Zamówiony 15.11, dziś (29.11) kasa zablokowana i status przygotowania do wysyłki. Czy jest sens myśleć o piątkowej dostawie czy to abstrakcja ?
Mi pobrali pieniądze w środę wieczorem leciał z czech, a w piątek z samego rana już był
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 30 listopada 2017 - 06:39
Zamówiony 15.11, dziś (29.11) kasa zablokowana i status przygotowania do wysyłki. Czy jest sens myśleć o piątkowej dostawie czy to abstrakcja ?
Mi pobrali pieniądze w środę wieczorem leciał z czech, a w piątek z samego rana już był
Sony Ericsson Arc S -> Iphone 4 -> Xperia Z2 -> Xperia Z5 -> Iphone 6s -> Iphone X -> Iphone Xs -> Iphone 12 Pro Max
Napisano 30 listopada 2017 - 12:29
Pamiętajcie że jest okres przedświąteczny i kurierzy mają sporo pracy. Opóźnienia są coraz większe.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Napisano 30 listopada 2017 - 12:38
Przesyłka wysłana - jest tracking z UPS ale jeszcze nie działa. Jest szansa że będzie jutro ?
Napisano 30 listopada 2017 - 12:45
a masz info skąd wysłana ?
iPhone 13 Pro Max / Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.
Napisano 30 listopada 2017 - 12:52
Ja mam dostawę na dzisiaj. Przesyłka z Czech.
iPhone 15 Pro Max | iPhone 12 | Apple Watch Ultra | MacBook Pro 16" | MacBook Pro 14"
Napisano 30 listopada 2017 - 12:52
Przesyłka wysłana - jest tracking z UPS ale jeszcze nie działa. Jest szansa że będzie jutro ?
ja tak miałam - apple wysłało info, że przesyłka w drodze, tracking nie działał jeszcze do wieczora, a następnego dnia rano telefon był u mnie, więc mam nadzieję, że u Ciebie też tak będzie
Napisano 30 listopada 2017 - 12:54
Dziękuję Informacje o wysyłce mam z Apple. Szacowana dostawa 5.12, miejmy nadzieję że aż tyle nie trzeba będzie czekać !
Napisano 30 listopada 2017 - 12:56
Dawno nie byłem tak wkurzony, zabezpieczenia antyfraudowe, bank odrzucił płatnośc bo podejrzewał,żę to próba oszustwa. Wyłączyłem to zabezpieczenie termin realizacji do 7 dni,, tylko że w Apple mi anulują zamówienie jak przez 7 dni nie będzie pobranej kwoty. Pozdrawiam GetinBank...
IP 14 Pro Max/ AW Ultra
MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1
Napisano 30 listopada 2017 - 13:17
Ja również miałem mieć dostawę na dzisiaj ale nagle UPS zmienił sobie status na opóźniona ze względu na warunki pogodowe, trochę śniegu spadło w Warszawie i już trudno dostarczyć paczkę 300km dalej pomimo tego, że od wczoraj wieczora przejechała z Pragi do Kolonii i Warszawy bez problemu. Oby chociaż jutro dostarczyli.
Napisano 30 listopada 2017 - 15:46
A mi bank blokuje płatnośći , nikt nie wie dlaczego, nie ma limitu, jest kasa a są blokowane przez bank , hahaha super będe musiał składać nowe zamówienie i czekać miesiąć znowu..
IP 14 Pro Max/ AW Ultra
MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1
Napisano 30 listopada 2017 - 15:59
A Ty już czasem nie kupiłeś iPhone'a?
Zadzwoń do banku, on na pewno wie dlaczego blokuje płatność.
Napisano 30 listopada 2017 - 16:07
Bank twierdzi,że jest wszystko ok, porażka... Tak mam swojego, ale teraz zamówiłem drugiego na prezent
IP 14 Pro Max/ AW Ultra
MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1
Napisano 30 listopada 2017 - 16:52
Zmień metodę płatności u Apple - bratu nie przeszła płatność i miał komunikat na apple.at (kupował w Austrii akurat) o możliwości nowej próby autoryzacji karty albo podania danych innej karty. Podał dane innej karty, pieniądze od razu ściągnęło i następnego dnia miał wysyłkę.
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Napisano 30 listopada 2017 - 20:19
Napisano 30 listopada 2017 - 22:31
Napisano 01 grudnia 2017 - 09:02
Napisano 01 grudnia 2017 - 09:56
IP 14 Pro Max/ AW Ultra
MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1
Napisano 01 grudnia 2017 - 10:22
Tak jest, proponuję przez weekend porządnie zająć się swoimi kobietkami bo jak przyjdzie X w poniedziałek to potem nie będzie czasu
iPhone 13 Pro Max / Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.
Napisano 01 grudnia 2017 - 10:58
Napisano 01 grudnia 2017 - 15:40
Termin na 4.12
Wysyłka wczoraj, doszedł dzisiaj.
Mam nadzieje, że zobacze to co yorky i to będzie gwóźdź do trumny :-)
Napisano 01 grudnia 2017 - 17:08
Napisano 01 grudnia 2017 - 17:46
Obecnie już nie ma 1-2 tygodnie oczekiwania a konkretne dni 13-20 grudnia. Tak czy inaczej znów się trochę wydłużyło.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Napisano 01 grudnia 2017 - 22:59
Napisano 02 grudnia 2017 - 00:00
Coraz ciekawiej się robi. Telefon od 7 rano jest w Warszawie. Przed chwila odświeżyłem status UPS to już nie jest poniedziałek 04.12 tylko wtorek 05.12. Nie wiem co mam o tym myśleć.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Napisano 02 grudnia 2017 - 00:18
Ja dostałem z porysowanym tylnym panelem w kilku miejscach. Wymiana numer 1. Ech, skąd ja to znam...
Tylko dziwna sytuacja, facet na infolinii powiedział mi że wymiana zorganizowana, minęło kilka godzin, a tu ani maila z numerem zwrotu, ani nowego zamówienia. Zwykle przy wymianach przychodziło niemal natychmiast. Podobno wymiany są priorytetowe i teraz czeka się do 3 dni.
iPhone 15 Pro Max | iPhone 12 | Apple Watch Ultra | MacBook Pro 16" | MacBook Pro 14"
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych