Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 8 CarPlay w Volkswagen nie działa


Najlepsza odpowiedź Piotr Matejko , 06 listopada 2017 - 16:24

Wskazówka 2. Upewnij się, że kabel jest zgodny

Lepiej użyj kabla Lighnting dołączonego do iPhone'a lub kabla z Apple. Inne kable mogą nie działać dobrze.

Wskazówka 3. Sprawdź, czy włączono Siri

Nie możesz wydawać poleceń głosowych bez Siri. Przejdź do Ustawienia> Stuknij Siri & Wyszukaj> Włącz.

Wskazówka 4. Sprawdź ograniczenia

Otwórz aplikację Ustawienia> Dotknij Ogólne> Ograniczenia> Wprowadź hasło> Znajdź funkcję CarPlay i wyłącz ją.

Wskazówka 5. Zresetuj iPhone'a

Najpierw ponownie uruchom telefon iPhone, aby spróbować, naciśnij i przytrzymaj przycisk Zasilanie> Przeciągnij slajd, aby wyłączyć. Jeśli to nie zadziała, możesz wykonać twardy reset telefonu iPhone, aby naprawić problem CarPlay, który nie działa w systemie iOS 11.

W przypadku iPhone'a 6s i wcześniejszego iPhone'a: ​​naciśnij i przytrzymaj przycisk ekranu głównego i przycisk zasilania, aż zobaczysz logo Apple na ekranie.

W przypadku iPhone 7/7 Plus: naciśnij i przytrzymaj razem przycisk Home i przycisk zmniejszania głośności.

W przypadku telefonu iPhone 8 / X: najpierw naciśnij i szybko zwolnij przycisk zwiększania głośności, a następnie naciśnij i szybko zwolnij przycisk zmniejszania głośności, a następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, aż pojawi się logo Apple.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 malin.pl

malin.pl
  • 194 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 06 listopada 2017 - 14:29

Cześć,

 

odebrałem w końcu nowy samochód z salonu, jest to Volkswagen z "nawigacją" Discovery Pro (więc CarPlay jest), podpiąłem szczęśliwe nowy telefon (iPhone 8) do usb i ... nic się nie stało. Telefon ładuje się, po Bluetooth łączy z samochodem, ale sam CarPlay nie działa.

 

Aby było ciekawiej na iPhone 6S nie ma problemu, wszystko śmiga. 

Oba telefony mają zainstalowany iOS 11.1

 

 

Nigdzie nie znalazłem jakieś pomocy, a nie miałem jeszcze czasu, aby pojechać do serwisu VW i tam zapytać czy coś mogą zrobić. 

 

Ktoś może spotkał się z takim problemem lub po prostu wie co mogę zrobić?

 

pozdrawiam,

M

 

 

 



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 06 listopada 2017 - 15:23

Siri włączona? Jeśli tak a iPhone 6s był podłączany tym samym kablem pozostaje wyłączyć i włączyć. Później twardy reset. Jak i to nie pomoże to dziwne. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 Piotr Matejko

Piotr Matejko
  • 28 postów
  • SkądPolska

Napisano 06 listopada 2017 - 16:20

musisz uruchomić funkcje : car net w navigacji,podac kod itd, potem podłącz kablem usb oryginalnym z iPhone  powinno działać, mi działa w vw na Discovery Media i iPhone 8 


https://www.imobie.c...not-working.htm


MacBook Pro 2017 , IPhone 8 (Silver 64)


#4 malin.pl

malin.pl
  • 194 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 06 listopada 2017 - 16:21

Kabel oryginalny, Siri włączona. Tak jak napisałem, iPhone 6S działa, iPhone 8 nie. Nic nie pomaga (nawet format telefonu).

musisz uruchomić funkcje : car net w navigacji,podac kod itd, potem podłącz kablem usb oryginalnym z iPhone powinno działać, mi działa w vw na Discovery Media i iPhone 8



#5 Piotr Matejko

Piotr Matejko
  • 28 postów
  • SkądPolska

Napisano 06 listopada 2017 - 16:24   Najlepsza odpowiedź

Wskazówka 2. Upewnij się, że kabel jest zgodny

Lepiej użyj kabla Lighnting dołączonego do iPhone'a lub kabla z Apple. Inne kable mogą nie działać dobrze.

Wskazówka 3. Sprawdź, czy włączono Siri

Nie możesz wydawać poleceń głosowych bez Siri. Przejdź do Ustawienia> Stuknij Siri & Wyszukaj> Włącz.

Wskazówka 4. Sprawdź ograniczenia

Otwórz aplikację Ustawienia> Dotknij Ogólne> Ograniczenia> Wprowadź hasło> Znajdź funkcję CarPlay i wyłącz ją.

Wskazówka 5. Zresetuj iPhone'a

Najpierw ponownie uruchom telefon iPhone, aby spróbować, naciśnij i przytrzymaj przycisk Zasilanie> Przeciągnij slajd, aby wyłączyć. Jeśli to nie zadziała, możesz wykonać twardy reset telefonu iPhone, aby naprawić problem CarPlay, który nie działa w systemie iOS 11.

W przypadku iPhone'a 6s i wcześniejszego iPhone'a: ​​naciśnij i przytrzymaj przycisk ekranu głównego i przycisk zasilania, aż zobaczysz logo Apple na ekranie.

W przypadku iPhone 7/7 Plus: naciśnij i przytrzymaj razem przycisk Home i przycisk zmniejszania głośności.

W przypadku telefonu iPhone 8 / X: najpierw naciśnij i szybko zwolnij przycisk zwiększania głośności, a następnie naciśnij i szybko zwolnij przycisk zmniejszania głośności, a następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, aż pojawi się logo Apple.


  • malin.pl lubi to

MacBook Pro 2017 , IPhone 8 (Silver 64)


#6 malin.pl

malin.pl
  • 194 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 06 listopada 2017 - 16:26

Teoretycznie wszystko zrobiłem z tej listy...
Wieczorem jeszcze raz przejdę przez te instrukcje i dam znać jaki jest efekt.


Wskazówka 2. Upewnij się, że kabel jest zgodny

Lepiej użyj kabla Lighnting dołączonego do iPhone'a lub kabla z Apple. Inne kable mogą nie działać dobrze.

Wskazówka 3. Sprawdź, czy włączono Siri

Nie możesz wydawać poleceń głosowych bez Siri. Przejdź do Ustawienia> Stuknij Siri & Wyszukaj> Włącz.

Wskazówka 4. Sprawdź ograniczenia

Otwórz aplikację Ustawienia> Dotknij Ogólne> Ograniczenia> Wprowadź hasło> Znajdź funkcję CarPlay i wyłącz ją.

Wskazówka 5. Zresetuj iPhone'a

Najpierw ponownie uruchom telefon iPhone, aby spróbować, naciśnij i przytrzymaj przycisk Zasilanie> Przeciągnij slajd, aby wyłączyć. Jeśli to nie zadziała, możesz wykonać twardy reset telefonu iPhone, aby naprawić problem CarPlay, który nie działa w systemie iOS 11.

W przypadku iPhone'a 6s i wcześniejszego iPhone'a: ​​naciśnij i przytrzymaj przycisk ekranu głównego i przycisk zasilania, aż zobaczysz logo Apple na ekranie.

W przypadku iPhone 7/7 Plus: naciśnij i przytrzymaj razem przycisk Home i przycisk zmniejszania głośności.

W przypadku telefonu iPhone 8 / X: najpierw naciśnij i szybko zwolnij przycisk zwiększania głośności, a następnie naciśnij i szybko zwolnij przycisk zmniejszania głośności, a następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, aż pojawi się logo Apple.



#7 Piotr Matejko

Piotr Matejko
  • 28 postów
  • SkądPolska

Napisano 06 listopada 2017 - 16:29

tez na początku nie chciało mi działać...ale w końcu odpaliło..


MacBook Pro 2017 , IPhone 8 (Silver 64)


#8 malin.pl

malin.pl
  • 194 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 08 listopada 2017 - 20:46

OK, już działa.

Okazało się, że coś było nie tak z telefonem. 

Musiałem przywrócić ustawienia fabryczne bez przywracania zawartości z kopii zapasowej.

 

Dzięki za pomoc.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych