Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 5 głosy

iPhone X – opinie i wrażenia.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2901 odpowiedzi w tym temacie

#2751 MC_

MC_
  • 6 916 postów

Napisano 28 października 2018 - 18:58

A jak z faktura? Pelna czy marza?

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#2752 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 28 października 2018 - 19:41

Mam pytanko jeszcze jedno, jeśli telefon byłby kupiony na wyspie, z dystrybucji z play, to czy jest powód aby sie bać, ze ktoś tam może z czasem przestać telefon spłacać, czy wyspy się przed takim chwytem juz same zabezpieczają?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#2753 k_nemo

k_nemo
  • 32 postów

Napisano 28 października 2018 - 21:29

Rachunek, bez faktury. W sieci są informacje, że Play i Orange nie blokują telefonów, więc nie powinno być problemów.

#2754 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 28 października 2018 - 22:21

Mam pytanko jeszcze jedno, jeśli telefon byłby kupiony na wyspie, z dystrybucji z play, to czy jest powód aby sie bać, ze ktoś tam może z czasem przestać telefon spłacać, czy wyspy się przed takim chwytem juz same zabezpieczają?

Jak zawrzesz umowę kupna-sprzedaży w której sprzedający oświadcza, że sprzedawany telefon nie posiada wad (w tym wad prawnych), to gdyby poprzedni właściciel przestał spłacać raty - będziesz miał do kogo zwrócić się po zwrot zapłaconej ceny.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#2755 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 października 2018 - 22:30

Ale coś takiego przecież robi chyba tylko Plus i Orange.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#2756 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 28 października 2018 - 22:45

Dobrze wiedzieć :) dzięki :)
Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#2757 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 29 października 2018 - 04:26

Ale coś takiego przecież robi chyba tylko Plus i Orange.


Plus i T-Mobile. Orange i Play nie blokują.
  • Sebosz lubi to

iPhone 15 Pro


#2758 memphis21

memphis21
  • 142 postów
  • SkądŁódź

Napisano 29 października 2018 - 06:40

Nie ma się co zastanawiać i bierz Xs, zawsze trochę lepszy model. Pewnie różnicy dużej nie ma, ale minimalnie lepsze zdjęcia i trochę szybszy. Poza tym, pewnie na 3 lata będzie spokojnie. Ja pierwszy raz od niepamiętnych czasów, czyli ponad rok od zakupu X nie planuję żadnej zmiany. Telefon super, ale za to zegarek robi różnicę - mniej się używa telefonu. Polecam AW4, to jest must have.

HEHHEE

JA mam X i od jakiegoś czasu przymierzam sie właśnie do AW4. Między innymi ze względu na tak liczne pozytywne opinie na jego temat :P


iPhone 13 Pro Max 256gb Sierra Blue ; GARMIN Fenix 6Pro Sapphire , MacBook Air


#2759 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 29 października 2018 - 09:34

Negatywnie może na temat AW4 może się wypowiedzieć tylko jakiś malkontent. Jeżeli chodzi o wygląd - ok, szału nie ma, ale funkcjonalność, współpraca, aplikacje, ekran - wszystko miazga.



#2760 relakzstyle

relakzstyle
  • 189 postów

Napisano 29 października 2018 - 11:42

czekamy na EKG w PL



#2761 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 29 października 2018 - 14:42

No wiedziałem ze ktoś będzie się czepiał dlatego napisałem o rekojmi. W Niemczech możesz jej nie uzyskać. U nas tak

 

Kup w UK to dostaniesz 6 lat rękojmi. 



#2762 nosferatu

nosferatu
  • 120 postów

Napisano 30 października 2018 - 15:40

Ciekawe jak długo jeszcze iPX będzie w ofercie resellerów :)



#2763 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 30 października 2018 - 15:41

Dopóki się nie skończy :v 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#2764 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 30 października 2018 - 18:37

Apple reselearzy nie kwapią sie do obiżek, fajna opcja na X'a jest tu https://allegro.pl/i...#productReviews


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#2765 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 30 października 2018 - 18:39

Jakoś wolę zapłacić więcej i mieć normalną fakturę + telefon przeznaczony na nasz rynek. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#2766 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 30 października 2018 - 18:47

Jakoś wolę zapłacić więcej i mieć normalną fakturę + telefon przeznaczony na nasz rynek. 

A jakie widzisz minusy takiego rozwiązania?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#2767 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 30 października 2018 - 19:20

Jak kupujesz telefon, ktory nie jest przeznaczony na polski rynek, to w razie wymiany urządzenia w ramach gwarancji nowe urządzenie będzie jechać na starej, chyba, że zostało jej mniej niż 3 miesiące, wtedy dostajesz właśnie 3 miesiące gwarancji na wymienione urządzenie. W przypadku wymiany urządzenia przeznaczonego na nasz rynek dostajesz cały rok gwarancji liczony chyba od momentu odbioru urządzenia z serwisu.


  • wopo lubi to

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#2768 dobrakawa

dobrakawa
  • 829 postów

Napisano 30 października 2018 - 20:40

Ale to nie jest jakaś super wada. Naprawdę nie widzę problemu w tym, żeby mieć 3 miesiące gwarancji zamiast 12, jeśli różnica w cenie jest spora. Jestem zdania, że jakby coś się miało dziać z telefonem, który nadaje się na gwarancję (usterka fabryczna), to działoby się to od razu po uruchomieniu. Jeśli telefon działa 3 miesiące, to będzie działał i dłużej. Może to kwestia tego, że nigdy nie miałem takich problemów, ale zaraz tu się znajdzie ktoś kto powie, że się nie znam i w ogóle że mam się przesiąść na xiaomi i to jeszcze takie za 500zł.


Użytkownik dobrakawa edytował ten post 30 października 2018 - 20:41

Pro 2012, 14 Pro


#2769 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 30 października 2018 - 21:14

I tak i nie. Trochę mam w sobie styl bycia Janusza i zazwyczaj przed końcem gwarancji oddaje telefon czy to z tytułu rekojmi czy gwarancji i dostaje nowy ( zazwyczaj problemy z bateria ). Ale taki iPhone x jest telefonem drogim, i gwarancja drugi rok ( rękojmia) jest kwestia zapewne dla wielu istotna.
Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#2770 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 30 października 2018 - 21:19

I tak i nie. Trochę mam w sobie styl bycia Janusza i zazwyczaj przed końcem gwarancji oddaje telefon czy to z tytułu rekojmi czy gwarancji i dostaje nowy ( zazwyczaj problemy z bateria ). Ale taki iPhone x jest telefonem drogim, i gwarancja drugi rok ( rękojmia) jest kwestia zapewne dla wielu istotna.

 

Kuźniar alert :D A tak serio, to szczerze mówiąc Apple tak doi klientów z cenami za swoje sprzęty i ich naprawy, że nie widzę w tym nic złego. Zwłaszcza, że jako jedyni chyba dają na telefony rok gwarancji, czyli w sumie można powiedzieć, że GWARANTUJĄ, że przez rok telefon będzie działał dobrze. Ach to ekologiczne Apple.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#2771 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 30 października 2018 - 22:44

Masz racje. Ale prawdę mówiąc to moje egzemplarze faktycznie miały problem z bateriami. Tak czy siak. Dostawałem nowe. W tej cenie można powiedzieć ze Apple to „gwarantuje”. Idąc z reklamacja do konkurencji rzadko kiedy tak przychylnie jesteśmy traktowani. Wysoka cena to także dobre wsparcie i serwis, z którego warto korzystać.
Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#2772 k_nemo

k_nemo
  • 32 postów

Napisano 31 października 2018 - 11:04

Każdy ma wybór. Wziąć telefon drożej z fakturą, gwarancją i rękojmią lub też taniej z 12 miesięczną gwarancją. Zależy od preferencji zakupowych.



#2773 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 31 października 2018 - 11:59

Jak komuś zależy na rękojmi to jak pisałem w UK jest 6 lat - potem można odsprzedać na Allegro po 2 latach i napisać jeszcze że zostało 4 lata "gwarancji konsumenckiej" . Prawdę mówiąc to ta rękojmia jest g... warta bo i tak trzeba udowodnić że wada była w momencie zakupu. 



#2774 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 31 października 2018 - 12:03

Nie jest g.. warta, jak się kupi u polskiego oficjalnego sprzedawcy. Nic nie musisz udowadniać, Apple bez problemu serwisuje takie telefony w drugim roku. Niczym to się w zasadzie nie różni od 2 letniej gwarancji. Nie dotyczy operatorów.
  • lousylucky lubi to

iPhone 15 Pro


#2775 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 31 października 2018 - 15:12

Wiecie czy zakup w bestcenie to telefony z pewnej dystrybucji?

https://www.empik.co...wE&gclsrc=aw.ds

Obecnie poza euro/rtv najlepsza oferta. Macie doswiadczenie z tym sklepem?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 7

0 użytkowników, 7 gości, 0 anonimowych