Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone „Połączenie nieudane”


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 iKubik

iKubik
  • 506 posts
  • SkądCzęstochowa

Posted 08 November 2017 - 11:19

Witam, od jakiegoś czasu mam problem z wykonwywaniem połączeń telefonicznych ze swojego iPhone’a SE w sieci Orange. Działa mi LTE, mogę wysyłać SMSy, ale czasem jak chcę gdzieś zadzwonić to zamiast sygnału otrzymuję komunikat „połączenie nieudane”. Restart telefonu, włączanie i wyłączanie trybu samolot nic nie daje. Dopiero pomaga czasem wyjęcie i ponowne włożenie karty SIM. Te problemy zaczęły się jak pod koniec sierpnia poleciałem do Włoch, nie mogłem tam dzwonić dopóki ręcznie nie ustawiłem jednego operatora z którym nie było tych problemów. Sprawa jest o tyle dziwna, że byłem w tych samych miejscach tydzień wcześniej (ale autem, nie leciałem wtedy) i nie było żadnych problemów. Odbieranie połączeń działa.
Miałem nadzieję, że jak zaktualizuję z iOS 10 do 11 to się coś zmieni, ale jednak nie...

Edited by iKubik, 08 November 2017 - 11:25.


#2 Geble

Geble

  • 1183 posts
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Posted 08 November 2017 - 11:50

Aż dziwne, że nie spróbowałeś jeszcze wyzerować ustawień sieciowych. Od tego bym w sumie zaczął wiedząc, że ręcznie sam ustawiałem operatora. 


BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI


#3 iKubik

iKubik
  • 506 posts
  • SkądCzęstochowa

Posted 08 November 2017 - 11:54

Aż dziwne, że nie spróbowałeś jeszcze wyzerować ustawień sieciowych. Od tego bym w sumie zaczął wiedząc, że ręcznie sam ustawiałem operatora.

O wybacz, zapomniałem o tym napisać. Resetowałem ustawienia we Włoszech jak nigdzie nie mogłem zadzwonić, nie pomogło niestety. Spróbuję jeszcze raz, ale to chyba nie to.

EDIT:
Wyzerowałem, telefon się zrestartował, ale dalej nie mogę nigdzie zadzwonić.
Ustawienia operatora też są aktualne, a przynajmniej nie pojawia się komunikat o dostępnej aktualizacji jak to sprawdzam.

Edited by iKubik, 08 November 2017 - 11:58.


#4 DanielF

DanielF
  • 5764 posts
  • SkądSiedlce

Posted 08 November 2017 - 12:00

Wyłącz dane komórkowe i będziesz mógł dzwonić
Fallout ...war, war never changes...

#5 iKubik

iKubik
  • 506 posts
  • SkądCzęstochowa

Posted 08 November 2017 - 12:05

Wyłącz dane komórkowe i będziesz mógł dzwonić


Wyłączałem, to samo...

#6 landr

landr
  • 1396 posts

Posted 08 November 2017 - 12:14

Spróbuj , ustawienia, operator wyłącz automat, zaznacz ręcznie Orange....a może masz uszkodzoną kartę sim? sprawdz na innej karcie jak to samo...to wina telefonu, a odtwarzałeś telefon bez kopii?



#7 iKubik

iKubik
  • 506 posts
  • SkądCzęstochowa

Posted 08 November 2017 - 15:38

Spróbuj , ustawienia, operator wyłącz automat, zaznacz ręcznie Orange....a może masz uszkodzoną kartę sim? sprawdz na innej karcie jak to samo...to wina telefonu, a odtwarzałeś telefon bez kopii?

Uda mi się przywrócić wszystko, łącznie ze zdjęciami po takim odtwarzaniu? Dzisiaj nie pomaga nawet wyjęcie i ponowne włożenie karty SIM....



#8 kubalon1

kubalon1
  • 641 posts

Posted 08 November 2017 - 15:47

Jak masz kopię nie będzie problemu. Podobne problemy miał znajomy z tym że do niego nie można się było dodzwonić, odtworzenie pomogło. 



#9 iKubik

iKubik
  • 506 posts
  • SkądCzęstochowa

Posted 08 November 2017 - 21:40

Jak masz kopię nie będzie problemu. Podobne problemy miał znajomy z tym że do niego nie można się było dodzwonić, odtworzenie pomogło. 

 

Będę musiał spróbować. Aktualnie pomogło (poprzednim razem też, ale zapomniałem o tym) wyłączenie i ponowne włączenie automatycznej strefy czasowej w ustawieniach daty. Trochę to dziwne jak dla mnie, iPhony mam od 2011 roku i pierwszy raz się spotykam z takimi problemami.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users