Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę uruchomić opcji odblokowania Maca przy pomocy zegarka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 03 października 2017 - 20:00

Witam, jak w temacie,

ustawiłem kod na zegarku, włączyłem BT na komputerze, uwierzytelnianie dwuetapowe. Każda próba uruchomienia obsługi kończy się komunikatem, że usługa nie jest obsługiwana, uaktualnij oprogramowanie Maca.

 

MacAir w informacjach systemowych posiada info o wspieraniu tej opcji. Jakie macie sugestie?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#2 kalvin

kalvin
  • 789 postów
  • SkądDE

Napisano 03 października 2017 - 20:03

Ochrona i prywatność -> Ogólne  -> Pozwalaj Apple Watch na odblokowywanie tego Maca > to masz włączone ? 


  MacBook Air 2020    iPhone 12    HomePod mini    Apple TV 4k   


#3 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 03 października 2017 - 20:04

Nie mogę uaktywnić tej opcji, komunikat jak w pierwszym poście.


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#4 kalvin

kalvin
  • 789 postów
  • SkądDE

Napisano 03 października 2017 - 20:07

Przeleć jeszcze raz według tego poniżej może coś umknęło.

 

https://support.appl.../pl-pl/HT206995


  MacBook Air 2020    iPhone 12    HomePod mini    Apple TV 4k   


#5 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 03 października 2017 - 20:14

Zrobiłem wszystko właśnie zgodnie z tą instrukcją, uruchomiłem nawet komputer ponownie wraz z zegarkiem, nie pomaga.

 

Znalazłem także podpowiedź, żeby wylogować i zalogować ponownie się z iCloud na Macu i iPhone, nie pomogło także

 

Nikt już nie ma pomysłów??


Użytkownik gentelman edytował ten post 03 października 2017 - 21:11

Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#6 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 04 października 2017 - 19:43

Hej,

temat do zamknięcia, rozwiązaniem okazał sie update systemu do hihgSierra.


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych