Witam
Dostałem służbowy iPhone i iPad, ale od razu zaznaczę że korzystam z nich sporadycznie (praktycznie wyłącznie do testowania oprogramowania).
Jakiś czas temu tak po prostu pojawił mi się komunikat "Twoje konto Apple ID jest zablokowane" przy próbie aktualizacji jednej z aplikacji w AppStore.
Zmieniłem więc hasło przez stronę https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid ale nic to nie pomogło.
Zresetowałem telefon, to samo - z telefonu mogę korzystać, uaktualnić aplikacji nie.
Za radą w wątku https://myapple.pl/forums/topic/280531-twoje-konto-apple-id-jest-zablokowane/ w ustawieniach telefonu kliknąłem Wyloguj się, dane się wymazały. Zalogowałem się ponownie do iCloud swoim hasłem - poprawnie, usługa Find My Apple została ponownie włączona.
Aktualizacja apki - "Twoje konto Apple ID jest zablokowane".
W iPadzie podobnie - aktualizacja aplikacji nie jest możliwa.
Telefon to iPhone 6, iSO 10.3.2
Czy ktoś może mi coś doradzić?