T-Mobile współpracuje z autoryzowanym serwisem Apple w kwestii napraw. Jeśli nie masz zaufania do serwisu Apple to po co kupowałeś iPhone?
Kiedyś był to Regenersis - spory moloch w Jankach pod Warszawą, który faktycznie podchodził dość masowo do napraw i nie przykładał się do diagnozy należycie, ale tutaj nie ma co diagnozować - ekran nadaje się do wymiany na nowy i reklamacja będzie uznana pod warunkiem, że sam nie grzebałeś w telefonie i nie jest zalany. Głównie obiekcje są do czasu w jakim wykonują zlecenia, ewentualnie nie wykrywają usterki lub błędnie diagnozują.
Jaki obecnie serwis ma umowę z T-Mobile to nie wiem, ale z tego co czytałem tutaj na forum to od niedawna możesz oddać taki telefon w dowolnym innym autoryzowanym serwisie Apple - Cortland, iMac, iSpot, czy co Ci tam pasuje. Zadzwoń i zasięgnij języka czy przyjmą.
Autoryzowany serwis nie ma jak skorzystać z chińskich zamienników - raz że straciłby autoryzację gdyby to wyszło (a wyszłoby), a dwa po co skoro Apple nie tylko dostarcza części za frajer ale jeszcze płaci za wykonanie usługi? Na prawdę myślisz, że ktoś starałby się o autoryzację po to by kupować tanie i psujące się zamienniki by następnie odsprzedawać te oryginalne części jakie dostaje od Apple? Przy audytach Apple, inspekcjach, kontrolach i tym jak niewiele się na czymś takim zarobi vs fakt że serwis ma umowę na niemalże ciągły strumień napraw od jednego z największych operatorów w Polsce (+jeszcze kilka innych bo PZU też ubezpiczenia tam robi) i niemalże gwarantowaną ciągłość autoryzacji pod warunkiem, że właśnie takimi akcjami nie zwali sprawy.
Z takim podejściem to można powiedzieć, że jeśli wszędzie MOGĄ zrobić fuszerkę lub oszukać to jakie to ma znaczenie czy naprawy podejmie się Czesio z serwisu założonym w Domku Na Drzewie czy Autoryzowany Serwis Apple? Kup nowego po prostu a ten wadliwy sprzedaj albo sprezentuj komuś kto chce podjąć ryzyko 
Użytkownik imrik edytował ten post 11 października 2017 - 12:53