Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Decyzja serwisu - zalany, czujniki wilgoci białe. iPhone SE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Baton1203

Baton1203
  • 65 postów

Napisano 11 października 2017 - 12:54

Hej,

Mam do Was pytanie. Czy zalanie telefonu zawsze sprawdza się tylko i wyłącznie na podstawie czujników wilgoci? Wysloczyly mi na ekranie linie, mogące wskazywanie właśnie na za zalanie, jednak wszystkie czujniki mam białe. Decyzja serwisu - ingerencja cieczy. Rozumiem, ze przy białych czujnikach i tak już jest sprawa przegrana ? Dzięki za odpowiedz.

#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 października 2017 - 12:57

Czujniki mogą być białe, czyli nieaktywowane ale jak są ewidentne ślady działania cieczy np. korozja to serwis odmówi Ci bezpłatnej naprawy. Nie tylko czujniki świadczą o zalaniu.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 Baton1203

Baton1203
  • 65 postów

Napisano 11 października 2017 - 13:05

OK, dziękuje za odpowiedz.

#4 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 11 października 2017 - 13:09

Nie. Jeśli widać ewidentne zacieki, albo inne ślady zalania (zapach, rdza) to diagnostyka jest ewidentna. Serwis powinien zaprezentować fotografię ukazującą ślady zalania.


  • Baton1203 lubi to

#5 chrobro

chrobro
  • 172 postów
  • Skądzachodniopomorskie

Napisano 11 października 2017 - 13:34

A co w wypadku gdy czujnik przy karcie SIM w iP7 jest czerwony? Telefon nigdy wilgoci nie widział - w razie jakichkolwiek problemów w Cortlandzie mi go nawet nie przyjmą?



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 października 2017 - 13:44

Jeśli wewnętrzny czujnik jest biały i nie ma w środku żadnych śladów cieczy, korozji itd. to nie będzie problemu z gwarancją.


  • chrobro lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 11 października 2017 - 14:01

Nie dam sobie głowy uciąć ale jeden "zapalony" znacznik przy braku jakichkolwiek oznak zalania nie przesądza o odrzuceniu gwarancji. Serwisant może to odrzucić ale może to też skonsultować z inżynierem przez swój portal - dużo zależy od tego który czujnik jest "zapalony", jeśli tylko ten "na zewnątrz" to nie powinno być problemu. Serwisant ma wszelkie powody by starać się to jednak naprawiać na gwarancji bo odrzucona gwarancja to niezadowolony klient (chyba że jednak zgodzi się z diagnozą i na naprawę odpłatną) a wykonana naprawa to kasa i zadowolony klient.


Użytkownik imrik edytował ten post 11 października 2017 - 14:04


#8 Baton1203

Baton1203
  • 65 postów

Napisano 16 października 2017 - 09:40

Według serwisanta, trochę cieczy znalazło się na ekranie, natomiast telefon jest „czysty”. Wymieniłem ekran z 5s i byc może od tego czasu zaczęły się problemy z bluetooth. W załączniku przesyłam zdjęcie jak wyglada problem. Po włączeniu bluetooth z menu rozwijanego z dołu, jego ikona jest widoczna na belce, jednakże w ustawieniach , zamiast sukawa wl/wył jest nieustannie kręcące się kółko. Nie wyszukuje żadnych urządzeń. Ikona z belki po jakimś czasie znika. Uwalony bluetooth? Przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomaga.

Załączone pliki


Użytkownik Baton1203 edytował ten post 16 października 2017 - 09:40


#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 października 2017 - 10:04

W wyniku zalania mogła zostać uszkodzona płyta główna i nie działa bluetooth. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#10 Baton1203

Baton1203
  • 65 postów

Napisano 16 października 2017 - 11:32

Możliwa jest wymiana samego bluetooth? Czy tylko i wyłącznie cała płyta główna ?

#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 października 2017 - 11:41

Mo≥żna próbować naprawić płytę.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 Baton1203

Baton1203
  • 65 postów

Napisano 16 października 2017 - 11:48

Ok, dziękuje Ci za odpowiedzi.

#13 beben1

beben1
  • 47 postów
  • Płeć:
  • Skądbiałystok/londek/manchester

Napisano 18 marca 2019 - 22:19

Mo≥żna próbować naprawić płytę.

Gdzie to próbować naprawiać płytę i jaki koszt czy czujnik ma być czerwony w całości czy wystarczy jak jest czerwonawy




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych