Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Twoje konto Apple ID jest zablokowane


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 korbiela

korbiela
  • 3 postów

Napisano 20 października 2017 - 11:29

Witam

 

Dostałem służbowy iPhone i iPad, ale od razu zaznaczę że korzystam z nich sporadycznie (praktycznie wyłącznie do testowania oprogramowania).

Jakiś czas temu tak po prostu pojawił mi się komunikat "Twoje konto Apple ID jest zablokowane" przy próbie aktualizacji jednej z aplikacji w AppStore.

Zmieniłem więc hasło przez stronę https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid ale nic to nie pomogło.

Zresetowałem telefon, to samo - z telefonu mogę korzystać, uaktualnić aplikacji nie.

Za radą w wątku https://myapple.pl/forums/topic/280531-twoje-konto-apple-id-jest-zablokowane/ w ustawieniach telefonu kliknąłem Wyloguj się, dane się wymazały. Zalogowałem się ponownie do iCloud swoim hasłem - poprawnie, usługa Find My Apple została ponownie włączona.

Aktualizacja apki - "Twoje konto Apple ID jest zablokowane".

 

W iPadzie podobnie - aktualizacja aplikacji nie jest możliwa.

Telefon to iPhone 6, iSO 10.3.2

 

Czy ktoś może mi coś doradzić?



#2 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 października 2017 - 12:52

A nie jest zablokowane z powodu zalegania z płatnością?


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#3 korbiela

korbiela
  • 3 postów

Napisano 20 października 2017 - 13:08

Z płatnością za co dokładnie? Sprzęt korporacyjny, ale karta sim moja prywatna.



#4 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 20 października 2017 - 15:40

Chodzi o płatności w AppStore, nie u operatora.



#5 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 20 października 2017 - 17:30

Zadzwoń najlepiej na infolinie Apple i Ci wszystko wyjaśnia. Nie ma co wróżyć z fusów.

iPhone 15 Pro


#6 korbiela

korbiela
  • 3 postów

Napisano 23 października 2017 - 10:38

Zadzwoń najlepiej na infolinie Apple i Ci wszystko wyjaśnia. Nie ma co wróżyć z fusów.

Dzięki za podpowiedź, i to była właściwa droga.

Okazało się, że prawdopodobnie konto zostało zablokowane ze względu na nieprawidłowe dane rozliczeniowe (adres typu "brak").

Ale muszę przyznać że jestem pod wrażeniem sprawności z jaką zadziałał support Apple.


  • sevecc lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych