Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 5 głosy

iPhone X – opinie i wrażenia.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2901 odpowiedzi w tym temacie

#1976 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 09 kwietnia 2018 - 09:09

Ja zauważyłem, że każda sztuka X ma problem z czasem w użyciu równym z czasem gotowości, przez co drenuje baterie. Pomaga na chwile twardy reset, ale zaraz znowu jest to samo. Teraz przez jeden dzień było ok i znowu zauważyłem, że czas w użyciu zbliża się temu w gotowości, a telefon leży nieużywany.

też to zauważyłem. Wczoraj miałem 5 godzin w użyciu i 12 w gotowosci i 47%. Tyle.. że ja nie używałem go nawet z 2 godziny :) raz miałem czasy równe, ale restore na czysto i po problemie


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#1977 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 09 kwietnia 2018 - 09:19

też to zauważyłem. Wczoraj miałem 5 godzin w użyciu i 12 w gotowosci i 47%. Tyle.. że ja nie używałem go nawet z 2 godziny :) raz miałem czasy równe, ale restore na czysto i po problemie

 

Czytałem na macrumors, to ludzie robili restore na czysto i za tydzień to samo :D aktualnie wyłączyłem push dla poczty, odświeżanie w tle dla mbanku (zauważyłem, że po uruchomieniu poczty albo mbanku zaczna się tak nabijać w użyciu), potestuje i może uda znaleźć się winowajcę, chociaż bardziej obstawiam winę samego ios  :)


Użytkownik rafal886 edytował ten post 09 kwietnia 2018 - 09:23

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#1978 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 09 kwietnia 2018 - 09:48

Ja zauważyłem, że każda sztuka X ma problem z czasem w użyciu równym z czasem gotowości, przez co drenuje baterie. Pomaga na chwile twardy reset, ale zaraz znowu jest to samo. Teraz przez jeden dzień było ok i znowu zauważyłem, że czas w użyciu zbliża się temu w gotowości, a telefon leży nieużywany.

U mnie też to się zdarzało, jednak po 11.3 nie mam tego, zobaczę jak będzie dalej, też robiłem wcześniej twardy reset co pomagało.

#1979 mermi

mermi
  • 56 postów

Napisano 09 kwietnia 2018 - 11:19

Ja zauważyłem, że każda sztuka X ma problem z czasem w użyciu równym z czasem gotowości, przez co drenuje baterie. Pomaga na chwile twardy reset, ale zaraz znowu jest to samo. Teraz przez jeden dzień było ok i znowu zauważyłem, że czas w użyciu zbliża się temu w gotowości, a telefon leży nieużywany.

Na pewno nie każda, bo u mnie ani razu nie zaobserwowałem takiego przypadku (a posiadam X od grudnia). Obstawiam, że to jakaś aplikacja jest winowajcą.

 

A co do baterii, to w porównaniu do 6s, którego miałem poprzednio, X trzyma mi 2x dłużej.



#1980 Jackpe

Jackpe
  • 187 postów

Napisano 09 kwietnia 2018 - 11:34

Mój również nie ma tego problemu, natomiast kilka razy zauważyłem na iPad Pro. Tam pomagało wyłączenie i ponowne włączenie. Po naładowaniu do 100%  problem znikał. Aplikację, która by to mogła powodować jest trudno zlokalizować. W sumie prawie wszystko w tamtym czasie miałem wyłączone z lokalizacji i pracy w tle. Natomiast same statystyki zużycia nie miały chyba żadnego wpływu na rzeczywisty czas pracy akumulatora.



#1981 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 09 kwietnia 2018 - 12:18

u mnie 6s lepiej trzyma niż X. Ogólnie gdybym miał jeszcze raz brać X to bym chyba jednak zrezygnował.. mój stary 6s na 11.3 nie gorzej chodzi niż X a czasem X bardziej sie haczy. Bateria jak stoper, i ta skrzecząca wibracja. Reszta po wymianach ok, ale ogólnie.. sprzet nie warty połowy wydanej kwoty. Zawsze chciało się używać telefonu. a teraz? czasami cały dzień nie ruszam i jakoś nie tęsknie. Z 5 zdj zrobiłem cudownym aparatem, animoji nie używam, face ID genialne, ale... w aucie to tragedia. Myśle czy nie sprzedać teraz i czekać do września na jakieś poprawki :D


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#1982 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 12 kwietnia 2018 - 22:28

Kilka godzin temu przesiadłem się z 8'ki na X'a. Pierwsze wrażenie? Wowing... Drugie? Załamka... Bateria w %? Naprawde nie ma?  Powiększony widok? Też nie ma ???? No nie wierzę...  To wygląda jak pier... Android. To chyba moje pierwsze rozczarowanie odkąd używam  Apple i przesiadam się na nowszy - przynajmniej teoretycznie - produkt.



#1983 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 13 kwietnia 2018 - 05:14

Kilka godzin temu przesiadłem się z 8'ki na X'a. Pierwsze wrażenie? Wowing... Drugie? Załamka... Bateria w %? Naprawde nie ma?  Powiększony widok? Też nie ma ???? No nie wierzę...  To wygląda jak pier... Android. To chyba moje pierwsze rozczarowanie odkąd używam  Apple i przesiadam się na nowszy - przynajmniej teoretycznie - produkt.

 

Czyli rzeczy o których było wiadomo od dnia premiery czyli kilka miesięcy temu. Trzeba było przed zakupem się zainteresować jeśli to takie ważne. Bateria w % jest widoczna, jak belkę od góry ściągniesz po prawej stronie.


  • effe lubi to

iPhone 15 Pro


#1984 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 kwietnia 2018 - 07:40

Załamka... Bateria w %? Naprawde nie ma?  

 

 

No popatrz, nie ma! WOW, to ci niespodzianka  :rolleyes:


iPhone 12 mini 


#1985 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 13 kwietnia 2018 - 08:16

X używany od połowy grudnia. Dziś stan (kondycja) baterii spadła do 99%.

Użytkownik madhunt3r edytował ten post 13 kwietnia 2018 - 08:16

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#1986 tomciopaluch123

tomciopaluch123
  • 988 postów
  • SkądEarth

Napisano 13 kwietnia 2018 - 08:56

Kilka godzin temu przesiadłem się z 8'ki na X'a. Pierwsze wrażenie? Wowing... Drugie? Załamka... Bateria w %? Naprawde nie ma? Powiększony widok? Też nie ma ???? No nie wierzę... To wygląda jak pier... Android. To chyba moje pierwsze rozczarowanie odkąd używam Apple i przesiadam się na nowszy - przynajmniej teoretycznie - produkt.

Co wyglada jak android? Przecież na 8 miałeś ten sam iOS? Nie rozumiem całej tej wypowiedzi...
  • effe lubi to

#1987 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 13 kwietnia 2018 - 10:13

Może to i lepiej ze nie ma od razu widocznych %. Przynamniej się człowiek nie stresuje ;) a co do ios. Zoom spoko każdy ma prawo użyć ale z drugiej zastanawiam się komu jest on potrzebny. Rozumiem ze ktoś zmienia rozdzielczość w monitorze zeby było więcej tekstu albo mniej itd ale w telefonie? Może po prostu nie podrasował ci telefon i tyle.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#1988 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 13 kwietnia 2018 - 10:18

X używany od połowy grudnia. Dziś stan (kondycja) baterii spadła do 99%.

u mnie używany od listopada, teraz 100%, przez jakiś czas miałem też te 99 :-)

 

Kilka godzin temu przesiadłem się z 8'ki na X'a. Pierwsze wrażenie? Wowing... Drugie? Załamka... Bateria w %? Naprawde nie ma?  Powiększony widok? Też nie ma ???? No nie wierzę...  To wygląda jak pier... Android. To chyba moje pierwsze rozczarowanie odkąd używam  Apple i przesiadam się na nowszy - przynajmniej teoretycznie - produkt.

A w jakim Androidzie nie ma procent :-) ? co to ten  powiększony widok ? przecież rozmiar czcionki zmieniasz w ustawieniach. 



#1989 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 13 kwietnia 2018 - 10:55

 co to ten  powiększony widok ? przecież rozmiar czcionki zmieniasz w ustawieniach. 

 

 W ustawieniach ekranu jako ostatnia opcja mamy możliwość zmiany między standardem a zoomem. W X zoomu nie ma. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#1990 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 13 kwietnia 2018 - 17:53

Bateria w % jest widoczna, jak belkę od góry ściągniesz po prawej stronie.

Zauważyłem... Znalazłem też porady, żeby pod ładowarkę podłączyć.



#1991 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 13 kwietnia 2018 - 19:48

Zauważyłem... Znalazłem też porady, żeby pod ładowarkę podłączyć.


Brawo ty. Szkoda że nie zauważyłeś tych niebywałych i uciążliwych wad telefonu o których piszesz przed zakupem. Oszczędzilo by nam to czytanie tych wypocin.

iPhone 15 Pro


#1992 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 13 kwietnia 2018 - 23:28

Kilka godzin temu przesiadłem się z 8'ki na X'a. Pierwsze wrażenie? Wowing... Drugie? Załamka... Bateria w %? Naprawde nie ma?  Powiększony widok? Też nie ma ???? No nie wierzę...  To wygląda jak pier... Android. To chyba moje pierwsze rozczarowanie odkąd używam  Apple i przesiadam się na nowszy - przynajmniej teoretycznie - produkt.

sprzęt nie jest wysokich lotów, przyznaje.. słaby, ale serio nie wiedziałeś o takich oczywistościach? pierwszy lepszy film na y2b i wiadomo, że % nie ustawisz :)


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#1993 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 13 kwietnia 2018 - 23:53

Brawo ty. Szkoda że nie zauważyłeś tych niebywałych i uciążliwych wad telefonu o których piszesz przed zakupem. Oszczędzilo by nam to czytanie tych wypocin.

To nie były wypociny tylko - zgodnie z tematem wątku - moja krótka subiektywna  opinia i pierwsze wrażenie. Więc daruj sobie proszę takie komentarze.


sprzęt nie jest wysokich lotów, przyznaje.. słaby, ale serio nie wiedziałeś o takich oczywistościach? pierwszy lepszy film na y2b i wiadomo, że % nie ustawisz :)

to jest oczywiscie bzdet ale do głowy mi nie przyszło, że będzie brakować czegoś co było we wszystkich wcześniejszych modelach. A co do wiarygodności treści YT ( i reszty )...  Można znaleźć mase poradników z instrukcją jak włączyć w tym telefonie tryb powiększony ktorego przecież nie ma :-(



#1994 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 15 kwietnia 2018 - 09:28

Może kto kto kupił X-kę jest chętny na takie etui? Sklepowa wartość, to 150 zł za oba. Sprzedam za ułamek ceny. 

3mk było raz na telefonie ale nie podeszło mi także stan 10/10, Patchworks trochę było na tel ale nie jest porysowane ani zniszczone, więc stan oceniam 9/10.

 

wM9aNGy.jpg


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#1995 DnL

DnL

  • 370 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 15 kwietnia 2018 - 16:39

Mój iPhone wczoraj po zablokowaniu już się nie włączył. Nie widzi go komputer, twardy reset nic nie daje, podłączenie do ładowarki również. Jutro wybieram się do serwisu i zobaczymy co powiedzą na to...


MBP 13 TouchBar 2018 | iPhone XS Gold | Apple Watch Series 4 44mm


#1996 cfcrobbie

cfcrobbie
  • 225 postów
  • SkądŁódź

Napisano 15 kwietnia 2018 - 16:42

Mój iPhone wczoraj po zablokowaniu już się nie włączył. Nie widzi go komputer, twardy reset nic nie daje, podłączenie do ładowarki również. Jutro wybieram się do serwisu i zobaczymy co powiedzą na to...

 

Może spróbuj na ładowarce go potrzymać kilka godzin


  MBP13'' 2020  M1/16GB/256GB Space Grey ,   IPHONE 12 Pro 128 GB Space Grey,    APPLE WATCH Series 5 44mm + LTE Space Grey


#1997 DnL

DnL

  • 370 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 15 kwietnia 2018 - 16:47

Może spróbuj na ładowarce go potrzymać kilka godzin

Całą noc leżał, nic... Przesiadka na piątkę na tydzień mnie czeka. 


MBP 13 TouchBar 2018 | iPhone XS Gold | Apple Watch Series 4 44mm


#1998 s7eryd

s7eryd
  • 53 postów
  • SkądBytom Odrzański

Napisano 15 kwietnia 2018 - 17:28

Elo. Ma ktoś z Was problem z "Brak karty sim"? Dzisiaj X zaczął wariować, mianowicie czasami wywala mi sieć i pojawia się właśnie to info. Sprawdzałem aktualizacje o wszystko jest świeże. Jakieś pomysły? może cim padło /?



#1999 DnL

DnL

  • 370 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 15 kwietnia 2018 - 18:27

Elo. Ma ktoś z Was problem z "Brak karty sim"? Dzisiaj X zaczął wariować, mianowicie czasami wywala mi sieć i pojawia się właśnie to info. Sprawdzałem aktualizacje o wszystko jest świeże. Jakieś pomysły? może cim padło /?

Elo, sprawdź może z inną kartą sim. Jak będzie się powtarzało, to telefon na gwarancję. Być może masz walniętą kartę. 


MBP 13 TouchBar 2018 | iPhone XS Gold | Apple Watch Series 4 44mm


#2000 s7eryd

s7eryd
  • 53 postów
  • SkądBytom Odrzański

Napisano 15 kwietnia 2018 - 18:41

Elo, sprawdź może z inną kartą sim. Jak będzie się powtarzało, to telefon na gwarancję. Być może masz walniętą kartę. 

ok dzięki.pzdr






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych