Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę pobierać z appstore


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wrubcio

Wrubcio
  • 14 postów

Napisano 06 listopada 2017 - 08:53

iPhone 7 32gb  ios 11.1

Problem występuje od około 3 dni. Problemu nie spowodowała aktualizacja, mam tą samą wersje od miesiąca. Po wylogowaniu się swoim apple id ze starego 5s zalogowałem się jeszcze na chwilę bo coś tam potrzebowałem zrobić. Wydaje mi się że w tym momencie oba telefony w jakiś sposób się sparowały do jednego apple id. Później na 7 w urządzeniach były oba telefony. Więc naturalnie skasowałem 5s. Natomiast w ustawieniach świeciła mi się informacja żeby skonfigurować uwierzytelnienie dwuskładnikowe. Jak w to wchodziłem to prosił o kod blokady do 7 a później do 5s (?) pomimo tego, że nie było go już w urządzeniach. Naturalnie nie mogłem podać kodu bo telefon ma już ktoś inny. Temat olałem a ostatnio patrzę że informacja o uwierzytelnieniu zmieniła się na informacje o konfiguracji do końca apple id - prosił o hasło. No to podałem i ok. I od tego czasu nie mogę nic pobierać z appstore. Nie pomaga hard reset, nie pomaga podawanie hasła po 10 razy, nie pomogło nawet założenie nowego apple id. Jakieś pomysły?

 

Edit. Na nowym koncie po kliknięciu w pobranie czegoś po 5 minutach myślenia ponownie wywalił informacje o podanie hasła.. podałem, poprosił o touch id, podałem i pobrał aplikacje. Natomiast po kliknięciu w inną dzieje się to samo. Klikam pobierz, mieli, mieli, 5 minut później prosi o hasło, o touch it i ściąga. To nie jest problem z internetem, próbowałem w domu i w pracy. 



#2 NeeRek

NeeRek
  • 250 postów

Napisano 06 listopada 2017 - 12:46

Mi pomogło zainstalowanie systemu na nowo . Zrób hard reset : power i home przytrzymaj aż się zresetuje , to tez pomaga.

#3 agatamus

agatamus
  • 2 postów

Napisano 06 listopada 2017 - 19:58

Mam ten sam problem, ale od dłuższego czasu. iPhone 7 - odkąd zainstalowałam iOS 11 nie mogę pobrać żadnych aplikacji. Próbowałam już różnych polecanych opcji: hard reset, wyłączenie automatycznej daty i godziny , włączenie jej na nowo. Przywrócenie starej kopii zapasowej (niestety już za system 11). Cały czas jest to samo, klikam w pobieranie aplikacji prosi o Touch ID, po naciśnięciu kółeczko mieli i mieli, po kilku minutach prosi o podanie hasła Apple ID, podaję, znowu Touch ID i nic, nic się nie pobiera.

 

Macie jakiś pomysł co zrobić żeby pobieranie aplikacji z app store zaczęło znowu działać?



#4 nesiasps

nesiasps
  • 181 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 06 listopada 2017 - 20:38

Wyloguj się i zaloguj do swojego konta icloud & Apple ID

- mi pomogło:)


Gdyby problem dalej istniał - wyzeruj ustawienia sieciowe ;)



#5 Wrubcio

Wrubcio
  • 14 postów

Napisano 07 listopada 2017 - 10:26

Cuda się dzieją ostatnio z tymi telefonami. U mnie po godzinie od napisania pierwszego posta sytuacja sama się ustabilizowała na nowym koncie iCloud. Póki co działa - odpukać 



#6 Wrubcio

Wrubcio
  • 14 postów

Napisano 08 listopada 2017 - 12:59

Dziś rano problem powrócił i nie mogłem pobierać już z obu kont. Skontaktowałem się z supportem apple i finalnie pomogło wyzerowanie ustawień sieciowych następnie wyzerowanie wszystkich ustawień. Dane zostają trzeba pododawać tylko na nowo odciski i ustawić dzwonki. Mi pomogło. W razie czego polecam tam dzwonić, fajny support. Temat do zamknięcia 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych