Czy Iphone 8 w wersji amerykańskiej będzie prawidłowo działał w Polsce?

Iphone 8 wersja amerykańska
#1
Napisano 13 września 2017 - 19:17
#2
Napisano 13 września 2017 - 20:18
#3
Napisano 14 września 2017 - 08:00
Jak będzie bez simlocka to oczywiście że tak.
Czy będzie również w Polsce działała gwarancja na niego?
#4
Napisano 14 września 2017 - 08:18
Roczna gwarancja Apple tak, 2 letnia rękojmia charakterystyczna dla prywatnego zakupu w Polsce nie.
#5
Napisano 14 września 2017 - 08:40
Warto jeszcze pamiętać, że nie każdy iPhone z USA będzie działał w Polsce i nie chodzi tylko o te z simlockiem. Oprócz iPhone'ów GSM, są także CDMA, o czym nie wszyscy wiedzą, a potem może się okazać, że nasz iPhone to tak naprawdę bardzo droga cegiełka kompletnie nieużyteczna w naszym kraju. iPhone'y CDMA nie posiadają slotu na kartę SIM.
https://www.apple.com/iphone/LTE/
BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ || ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare || ELECTROLUX ESF74661RX || Rubin 714p || Paseratti 1.9 TDI
#6
Napisano 14 września 2017 - 08:48
Tak, ale ostatnim iPhonem CDMA bez slotu na kartę SIM był iPhone 4 w 2010 roku, a po nim każdy model już ma slot na kartę SIM.
- MaciejNowak i Geble lubią to
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#7
Napisano 14 września 2017 - 08:56
Rzeczywiście, ostatni raz temat zgłębiałem właśnie w czasie premiery iPhone'a 4. W takim razie obecnie jedynym ryzykiem w przypadku kupna CDMA będzie fakt, że będzie działał jedynie w sieci Verizon, tak?
BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ || ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare || ELECTROLUX ESF74661RX || Rubin 714p || Paseratti 1.9 TDI
#8
Napisano 14 września 2017 - 09:01
Będzie działał w każdej sieci. Model amerykański jest uniwersalny i działa zarówno w sieciach GSM jak i CDMA. Jedyny problem to to, że one obsługują inne kanały LTE i z tym może być problem w Europie. Na stronie, do której link wkleiłeś jest to dokładnie rozpisane.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#9
Napisano 21 stycznia 2018 - 04:28
Będzie działał w każdej sieci. Model amerykański jest uniwersalny i działa zarówno w sieciach GSM jak i CDMA. Jedyny problem to to, że one obsługują inne kanały LTE i z tym może być problem w Europie. Na stronie, do której link wkleiłeś jest to dokładnie rozpisane.
Co jest dokładnie rozpisane? Zaglądałeś tam w ogóle? O jakich kanałach LTE piszesz? Według specyfikacji zamieszczonej na w/w stronie, modele iPhone 8 sprzedawane w USA (A1863 z modemem Qualcomm) oraz UE (A1905 z modemem Intela) obsługują identyczne pasma. LTE także. ZTCW europejskie pasma LTE to 1, 3, 7, 20, 38. Jak rozumiem, jedyną różnicą jest to, że ten na rynek USA (A1863) obsługuje DODATKOWO technologię CDMA. Nie rozumiem tylko dlaczego rozróżniają Model A1863 (GSM) i Model A1863 (CDMA), skoro na pudełku nie ma takiego oznaczenia (patrz zdjęcie poniżej). Natomiast iPhone 8 produkowany na rynek japoński (A1906) ma dodatkowe pasma, ale jak wnioskuję też powinien działać w UE. W czym zatem w/g Ciebie może być problem z ich używaniem w Europie? Nie bardzo rozumiem... Nie jestem ekspertem, więc byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł potwierdzić to co napisałem, ewentualnie wyprowadzić mnie z błędu. Cały czas oczywiście mowa o egzemplarzach bez simlocka.
Przyznam, że informacja na stronie Apple jest dla mnie mało przejrzysta i nieoczywista. Można wysnuć wniosek, że celowo tak ją umieścili, wprowadzając niepewność, bo chcą żeby ludzie kupowali iPhone w kraju zamieszkania. Jeżeli są różnice, to jak sprawdzić, czy konkretny egzemplarz iPhone 8 sprowadzony z USA będzie na 100% działał poprawnie w Polsce/UE? Czy jest jakieś oznaczenie na opakowaniu dające pewność? Poniżej zamieszczam zdjęcie pudełka od iPhone 8 zakupionego w USA. Czy ten egzemplarz będzie działał wykorzystując w pełni możliwości oferowane przez LTE w Polsce?
https://www.dropbox....ne8usa.jpg?dl=0
Użytkownik MAX edytował ten post 21 stycznia 2018 - 04:41
#10
Napisano 30 września 2018 - 16:14
#11
Napisano 01 października 2018 - 10:20
Roczna gwarancja Apple tak, 2 letnia rękojmia charakterystyczna dla prywatnego zakupu w Polsce nie.
Jeśli kupi telefon u nas to oczywiście rękojmia obowiązuje u sprzedawcy u którego zakupił urządzenie. .
#12
Napisano 01 października 2018 - 10:37
Chyba że zakupił jako używane, to wtedy może być ograniczona do roku.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#13
Napisano 01 października 2018 - 10:40
Chyba że zakupił jako używane, to wtedy może być ograniczona do roku.
Ale nadal obowiązuje nigdzie nie pisałem o jej czasie trwania.
#14
Napisano 01 października 2018 - 11:03
A jak jest w przypadku iPhona X czy XS? Wersje amerykańskie beda działać w Polsce dobrze? Lte bedzie normalnie działało?
Tak samo jak w poprzednich czyli tak.
iPhone 15 Pro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych