Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z aplikacją Messenger na Apple Watch.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 likek

likek
  • 16 postów
  • SkądWrocław

Napisano 01 października 2017 - 23:39

Cześć forumowicze. 
Mam problem od dłuższego czasu z wyżej wspomnianą aplikacją. Apple Watch posiadam od maja, przez 2 miesiące bodajże Messenger działał sprawnie. Aż nagle przestał się otwierać. Dostaję powiadomienia na zegarek o tym, że mam jakąś wiadomość i również od kogo, ale kiedy tylko chcę wejść w samą aplikację czy kliknę w dymek powiadomienia żeby otworzyć okno rozmowy to na ekranie pojawia się kółko WIECZNEGO ładowania się. Mówię wiecznego, ponieważ nic się dalej nie dzieję. Cały czas pokazuje się ładowanie.
Próbowałam jakieś dziesięć razy usuwać aplikację i ponownie ją dodawać. Wyłączać sam zegarek, jak i iPhone. Spróbowałam również wymazania zegarka i ponownej jego synchronizacji z telefonem. Nic to nie dało. Dodam, że każda inna aplikacja jaką posiadam na zegarku - działa, i to sprawnie.

Posiadam Apple Watch Series 2.
Co mogę z tym zrobić? Macie jakiś pomysł? Czego to może być wina?


Użytkownik likek edytował ten post 01 października 2017 - 23:41


#2 imrik

imrik
  • 3 450 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 02 października 2017 - 09:18

To wina facebooka :)

 

Na telefonie:

Messenger -> ustawienia (Twoja ikonka w prawym górnym rogu) -> Apple Watch -> pozmieniać domyślne odpowiedzi. Nie ma znaczenia co tam wpiszesz, ważne by było coś innego niż domyślne i bez polskich znaków. Potem sobie to zmienisz znów.

Odczekać kilka minut i spróbować uruchomić messengera na zegarku ponownie.

 

protip: warto zrestartować messengera na Apple Watch. Włączasz program -> wciskasz przycisk aż pojawi się menu do wyłączania zegarka -> wciskasz i trzymasz koronkę -> program się zamyka.



#3 likek

likek
  • 16 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 października 2017 - 13:44

To wina facebooka :)

 

Na telefonie:

Messenger -> ustawienia (Twoja ikonka w prawym górnym rogu) -> Apple Watch -> pozmieniać domyślne odpowiedzi. Nie ma znaczenia co tam wpiszesz, ważne by było coś innego niż domyślne i bez polskich znaków. Potem sobie to zmienisz znów.

Odczekać kilka minut i spróbować uruchomić messengera na zegarku ponownie.

 

protip: warto zrestartować messengera na Apple Watch. Włączasz program -> wciskasz przycisk aż pojawi się menu do wyłączania zegarka -> wciskasz i trzymasz koronkę -> program się zamyka.

Wiesz co ja wchodzę w Messengera i nie mam tam opcji "Apple Watch"


Odinstalowałam Messengera i ponownie zainstalowałam, Apple Watch się pojawił. Zrobiłam jak mówiłeś, działa! Dzięki za pomoc! :)


dobra, chyba jednak nie jest okej. Znów zniknęło mi to z Messengera i ładownie zaczęło się od początku... Co jest nie tak?



#4 imrik

imrik
  • 3 450 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 02 października 2017 - 14:50

Otwórz aplikację Messenger na telefonie. W lewym górnym rogu masz swoje zdjęcie. Kliknij w nie. Na liście znajdź pozycje "Apple Watch". Wykonaj instrukcje o których pisałem.

 

Powodzenia.



#5 likek

likek
  • 16 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 października 2017 - 21:02

No tak, wiem, rozumiem to. Ale mówię, że w Messengerze nie mam pozycji Apple Watch, i nie wiem co z tym fantem zrobić. 



#6 imrik

imrik
  • 3 450 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 03 października 2017 - 08:43

To chyba appkę masz nieaktualną jakąś albo coś. Usuń, zrestartuj urządzenia (oba) i zainstaluj ponownie?

 

Przy okazji - nie powinno mieć wpływu ale w aplikacji Watch na telefonie:

Ogólne -> wyzeruj -> wyzeruj dane synchronizacji. Nie zaszkodzi a może pomóc.

 

Facebook-Messenger-Apple-Watch-Not-Loadi


Użytkownik imrik edytował ten post 03 października 2017 - 08:45


#7 likek

likek
  • 16 postów
  • SkądWrocław

Napisano 09 października 2017 - 19:39

Messengera aktualizowałam 2 dni temu, więc z tym jest w porzadku. Próbowałam restartu i wyzerowania danych synchronizować, ale nic to nie dało. 
Usunęłam i zainstalowałam ponownie, wtedy pojawia sie opcja apple watch, ale dosłownie znika to po jakiejś chwili.. i widnieje mi tylko coś takiego:

xd8a52.jpg


Nie mam już pomysłu czego to może być wina i co z tym zrobić..



#8 gentelman

gentelman
  • 436 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 10 października 2017 - 07:16

Ziomus, odpal aplikacje Messager i tam kliknij w swoja mordke w gornym lewym rogu, tam sa ustawienia iWatcha


Macbook Air | iPhone X | Watch 3 | AirPods


#9 imrik

imrik
  • 3 450 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 10 października 2017 - 10:48

Na screenshocie tego nie ma właśnie właśnie :)

 

Przeinstaluj appkę na zegarku?

Przeformatuj sobie zegarek? BEZ wgrywania żadnej kopii?

Skontaktuj się z "fantastycznym" wsparciem Facebooka.


Użytkownik imrik edytował ten post 10 października 2017 - 10:48


#10 likek

likek
  • 16 postów
  • SkądWrocław

Napisano 10 października 2017 - 10:53

„Ziomus” przeczytaj posty wyżej..


Przeinstalowanie apki nic nie dało. Formatowałam zegarek ale z wgrywanie kopii, Wiec mogę jeszcze spróbować bez wygrywania kopii..
Do fb tez pisałam...
Myślisz, ze to może być wina zegarka czy iPhone czy nie wiem czego?

Użytkownik likek edytował ten post 10 października 2017 - 10:51


#11 douglas

douglas
  • 613 postów

Napisano 10 października 2017 - 11:17

1. Czy Messenger na pewno jest zainstalowany na AW? Widać jego ikonkę na liście/plastrze aplikacji w AW? Da się ją uruchomić z poziomu tej listy/plastra (nie z powiadomienia)?

2. Czy systemy na iPhone i AW są zaktualizowane?



#12 likek

likek
  • 16 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 października 2017 - 22:39

1. Tak na pewno jest zainstalowany. Widać ikonkę na AW, ale nie da sie jej uruchomić, jak klikam w messengera na AW to wyskakuje okienko czarne z kółeczkiem ładowania i nic dalej sie nie dzieje..

2. Tak, aktualizuje za kazdym razem jak wychodzi nowy iOS/WatchOS.


Wymazałam AW i zainstalowałam go jako nowy zegarek, nie z backupu. Nic to nie dało..

Apple Watch pokazuje się w messengerze jak go usunę i zainstaluje ponownie, ale tylko na chwilę. Jak tylko zamkne messengera i uruchomie ponownie to Apple Watch znika..



#13 imrik

imrik
  • 3 450 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 13 października 2017 - 08:55

Ja nie mam na tym etapie innego pomysłu jak wyzerowanie telefonu oraz zegarka bez wgrywania żadnej kopii, tylko czy jest to warte messengera na Apple Watch? Nie mnie oceniać.

 

Kontakt z facebook może się okazać pomocny, pod warunkiem że faktycznie się zainteresują ale strzelam że appka zegarkowa nie jest dla nich priorytetem (ciągle wersja iPadowa nie jest pełnoprawną więc...)

 

Tyle co mogę dodać to "u mnie działa", ale nie używam.



#14 douglas

douglas
  • 613 postów

Napisano 13 października 2017 - 09:27

To faktycznie chyba tylko wyzerowanie i konfiguracja od zera może pomóc. Zawsze można zrobić backup iPhone i jak po wyzerowaniu i konfiguracji od zera nadal nie będzie działał to znów go wyzerować i odtworzyć z kopii żeby nie tracić czasu na konfigurowanie wszystkiego. Jak to nie pomoże to zgłosić do facebooka, ale tam to pewnie nie będzie to priorytetem jak kolega słusznie zauważył. Szczególnie, że u większości to działa. A szukałaś podobnych problemów na zagranicznych forach? Tam powinno być więcej użytkowników AW więc ktoś może miał podobny problem.



#15 likek

likek
  • 16 postów
  • SkądWrocław

Napisano 13 października 2017 - 12:22

Spróbowałam jeszcze dziś połączyć AW z innym iphonem. I wychodzi na to, ze coś jest nie tak z moim ip, bo na tym drugim wszystko śmiga. Apple Watch nie znika z messengera. Ale nie wiem dlaczego i co mogło się stać. Jeszcze 2-3 msc temu wszystko działało, Wiec wina nowego iosa to tez nie jest.
Nie szukałam, mogę spróbować. Cóż mi pozostało. Czy może coś zrobić z telefonem, oddać go gdzieś? Nie wiem w sumie jaki błąd to może być. Nie mam z nim większych problemów.

#16 douglas

douglas
  • 613 postów

Napisano 13 października 2017 - 12:33

Tak na szybko:

https://appletoolbox...ng-apple-watch/

https://www.appspris...on-apple-watch/

 

Jak nic nie pomaga to jeszcze pozostaje wyzerowanie iPhone i konfiguracja od zera, a jak to nie pomoże to już chyba tylko pozostaje liczyć na to, że jakaś aktualizacja Messengera to naprawi.



#17 likek

likek
  • 16 postów
  • SkądWrocław

Napisano 13 października 2017 - 20:50

Poszukałam, poczytałam, zrobiłam co ludzie pisali, że może pomóc,no ale nie pomaga.. Nie rozumiem czemu na jednym urządzeniu działa, a na drugim nie. Brak słów.



#18 303

303
  • 1 307 postów

Napisano 14 października 2017 - 23:04

Messenger na AW to w ogole jest tragedia, nawet jak "działa" - raz mi ładuje rozmowę, raz "kręcioł" w nieskończoność, ogólnie moim zdaniem nie warte zachodu kompletnie



#19 enter6

enter6
  • 57 postów
  • SkądPolska

Napisano 16 października 2017 - 09:01

U mnie też nie działa. Jedyne, co można było zrobić, to usunąć aplikację. Nadal można odpowiadać na wiadomości z pozycji powiadomień i to mi wystarcza.



#20 sonofthesunek

sonofthesunek
  • 4 postów

Napisano 20 października 2017 - 18:26

To może ja się też podepnę pod wątek. U mnie wszystko działa oprócz wyświetlania zdjęć profilowych w "kółeczkach" Reinstalowałem obie aplikacje i nic :(

 

 

Załączone pliki



#21 gentelman

gentelman
  • 436 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 23 października 2017 - 10:59

To może ja się też podepnę pod wątek. U mnie wszystko działa oprócz wyświetlania zdjęć profilowych w "kółeczkach" Reinstalowałem obie aplikacje i nic :(

U mnie ta sama sytuacja.


Macbook Air | iPhone X | Watch 3 | AirPods


#22 likek

likek
  • 16 postów
  • SkądWrocław

Napisano 27 października 2017 - 10:53

To może ja się też podepnę pod wątek. U mnie wszystko działa oprócz wyświetlania zdjęć profilowych w "kółeczkach" Reinstalowałem obie aplikacje i nic :(


Chociaż Ci działa! U mnie nawet nie chce się włączyć. Próbowałam wszystkiego i nic nie pomaga. Nie wiem czego to wina. Może faktycznie trzeba poczekać aż się „samo” łaskawie naprawi.

#23 douglas

douglas
  • 613 postów

Napisano 27 października 2017 - 12:43

Teraz to i u mnie przestała działać  ;) Tzn. kręci się kółeczko i nic z tego nie wynika, AW był restartowany ale to nie pomogło. Także ta apka to jakiś shit...



#24 extor

extor
  • 241 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 29 października 2017 - 19:54

Mam podobny problem. Czasami jak wchdze w konwersacje to kreci sie kolko i nic wiecej. Po kilkunastu minutach normalnie mozna odczytac wiadomosc i odpowiedziec. Czasami dostaje wiadomosc i jak w nia wejde to nie widze ostatniej tylko wczesniejsze wiadomosci w danej konwersacji. Moze kilka wiecej negatywnych opinii odnosnie aplikacji Messenger zmusi Facebook do poprawy apki na AW.

Użytkownik extor edytował ten post 29 października 2017 - 19:54


#25 gentelman

gentelman
  • 436 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 30 października 2017 - 08:52

Zapewne tylko na to czekaja ;)

Dziala to slabo, albo nie dziala. Jak kto woli.


Macbook Air | iPhone X | Watch 3 | AirPods





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych