Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wifi calling nie przełącza się z wifi na sieć i z powrotem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomasz Kędra

Tomasz Kędra
  • 181 postów
  • SkądKatowice

Napisano 07 września 2017 - 11:40

Czołem,

Mam problem z wifi calling w sieci Play.

Mam włączoną tę funkcję i działa ona całkiem dobrze (choć jakość rozmów, gdy jest ciut słabsze połączenie wifi pozostawia wiele do życzenia), jednak gdy w trakcie rozmowy wyjdę poza obręb wifi, nie dochodzi do przełączenia się rozmowy na sieć telefoniczną, tylko połączenie zostaje przerwane. Tak to ma działać? Wkurza mnie to, bo już kilkanaście (jeśli nie kilkadziesiąt) rozmów mi tak przerwało i teraz np. nie mogę zadzwonić do kogoś wychodząc z domu czy z pracy, bo jeszcze przez ok 50m jestem w zasięgu wifi a potem następuje zerwanie połączenia.

 


Iphone 16 Pro Max 512 tytan pustynny, MBP 13 M1 16/512 space grey, iPad Pro 2024 11, AirPods Pro gen 2, był jeszcze AW7, ale Epix gen 2 jest lepszy:)


#2 Duke123

Duke123
  • 491 postów

Napisano 07 września 2017 - 11:52

 

Mam włączoną tę funkcję i działa ona całkiem dobrze (choć jakość rozmów, gdy jest ciut słabsze połączenie wifi pozostawia wiele do życzenia), jednak gdy w trakcie rozmowy wyjdę poza obręb wifi, nie dochodzi do przełączenia się rozmowy na sieć telefoniczną, tylko połączenie zostaje przerwane. Tak to ma działać? 

 

W Play-u dokładnie tak to działa.

 

Przełączenia rozmów jest możliwe tylko między WiFi Calling i VoLTE (rozmowy z wykorzystaniem LTE). Nie ma opcje przełączania WiFi Calling <-> 3G.

 

Niestety, sieć Play nie oferuje VoLTE, więc każda rozmowa po utracie zasięgu sieci wifi będzie przerywana.



#3 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 07 września 2017 - 11:52

U mnie było dokładnie tak samo - dlatego ta opcja dość szybko została wyłączona. 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#4 rasta312

rasta312
  • 85 postów
  • SkądKalisz

Napisano 07 września 2017 - 12:17

to dlaczego u mnie tez się tak dzieje chociaż posiadam siec Orange a jak wiadomo w Orange jest VoLTE 


Komputer: MacBook Air 2017  

Telefon: iPhone X 256 GB Silver


#5 Duke123

Duke123
  • 491 postów

Napisano 07 września 2017 - 12:33

to dlaczego u mnie tez się tak dzieje chociaż posiadam siec Orange a jak wiadomo w Orange jest VoLTE 

 

Nie wiem. Też mam Orange i przełączenie w obie strony działa dobrze.

 

Może masz w domu słaby zasięg LTE...


Lub wyłączoną opcję VoLTE...






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych