Witam, posiadam używanego iPhone SE iOS 10.3.3 i pojawił się mały problem mianowicie w momencie kiedy chcę sparować go z usługą iCloud przez mój Apple ID (utworzony przez przeglądarkę) to pojawia się niemiły komunikat "Na iPhonie aktywowano już maksymalną liczbę kont bezpłatnych". Poprzedni użytkownik usunął ten sprzęt z usługi iCloud, ale mimo to nie można go powiązać. Poczytałem trochę i wyczytałem, że możliwość powiązania będzie możliwa za 90 dni od daty usunięcia telefonu, nie da się jakoś przyspieszyć tego procesu? Dodam, że mam możliwość instalowania aplikacji, bo dodałem kartę bankową do mojego Apple ID. Z góry dzięki za odpowiedź.
Icloud i maksymalna liczba kont bezpłatnych
Najlepsza odpowiedź OleYek , 07 października 2017 - 10:30
Rozumiem, niestety nie posiadam innego urządzenia od Apple, więc pozostaje poszukać kogoś kto takowe posiada :/
Niestety, tak.
Przejdź do postu#1
Napisano 06 października 2017 - 11:16
#2
Napisano 07 października 2017 - 09:07
Tu nie o to chodzi, masz nowe konto założone i nie zaktywujesz go. Można do 5 nowych kont AppleID aktywować na jednym urządzeniu. Chodzi o to, żeby spamerzy nie zakładali masowo kont AppleID. Zaktywuj swoje nowe konto na innym urządzeniu i bez problemu po aktywacji pozwoli Ci się zalogować.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#3
Napisano 07 października 2017 - 09:10
Rozumiem, niestety nie posiadam innego urządzenia od Apple, więc pozostaje poszukać kogoś kto takowe posiada :/
#4
Napisano 07 października 2017 - 10:30 Najlepsza odpowiedź
Rozumiem, niestety nie posiadam innego urządzenia od Apple, więc pozostaje poszukać kogoś kto takowe posiada :/
Niestety, tak.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych