Odkąd zaktualizowałam iPhone'a do iOS 11 nie mogę zsynchronizować go z iTunes. Posiadam MacBooka Air (late 2014), który również posiada wszystkie najnowsze aktualizacje (łącznie z najnowszą wersją iTunes). Synchronizacja teoretycznie przebiega pomyślnie, aż do 5 kroku, czyli jej zakończenia. Ten krok trwa najdłużej, bo od 2 do 5 minut, po czym wyskakuje komunikat: Nie można było zsynchronizować iPhone'a, ponieważ nie powiodło się zakończenie sesji synchronizacji (bez żadnego numeru błędu). Taka sama sytuacja dzieje się zarówno przy synchronizacji przez kabel USB (pqi i oryginalny), jak i przy synchronizacji przez Wi-Fi. Mam jedną aplikację połączoną z iTunes (Last.fm Scrobbler) i jej wyłączenie, odinstalowanie, ponowne zainstalowanie nie pomaga. Chociaż zauważyłam, że przy synchronizacji apka się wyłącza. Nie pomaga też reset laptopa i telefonu. Najnowsza aktualizacja iOS również nie pomogła. Do tej pory wszystko działało bezbłędnie. Dodam, że nie mam żadnego Jailbreaka ani nic w tym stylu.
Pomocy!