki co bo nawet zdjęcia ładne robi, tylko jedno szkiełko jest pęknięte w stronę środka aparatu i się boję, żeby nie porysowało matrycy (nie jestem pewien jak to się nazywa ).
#7
Napisano 09 listopada 2017 - 21:50
Jeśli dobrze pamiętam to Apple dało możliwość wymiany rozbitych ekranów serwisom trzecim pod warunkiem że zostanie to wykonane naprawdę dobrze i bez dziwnych rzeczy pozostawionych w środku. Być może jest zatem szansa na wymianę szkiełka tak by się nikt nie zorientował Zresztą skoro masz w perspektywie wymianę całego telefonu (a nikt tego za darmo nie zrobi) może lepiej poszukać alternatywy.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#8
Napisano 09 listopada 2017 - 22:36
Jeśli dobrze pamiętam to Apple dało możliwość wymiany rozbitych ekranów serwisom trzecim pod warunkiem że zostanie to wykonane naprawdę dobrze i bez dziwnych rzeczy pozostawionych w środku. Być może jest zatem szansa na wymianę szkiełka tak by się nikt nie zorientował
Zresztą skoro masz w perspektywie wymianę całego telefonu (a nikt tego za darmo nie zrobi) może lepiej poszukać alternatywy.
Wymianę całego telefonu? Tzn jak? Ja takiego zamiaru nie mam chyba, że wymieniliby na gwarancji z powodu baterii bo na iOS 11 leci jak nienormalna, 5h w użyciu
#9
Napisano 09 listopada 2017 - 23:26
Jeśli dobrze pamiętam to Apple dało możliwość wymiany rozbitych ekranów serwisom trzecim pod warunkiem że zostanie to wykonane naprawdę dobrze i bez dziwnych rzeczy pozostawionych w środku.
Apple nigdy nie autoryzowało napraw wykonywanych przez serwisy nieautoryzowane ...
Jednak kiedyś, np. po wymianie ekranu poza serwisem nieautoryzowanym - Apple nie oferowało żadnej możliwości naprawy (nawet odpłatnej) takiego telefonu. Obecnie jak po samodzielnej wymianie ekranu zauważysz, że jakość wyświetlacza czy dotyku jest nie ta, albo baterię trzeba ładować 2-3 razy częściej (bo to najpopularniejszy efekt uboczny nieoryginalnego ekranu) to możesz "posypać głowę popiołem" i ze skruchą przyjść do ASA prosząc o odpłatną wymianę nieoryginalnego ekranu na oryginalny (tak jakbyś zapłacił za wymianę oryginalnego rozbitego na nowy). Oczywiście o ile podczas wcześniejszej wymiany ekranu nie zepsuto czegoś np. na płycie głównej - czyli jak to określiłeś "bez dziwnych rzeczy pozostawionych w środku"
Pomogłem ? - Lubię to
#10
Napisano 10 listopada 2017 - 07:06
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#11
Napisano 10 listopada 2017 - 22:57
Jeśli dobrze pamiętam to Apple dało możliwość wymiany rozbitych ekranów serwisom trzecim pod warunkiem że zostanie to wykonane naprawdę dobrze i bez dziwnych rzeczy pozostawionych w środku.
A czy na początku roku nie było info że wymiana ekranu na nieoryginalny nie powoduje już utraty gwarancji? Chyba że to jakiś fake news był.
Apple, aby uniknąć zarzutów o wykorzystywanie pozycji monopolisty na rynku oryginalnych części zamiennych (należy pamiętać, że Apple udostępnia oryginalne części zamienne tylko serwisom autoryzowanym przez Apple i nie ugięło się pod naciskami różnych Komisji i Urzędów aby otworzyć dostęp do oryginalnych części zamiennych również innym serwisom) było praktycznie zmuszone do usunięcia niektórych zapisów z postanowień gwarancyjnych.
Skutkiem tego m.in. sam fakt posiadania nieoryginalnego ekranu w iPhone nie jest już wystarczającym powodem dla odmowy świadczenia gwarancyjnego (oczywiście o ile zgłaszany problem nie jest spowodowany obecnością nieoryginalnego ekranu lub procesem jego zamontowania przez osoby trzecie - czyli takie, za działalność których Apple nie odpowiada).
Jeżeli więc mając nieoryginalny wyświetlacz zgłaszasz z tytułu gwarancji np. problem z tylną kamerą, to najprawdopodobniej byłaby ona wymieniona w ramach gwarancji bezpłatnie.
Jak zgłaszany jest np. krótki czas pracy na baterii, niestabilność działania/restarty albo problemy z dotykiem to (jak piszą na różnych forach w USA i Europie), pomimo tego, że iPhone jest na gwarancji proponowana jest najczęściej w takich przypadkach odpłatna wymiana nieoryginalnego ekranu na oryginalny.
Pomogłem ? - Lubię to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych