Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 5 głosy

iPhone X – opinie i wrażenia.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2901 odpowiedzi w tym temacie

#1501 Bigkaban

Bigkaban
  • 400 postów
  • SkądSwiebodzin, PL

Napisano 05 lutego 2018 - 18:51

Ile chcesz?
  • KacperWWA lubi to

#1502 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 lutego 2018 - 18:51

Nie możesz zwrócić?

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#1503 skit777

skit777
  • 215 postów

Napisano 05 lutego 2018 - 19:04

Zwrócić?u nich?dobry żarcik. Z 3800 będę chciał.

#1504 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 lutego 2018 - 19:20

hehe :)


iPhone 12 mini 


#1505 Bigkaban

Bigkaban
  • 400 postów
  • SkądSwiebodzin, PL

Napisano 05 lutego 2018 - 19:26

Black czy silver?

#1506 skit777

skit777
  • 215 postów

Napisano 05 lutego 2018 - 19:30

Black

#1507 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 lutego 2018 - 21:03

Zreszta o co ja pytam. Od iPhona 6 z każdym modelem jestem na wymianie(z niektórymi po kilka razy)nie wiem dlaczego nadal od nich kupuje telefony. Musiał bym mieć niezłego pecha żeby zawsze trafiać na te wadliwe(albo jest ich tyle ze bardzo ciężko trafić na akceptowalny)to wyjaśnienie bardziej do mnie przemawia. Zawsze w końcu trafiam na dobry wiec tym razem mam nadzieje tez tak będzie.
I co najśmieszniejsze,gdy usłyszałem ze iphone x będzie miał amoleda pomyślałem”w końcu skończą się problemy z nierównomiernym podświetleniem i zazolceniami”to się k.... przeliczyłem;)

Chcesz powiedzieć, że mimo że każdy model musisz wymieniać, bo coś z nimi jest nie tak, to kupiłeś stacjonarnie iPhone i to jeszcze w iSpocie, który nie przyjmuje zwrotów? To sam sobie strzeliłeś w stopę.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#1508 skit777

skit777
  • 215 postów

Napisano 05 lutego 2018 - 21:15

Kurde sprzedałem telefon w 15 minut;)4 tys.

#1509 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 lutego 2018 - 21:21

Brawo   :lol:  :lol:  :lol:


iPhone 12 mini 


#1510 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 05 lutego 2018 - 21:23

Kurde sprzedałem telefon w 15 minut;)4 tys.


A napisałeś chociaż w ogłoszeniu że sprzedajesz telefon z całym zwalonym żółtym ekranem? Bo to wnioskuję z Twoich postów. Czy nabywca się zdziwi?

Użytkownik Regiss edytował ten post 05 lutego 2018 - 21:24

iPhone 15 Pro


#1511 skit777

skit777
  • 215 postów

Napisano 05 lutego 2018 - 21:49

A czy Apple mi napisało ze sprzedaje mi telefon z całym żółtym ekranem?Gdyby mi to napisali to bym nie kupił;)
Zreszta podejrzewam ze tak jak pisałem 99% ludzi nawet nie zwróci na to uwagi.

#1512 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 05 lutego 2018 - 21:52

A czy Apple mi napisało ze sprzedaje mi telefon z całym żółtym ekranem?Gdyby mi to napisali to bym nie kupił;)Zreszta podejrzewam ze tak jak pisałem 99% ludzi nawet nie zwróci na to uwagi.


No to niezła cebula. Szkoda słów. Nawet nie będę komentował.

iPhone 15 Pro


#1513 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 lutego 2018 - 21:53

Nie ma sensu z nim wchodzić w dyskusje. Moderator znów ma robotę. Trzeba posprzątać jego śmietnik.
  • kristof461, Ganjuana i Regiss lubią to

iPhone 12 mini 


#1514 skit777

skit777
  • 215 postów

Napisano 05 lutego 2018 - 21:55

Znalazł się zbawca narodów;)Pewnie byś napisał ze sprzedajesz z powodu zje...... ekranu tak ze nie możesz na niego patrzeć ale po za tym polecasz:)Rycerz w srebrnej zbroi normalnie:))
Nie,pewnie byś wolał wrzucić np w Saturnie do pudła ze zużyta elektronika:)))Powodzenia w życiu.

#1515 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 lutego 2018 - 21:55

Hmmm ja bym zareklamował lub zwrócił odzyskując pełna kwotę
  • kristof461, Ganjuana i Regiss lubią to

iPhone 12 mini 


#1516 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 05 lutego 2018 - 21:59

*
Popularny

Nie, oddałbym do sklepu a jak bym nie mógł to do serwisu. A nie wciskal komuś umyślnie sprzętu który wiem że ma wadę. Żaden rycerz tylko zwykły uczciwy człowiek. A takiego buractwa i cebulactwa jak w twoim wykonaniu dawno nie widziałem. Dno i metr mułu.

iPhone 15 Pro


#1517 skit777

skit777
  • 215 postów

Napisano 05 lutego 2018 - 22:00

Pierdziele ich łaskę wielka. Kupię sobie używany z dobrym ekranem(jeśli kiedyś na taki trafie i wsio)

#1518 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 lutego 2018 - 22:03

Nie gadajcie z nim. Na kilometr czuć gimbaza. Maks 15lat ma.
  • Regiss lubi to

iPhone 12 mini 


#1519 skit777

skit777
  • 215 postów

Napisano 05 lutego 2018 - 22:06

Ale chłopie,jaki sprzęt z wada jak samo Apple pisze w swoim oświadczeniu na temat ekranów OLED ze to taka technologia i ze to normalne. Gdzie tu widzisz wadę??:))))To amazing ficzer. Mam w dupie czy się komuś podoba czy nie. Gdyby ktoś przed zakupem zadzwonił i spytal”szukam iPhona x,niech mi Pan powie czy z ekranem Pańskiego telefonu jest wszystko porządku „? W takim wypadku bym odrazu powiedział jak sprawa wyglada.Numer był podany.
Ależ wam żal d upicie ściska. Nie dziwie się...”effe”nie bądź taki do przodu bo rano do szkoły zaspisz z przemęczenia zwoi mózgowych;)

#1520 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 05 lutego 2018 - 22:06

Hehe ale gość. To ty masz napisać że telefon ma wady a nie kupujący się domyślać co z nim nie tak. Weź już się nie pogrążaj i zamilcz.

iPhone 15 Pro


#1521 skit777

skit777
  • 215 postów

Napisano 05 lutego 2018 - 22:19

O jakich wadach mówisz nieuku bo inaczej napisać nie można??Czy Apple na każdym pudełku zaznacza ze telefon ma wadliwy wyświetlacz?????Bylem dzisiaj w trzech sklepach i wszystkie się mienia wiec pokaz mi ten bez wad?masz taki?pewnie nawet gdybys dostał mój egzemplarz to byś piał z zachwytu bo masz znaczek jabłka na obudowie. O czym ty piep...?
Wymień mi te wady tutaj,napisz do supporty Apple żeby się wypowiedzieli i napisali czy to wadliwe ekrany czy taka kosmiczna technologia bo jak narazie nie widziałem żadnej sztuki która nie zachowuje się jak moja.
To kur ja mam być ich ekspertem i wyznacznikiem tego czy ekran jest dobry czy zły?Oni na wystawy do sklepów pakują taki shit to co się dziwić ze ludziom w zamkniętym pudełku to wysyłają.
Bierze człowiek przykład z najlepszych to jak zwykle nieroby się oburzają:)))

#1522 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 06 lutego 2018 - 09:19

O jakich wadach mówisz nieuku bo inaczej napisać nie można??Czy Apple na każdym pudełku zaznacza ze telefon ma wadliwy wyświetlacz?????Bylem dzisiaj w trzech sklepach i wszystkie się mienia wiec pokaz mi ten bez wad?masz taki?pewnie nawet gdybys dostał mój egzemplarz to byś piał z zachwytu bo masz znaczek jabłka na obudowie. O czym ty piep...?
Wymień mi te wady tutaj,napisz do supporty Apple żeby się wypowiedzieli i napisali czy to wadliwe ekrany czy taka kosmiczna technologia bo jak narazie nie widziałem żadnej sztuki która nie zachowuje się jak moja.
To kur ja mam być ich ekspertem i wyznacznikiem tego czy ekran jest dobry czy zły?Oni na wystawy do sklepów pakują taki shit to co się dziwić ze ludziom w zamkniętym pudełku to wysyłają.
Bierze człowiek przykład z najlepszych to jak zwykle nieroby się oburzają :)))

 

Mam taki bez wad.


MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#1523 dredg

dredg
  • 2 452 postów
  • SkądVendin les Béthune

Napisano 06 lutego 2018 - 09:26

Tak ci sie tylko wydaje ;-)

#1524 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 06 lutego 2018 - 10:08

Skit777 powinieneś dostać bana bo to nie miejsce dla takich krętaczy. Kupiłeś sprzęt z wadą. Niefajnie. Jeśli sądzisz że Samsung i inni nie mają problemów to się grubo mylisz. To jest globalny problem tej branży która chce jak najszybciej ale niestety nie jak najlepiej. Tak czy inaczej miałeś prawo reklamować albo domagać się naprawy zwrotu na zasadzie rękojmi. Wolałeś jednak wcisnąć sprzęt komuś innemu. Jeszcze dodaj że zrobiłeś to przez OLX tak żebyś mógł spać spokojnie a dopełnisz swoją świetną postawę. Pewnie zaraz powiesz "ej przecież ta osoba też ma gwarancję na sprzęt". No ma ale w świetle prawa nie ma już rękojmi. Nawet jeśli na paragonie nie ma danych osobowych to w teorii rękojmia nie przechodzi a w tym przypadku to właśnie z niej można by skorzystać.

Kupno takiego sprzętu w sklepie stacjonarnym to ryzyko które podjąłeś. Można by rzec w twoim przypadku że frajerstwo. 

Życzę ci żebyś w najbliższym czasie kupił nowy sprzęt który totalnie nie będzie nadawał się do użytku i spędzisz z nim miesiąc w serwisie albo żeby ktoś cię w ten sam sposób naciął na używkę. 


  • Mirek 59 lubi to

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#1525 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 06 lutego 2018 - 10:16

Nigdy nie życz komuś tego co Tobie nie miłe. Tyle w temacie dzieciaki.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych