Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 7 iOS 11 GM - problem z identyfikacją numeru


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 września 2017 - 08:56

Cześć, 

 

Mam następujący problem, po zmianie systemu na iOS 11 (od pierwszych bet, aż do ostatniej GM) podczas połączeń wychodzących czasami nie wyświetla się mój nr telefonu (pokazuje nr prywatny), oczywiście w ustawienia/telefon/pokazuj mój nr mam opcję włączoną. Problem jest o tyle dziwny, że po wejściu w ustawienia i wyłączeniu/włączeniu nr się pokazuje przez dzień, dwa (losowo) po czym znów przestaje (opcja cały czas włączona). Próbowałem już wszystkiego co mi przyszło do głowy (wgrywanie na czysto, przywracanie kopii, itd.). 

 

Zaznaczę że telefonu używam w sieci Plus GSM która jak wiemy nie do końca "lubi się" z Apple. 

 

Ktoś ma/miał podobny problem? Jakieś pomysły? Zawsze pozostaje wrócić na 10* lub poczekać dzisiaj na oficjalną 11 (ale to raczej nic nie zmieni). 


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#2 blogger

blogger
  • 331 postów
  • SkądKatowice

Napisano 19 września 2017 - 09:04

Bardzo wątpliwe aby nad tym się pochylili gdyż jak sam napisałeś Plus nie jest supportowany przez Apple. 


Użytkownik blogger edytował ten post 19 września 2017 - 09:04


#3 dtm.marcin

dtm.marcin
  • 267 postów
  • Skąd,PL

Napisano 19 września 2017 - 10:19

Kolego potwierdzam też mam w Plusie ios 11 i tak samo raz zastrzeżony raz nie.


Cześć,

Mam następujący problem, po zmianie systemu na iOS 11 (od pierwszych bet, aż do ostatniej GM) podczas połączeń wychodzących czasami nie wyświetla się mój nr telefonu (pokazuje nr prywatny), oczywiście w ustawienia/telefon/pokazuj mój nr mam opcję włączoną. Problem jest o tyle dziwny, że po wejściu w ustawienia i wyłączeniu/włączeniu nr się pokazuje przez dzień, dwa (losowo) po czym znów przestaje (opcja cały czas włączona). Próbowałem już wszystkiego co mi przyszło do głowy (wgrywanie na czysto, przywracanie kopii, itd.).

Zaznaczę że telefonu używam w sieci Plus GSM która jak wiemy nie do końca "lubi się" z Apple.

Ktoś ma/miał podobny problem? Jakieś pomysły? Zawsze pozostaje wrócić na 10* lub poczekać dzisiaj na oficjalną 11 (ale to raczej nic nie zmieni).



#4 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 19 września 2017 - 10:27

Eh, zaryzykowałem przejście na kartę do sieci bazującej na Plusie, ale widzę, że trzeba będzie jednak wracać do Play/Orange/TMobile. Dziwne, że do tej pory Plus nie wziął się za oficjalną obsługę iPhona w Polsce.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#5 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 września 2017 - 10:37

Kolego potwierdzam też mam w Plusie ios 11 i tak samo raz zastrzeżony raz nie.

 

 

Przynajmniej nie jestem sam, bo dotychczas nie znalazłem nigdzie żeby ktoś też miał z tym problem. Miejmy nadzieję że w oficjalnej wersji będzie ok. 

 

Eh, zaryzykowałem przejście na kartę do sieci bazującej na Plusie, ale widzę, że trzeba będzie jednak wracać do Play/Orange/TMobile. Dziwne, że do tej pory Plus nie wziął się za oficjalną obsługę iPhona w Polsce.

 

Od wielu lat (poprzednich wersji iOS) nie było z tym żadnych problemów, mimo wszystko chwalę sobie Plusa za jakość interenetu i zasięgu.  


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#6 blogger

blogger
  • 331 postów
  • SkądKatowice

Napisano 19 września 2017 - 12:20

Przeglądałem austriackie forum i od dosyć pewnego usera takiego info zobaczyłem. Dotyczy rzekomo sieci 3 ale może i innych. Źródła nie podano ale wygląda jakby to było info operatora.

 

"Lieber 3Kunde, unter bestimmten Voraussetzungen kann es vorkommen, dass es bei Ihrem iPhone aufgrund der neuen Software (iOS11) zu Erreichbarkeitsproblemen kommen kann. Wir bitten Sie kein Software-Update vorzunehmen. Apple arbeitet mit Hochdruck an der Behebung des Fehlers. Wir werden Sie informieren, sobald der Fehler behoben ist. Ihr 3Business-Team"



#7 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 września 2017 - 12:37

Ja również uważam że to wina iOS 11 w połączeniu z siecią Plus, normalnie bym wrocił do iOS 10, tylko nie mam żadnego backupu :/ Wszystkie które się zapisały w iCloud są już z 11, więc czekam - może dzisiejsza oficjalka coś poprawi. 


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#8 Geble

Geble

  • 1 183 postów
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Napisano 19 września 2017 - 12:46

Jeśli jedziesz obecnie na wersji GM to dzisiejsza aktualizacja nic nie zmieni, bo GM to dokładnie to samo co wyjdzie w okolicach 19:00.


BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI


#9 blogger

blogger
  • 331 postów
  • SkądKatowice

Napisano 19 września 2017 - 14:28

Jeśli jedziesz obecnie na wersji GM to dzisiejsza aktualizacja nic nie zmieni, bo GM to dokładnie to samo co wyjdzie w okolicach 19:00.

Tego na 100% nie wiemy. 


Tylko to chyba inny problem.

 

"Es sieht so aus, dass es bei einem "Handover" (2G <> 3G) zu Einschränkungen kommen kann."



#10 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 19 września 2017 - 14:34

Tego na 100% nie wiemy. 


Tylko to chyba inny problem.

 

"Es sieht so aus, dass es bei einem "Handover" (2G <> 3G) zu Einschränkungen kommen kann."

wszystko to brzmi jak wyrok śmierci. Możesz wrzucić odrazu tłumaczenie?


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#11 blogger

blogger
  • 331 postów
  • SkądKatowice

Napisano 19 września 2017 - 15:29

Austriacy mają akurat dosyć przyjemny akcent  :D  Najwidoczniej w sieci 3 jest problem z przejściem 2G<>3G i Apple pracuje nad rozwiązaniem. Nie do końca problem tutaj opisywany.



#12 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 września 2017 - 15:30

No dokładnie, raczej to inny problem. Tutaj 2G, 3G, LTE działa bez problemów, tylko nie zawsze wyświetla się mój nr jak do kogoś dzwonię.. :)


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#13 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 września 2017 - 10:49

Oczywiście okazało się że wersja GM jest oficjalną, ale żeby nie było ściągnąłem oficjalkę z ipsw.me i odtworzyłem przez iTunesa, niestety nie rozwiązało to problemu. 

 

Cóż, pozostaje chyba powrócić do 10* i czekać na kolejne wersje 11* w których mam nadzieję zostanie rozwiązany problem, na chwilę obecną nie mogę sobie pozwolić w telefonie służbowym na wykonywanie połączeń bez identyfikacji nr - sporo osób nie odbiera takich telefonów, a nawet jak odbierają to "mają pretensje" dlaczego z takiego dzwonię :)


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#14 Zuza Krasnybór

Zuza Krasnybór
  • 1 postów

Napisano 21 września 2017 - 10:45

Cześć, 

 

Mam następujący problem, po zmianie systemu na iOS 11 (od pierwszych bet, aż do ostatniej GM) podczas połączeń wychodzących czasami nie wyświetla się mój nr telefonu (pokazuje nr prywatny), oczywiście w ustawienia/telefon/pokazuj mój nr mam opcję włączoną. Problem jest o tyle dziwny, że po wejściu w ustawienia i wyłączeniu/włączeniu nr się pokazuje przez dzień, dwa (losowo) po czym znów przestaje (opcja cały czas włączona). Próbowałem już wszystkiego co mi przyszło do głowy (wgrywanie na czysto, przywracanie kopii, itd.). 

 

Zaznaczę że telefonu używam w sieci Plus GSM która jak wiemy nie do końca "lubi się" z Apple. 

 

Ktoś ma/miał podobny problem? Jakieś pomysły? Zawsze pozostaje wrócić na 10* lub poczekać dzisiaj na oficjalną 11 (ale to raczej nic nie zmieni). 

ja mam tmobila i tez mam problem



#15 jabbi

jabbi
  • 2 postów

Napisano 28 września 2017 - 10:56

Witam.

 

Potwierdzam problem. W 11.0.1 również występuje.



#16 wallander

wallander
  • 8 postów
  • Skądwawa

Napisano 28 września 2017 - 15:15

mam ten sam problem. Dla większości z osób dzwonię z zastrzerzonego, mimo ze mam ustawione aby numer się wyświetlał. Kiedy w ustawieniach zaznaczę aby nie opokazywać caller id i za chwilę wrócę do pokazywania, sprawa na chwilę wraca do normy.
Aktualizacja11.0.1 nie pomogła, telefon oczywiście w Plusie. 



#17 Garom

Garom
  • 212 postów
  • SkądWrocław, Polska

Napisano 29 września 2017 - 19:58

iPhone 7 ten sam problem. Karta PLUS.


Użytkownik Garom edytował ten post 29 września 2017 - 19:59


#18 007.john

007.john
  • 14 postów

Napisano 30 września 2017 - 09:49

Cześć, mam kartę w Plusie i ten sam problem. Wyczytałem na forum Orange, że u nich tez sie tak dzieje. Ktoś wpadł na pomysł żeby do czasu poprawki wyłączyć opcje ukrywania numeru u operatora, co ma skutkować pokazywaniem numeru bezwzględnie na ustawienia w telefonie.
Mam pytanie:
1. Czy w Plusie może ktoś z Was tego próbował?
2. Czy może ktoś zauważył ze iOS 11.0.1 ten problem rozwiązał?
js
Pytanie 2, już nie aktualne. Nie doczytałem postów, przepraszam i właśnie w trakcie czytania wgrałem iOS 11.0.1 i już widzę, ze jest źle.

#19 ipkiss

ipkiss
  • 42 postów

Napisano 30 września 2017 - 12:53

ten sam problem, jestem w sieci Orange. Nie było problemu przed IOS 11. Problem takze wystepuje w 11.0.1. 

Wylaczenie i wlaczenie opcji dziala przez pewien czas - tzn. ludzie widza numer, a po jakims czasie (nie wiem od czego to zalezy) dzownie juz jako unknown... Najgorsze jest to, ze ludzie czesto nie odbieraja takich, a ja sie wkurzam czemu nie moge sie dodzownic. masakra


Użytkownik ipkiss edytował ten post 30 września 2017 - 12:54


#20 yard

yard
  • 9 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 06 października 2017 - 09:28

iOS 11.0.2 iPhone 6s, śieć Plus, problem wciąż występuje. Jest to bardzo uciążliwe. Za każdym razem kiedy odkryję, że mój numer nie pokazuje się muszę wejść w ustawienia telefonu i wyłączyć i włączyć "Pokazuj mój numer".



#21 KarolR

KarolR
  • 6 postów

Napisano 06 października 2017 - 09:37

Iphone 7 siec plus - wszystko jak wyżej.

 

Co dziwnego, kolega jest również w Plusie i również ma iP7 i ten problem nie wystąpił do dziś.



#22 DanielF

DanielF
  • 5 764 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 06 października 2017 - 09:54

Plus i identyfikacja to błąd sieci dzwoń do obsługi
Fallout ...war, war never changes...

#23 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 06 października 2017 - 10:26

POTWIERDZAM,

 

dzis dzwonilem do plusa w tej spawie, problem lezy po ich stronie, nalezy to zglosic.


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#24 Przemysław Jączyk

Przemysław Jączyk
  • 1 postów

Napisano 06 października 2017 - 11:31

Mam ten sam problem w sieci Plus. Na infolinii potwierdzili, że jest to globalny problem. Rozwiązaniem jest poprosić konsultanta żeby wyłączył możliwość blokady identyfikacji numeru z poziomu ich systemu. Właśnie to zgłosiłem, zobaczymy czy pomoże.Pzdr 



#25 yard

yard
  • 9 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 06 października 2017 - 13:50

to nie j

 

Mam ten sam problem w sieci Plus. Na infolinii potwierdzili, że jest to globalny problem. Rozwiązaniem jest poprosić konsultanta żeby wyłączył możliwość blokady identyfikacji numeru z poziomu ich systemu. Właśnie to zgłosiłem, zobaczymy czy pomoże.Pzdr 

to nie jest rozwiązanie problemu, tylko obejście, niestety.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych