Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6s Plus problem z czerniejącym rogiem ekranu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 inFamous

inFamous
  • 38 postów
  • SkądSilesia

Napisano 11 października 2017 - 10:30

Witam. Mam problem, mianowicie od jakiegoś czasu obserwuję w telefonie czerniejący lewy górny róg ekranu. Dzisiaj zauważyłem, że ekran czernieje również od góry, a nie od samego rogu.

 

zdjęcie poglądowe: http://i.imgur.com/eSzYwZa.jpg

 

wygląda to podobnie tylko, że obszar czarny jest większy.

 

Moje pytanie jest takie. Czy powinienem oddać telefon w ramach rękojmi? Nie chcę dostać jakichś chińskich części bo nie o to tu chodzi. A w mojej opinii ten czarny róg będzie się tylko powiększał, aż nie będę widział części ekranu bądź w ogóle dotyk przestanie działać. Sprawa taka jak przy słynnej akcji z modelami iPhone 6. Prosiłbym o sensowne rady. Mam obawy, że jak oddam to dostanę mix części chińskich zamienników albo kompletnie mi go uszkodzą, porysują itd., a z drugiej strony mam obawy odnośnie przyszłego stanu ekranu.

 

Pozdrawiam



#2 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 11 października 2017 - 12:11

Zapomniałeś powiedzieć gdzie go chcesz na tą rękojmie oddać. Co to za miejsce że nie bałeś się zakupu, a teraz obawiasz się że pasztet Ci zrobią z telefonu przy rękojmi?


Użytkownik imrik edytował ten post 11 października 2017 - 12:12


#3 inFamous

inFamous
  • 38 postów
  • SkądSilesia

Napisano 11 października 2017 - 12:32

Zapomniałeś powiedzieć gdzie go chcesz na tą rękojmie oddać. Co to za miejsce że nie bałeś się zakupu, a teraz obawiasz się że pasztet Ci zrobią z telefonu przy rękojmi?

Zakupiony ostał w T-mobile, natomiast prawda taka, że wszędzie mogą  fuszerkę odstawić, a jak czytam w sieci opinie innych to aż strach :)



#4 stap

stap
  • 53 postów

Napisano 11 października 2017 - 12:43

Zakupiony ostał w T-mobile, natomiast prawda taka, że wszędzie mogą  fuszerkę odstawić, a jak czytam w sieci opinie innych to aż strach :)

Oddaj do cortlandu, jeżeli jest na gwarancji



#5 inFamous

inFamous
  • 38 postów
  • SkądSilesia

Napisano 11 października 2017 - 12:48

Oddaj do cortlandu, jeżeli jest na gwarancji

Gwarancja apple jest roczna, telefon ma trochę ponad więc zostaje tylko rękojmia.



#6 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 11 października 2017 - 12:50

T-Mobile współpracuje z autoryzowanym serwisem Apple w kwestii napraw. Jeśli nie masz zaufania do serwisu Apple to po co kupowałeś iPhone?

Kiedyś był to Regenersis - spory moloch w Jankach pod Warszawą, który faktycznie podchodził dość masowo do napraw i nie przykładał się do diagnozy należycie, ale tutaj nie ma co diagnozować - ekran nadaje się do wymiany na nowy i reklamacja będzie uznana pod warunkiem, że sam nie grzebałeś w telefonie i nie jest zalany. Głównie obiekcje są do czasu w jakim wykonują zlecenia, ewentualnie nie wykrywają usterki lub błędnie diagnozują.

Jaki obecnie serwis ma umowę z T-Mobile to nie wiem, ale z tego co czytałem tutaj na forum to od niedawna możesz oddać taki telefon w dowolnym innym autoryzowanym serwisie Apple - Cortland, iMac, iSpot, czy co Ci tam pasuje. Zadzwoń i zasięgnij języka czy przyjmą.

 

Autoryzowany serwis nie ma jak skorzystać z chińskich zamienników - raz że straciłby autoryzację gdyby to wyszło (a wyszłoby), a dwa po co skoro Apple nie tylko dostarcza części za frajer ale jeszcze płaci za wykonanie usługi? Na prawdę myślisz, że ktoś starałby się o autoryzację po to by kupować tanie i psujące się zamienniki by następnie odsprzedawać te oryginalne części jakie dostaje od Apple? Przy audytach Apple, inspekcjach, kontrolach i tym jak niewiele się na czymś takim zarobi vs fakt że serwis ma umowę na niemalże ciągły strumień napraw od jednego z największych operatorów w Polsce (+jeszcze kilka innych bo PZU też ubezpiczenia tam robi) i niemalże gwarantowaną ciągłość autoryzacji pod warunkiem, że właśnie takimi akcjami nie zwali sprawy.

Z takim podejściem to można powiedzieć, że jeśli wszędzie MOGĄ zrobić fuszerkę lub oszukać to jakie to ma znaczenie czy naprawy podejmie się Czesio z serwisu założonym w Domku Na Drzewie czy Autoryzowany Serwis Apple? Kup nowego po prostu a ten wadliwy sprzedaj albo sprezentuj komuś kto chce podjąć ryzyko :)


Użytkownik imrik edytował ten post 11 października 2017 - 12:53


#7 inFamous

inFamous
  • 38 postów
  • SkądSilesia

Napisano 11 października 2017 - 12:57

T-Mobile współpracuje z autoryzowanym serwisem Apple w kwestii napraw. Jeśli nie masz zaufania do serwisu Apple to po co kupowałeś iPhone?

Kiedyś był to Regenersis - spory moloch w Jankach pod Warszawą, który faktycznie podchodził dość masowo do napraw i nie przykładał się do diagnozy należycie, ale tutaj nie ma co diagnozować - ekran nadaje się do wymiany na nowy i reklamacja będzie uznana pod warunkiem, że sam nie grzebałeś w telefonie i nie jest zalany. Głównie obiekcje są do czasu w jakim wykonują zlecenia, ewentualnie nie wykrywają usterki lub błędnie diagnozują.

Jaki obecnie serwis ma umowę z T-Mobile to nie wiem, ale z tego co czytałem tutaj na forum to od niedawna możesz oddać taki telefon w dowolnym innym autoryzowanym serwisie Apple - Cortland, iMac, iSpot, czy co Ci tam pasuje. Zadzwoń i zasięgnij języka czy przyjmą.

 

Autoryzowany serwis nie ma jak skorzystać z chińskich zamienników - raz że straciłby autoryzację gdyby to wyszło (a wyszłoby), a dwa po co skoro Apple nie tylko dostarcza części za frajer ale jeszcze płaci za wykonanie usługi? Na prawdę myślisz, że ktoś starałby się o autoryzację po to by kupować tanie i psujące się zamienniki by następnie odsprzedawać te oryginalne części jakie dostaje od Apple?

Z takim podejściem to można powiedzieć, że jeśli wszędzie MOGĄ zrobić fuszerkę lub oszukać to jakie to ma znaczenie czy naprawy podejmie się Czesio z serwisu założonym w Domku Na Drzewie czy Autoryzowany Serwis Apple? Kup nowego po prostu a ten wadliwy sprzedaj albo sprezentuj komuś kto chce podjąć ryzyko :)

 

 

Mnie konkretnie chodzi o ta przypadłość z czarnym rogiem ekranu. Obawiam się, że oddając go do salonu t-mobile mogą oddać w stanie złym lub gorszym. Ale jeśli jest tak jak piszesz i nie współpracują już z Regenersis to dzisiaj do nich uderzę. Jeśli chodzi o telefon to o zalaniu czy nawet rysach nie ma mowy. Nie ruszany, nie rozbierany. Gdyby każda kobieta była w połowie tak zadbana jak mój telefon to braverany i inne konaro zapłony nie były by nikomu potrzebne :P

 

Dzisiaj w takim razie oddam go do salonu.

 

Pozdrawiam



#8 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 11 października 2017 - 13:11

Nie pisałem że nie współpracują z Regenersis tylko że kiedyś tak było. Ergo nie wiem czy ciągle współpracują :) tak czy owak T-Mobile nie ma wyboru i z kimś musi współpracować a autoryzowanych serwisów zdolnych przerobić taką ilość nie jest dużo w Polsce.

 

To jak telefon jest w tak świetnym stanie jak piszesz to zrób zdjęcia telefonu przy oddawaniu do serwisu tak aby:

- było widać jego stan (że brak jest rys, etc)

- by było widać, że to faktycznie ten telefon (numery seryjne, etc)

- tak by było widać ten twój protokół oddania do serwisu z datą

 

W razie W nie ma bata by obalili, a faktycznie jest jak mówisz - przypadki chodzą po ludziach i coś może się stać zwyczajnie w transporcie. Masz ciągle oryginalne pudełko i folie? Możesz je wykorzystać bo inaczej to jakieś zastępcze musi być użyte na czas transportu. Niekoniecznie punkt T-Mobile jest wyposażony w odpowiednie opakowania transportowe i muszą pracownicy coś zmontować na prędce.


Użytkownik imrik edytował ten post 11 października 2017 - 13:15


#9 skolodziejczyk

skolodziejczyk
  • 108 postów

Napisano 21 października 2017 - 10:27

Ja mam dokładnie taki sam problem z wyświetlaczem w 6S. Czarny róg pojawił się ok roku temu i nic sie nie dzieje, nie powiększa się. Co do serwisu to masz racje, wszystko robią na odp...... się pan.

#10 Ganjuana

Ganjuana
  • 462 postów

Napisano 23 października 2017 - 20:36

U mnie w 6s w lewym górnym też zrobiła się plama. [attachment=5314:IMG_0092.JPG]

Dobrze widać jak powiększy się zdjęcie na iPhonie (jakieś białe tło). ;)

Też w następnym tygodniu idzie na rękojmię.



#11 inFamous

inFamous
  • 38 postów
  • SkądSilesia

Napisano 24 października 2017 - 12:01

U mnie w 6s w lewym górnym też zrobiła się plama. attachicon.gifIMG_0092.JPG

Dobrze widać jak powiększy się zdjęcie na iPhonie (jakieś białe tło). ;)

Też w następnym tygodniu idzie na rękojmię.

 

Mój przypadek zupełnie inny. Co widać na zdjęciu.

 

 

Ja mam dokładnie taki sam problem z wyświetlaczem w 6S. Czarny róg pojawił się ok roku temu i nic sie nie dzieje, nie powiększa się. Co do serwisu to masz racje, wszystko robią na odp...... się pan.

 

 Jak już wspomniałem na samym początku, ja zaobserwowałem, że obszar się powiększa, więc masz szczęście w nieszczęściu :)



#12 mls

mls

  • 1 313 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 października 2017 - 12:46

Standardowy problem z iPhonami 6/6s. Prawdopodobnie tylko wymiana wyświetlacza na własną rękę wchodzi w grę, mimo, że jest to problem na taką skalę, że Apple mogłoby wprowadzić program serwisowy.



#13 lelekCk

lelekCk
  • 240 postów
  • Skądz południa

Napisano 26 października 2017 - 11:56

Miałem ten sam problem w 6s.

Oddałem na gwarancje.

Został wymieniony wyświetlacz.


iPhone 3GS





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych