Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Lokalizowane potwierdzenie zakupów w aplikacji (TestFlight)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 eBadger

eBadger
  • 31 postów
  • SkądBiałystok, PL

Napisano 27 października 2017 - 17:23

Hej,

 

Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego komunikat (nie pochodzący z aplikacji) który jest potwierdzeniem wykonania zakupu, jest zawsze po polsku?

 

Ten komunikat jest tylko na wersji pochodzącej z TestFligth. Jednak gdybym chciał mieć obcojęzycznych testerów, to wolałbym żeby było on w języku systemu urządzenia.

Zmieniałem język i region na angielski, jednak w dalszym ciągu komunikat jest po polsku. Czy ktoś wie od czego to zależy?

 

Wersja produkcyjna, z AppStore już ma inny dialog (lokalizowany) i tam nie ma problemu, jednak ciekawość mnie zżera dlaczego ten komunikat (patrz załącznik) jest zawsze po polsku.

Czy to może wynikać z tego że odpalam app w Polsce?

 

Pozdrawiam,

MK

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  2a.PNG   512,3 KB   0 Ilość pobrań





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych