Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z nagranymi filmami / pobieranie z iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 31 sierpnia 2017 - 21:38

Na wstępie zaznaczę, że korzystam z ostatniej wersji beta iOS 11. Wczoraj nagrałem prawie godzinny film w 4K - zajmuje ponad 18GB. Film mogę odtworzyć w telefonie, ale po podłączeniu urządzenia do komputera widzę wszystko, ale bez rzeczowego pliku. Postanowiłem wysłać go z telefonu na iClouda, ale co z tego, skoro prędzej czy później zrywa pobieranie (problemy z transferem mimo stabilnego łącza; próbowałem też przez wspomagacze pobierania; po chwili transfer spada do śmiesznych wartości i przerywa). Dzisiaj nagrałem kolejny film (30 minut) i nadal to samo. Nigdy nie miałem takiego problemu. Proszę o pomoc.

 

Ostatni ratunek to iCloud dla Windowsa, zobaczymy, czy pobierze :)


Użytkownik Danio02 edytował ten post 31 sierpnia 2017 - 22:37


#2 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 02 września 2017 - 16:55

Całe szczęście, udało się pobrać filmy za pomocą iCloud dla Windowsa. Problem jest inny, pozbyłem się wspomnianych filmów z telefonu, a pamięć nadal jest zawalona. Aktualizacja do kolejnej bety nic nie dała. Zrobić kopię do iClouda, wyzerować urządzenie i przeinstalować soft?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych