Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 7 Plus – nie można się do mnie dodzwonić.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Siasia13

Siasia13
  • 8 postów

Napisano 26 sierpnia 2017 - 12:19

Witam, miesiąc temu zakupiłam Nowego Iphone 7 Plus 128GB. Wczoraj wystąpił problem, nikt cały dzień nie dzwonił ale ja mogłam dzwonić do wszystkich, korzystałam z Internetu tez normalnie. Myślałam że problem z kartą ale została włożona inna i cały czas to samo. Za to moja karta tez normalnie działa w innym telefonie. Zaktualizowałam softa, przywrociłam telefon i dalej nic. :( Ma ktoś z Was może pomysł co się stało? Na początku śmiałam się ze to tryb urlopowy ale już mi tak do śmiechu nie jest. :( W cortlandzie serwisant wraca dopiero w poniedziałek dlatego postanowiłam że napiszę tutaj.

#2 Me_69

Me_69
  • 247 postów

Napisano 26 sierpnia 2017 - 13:14

A nie masz przypadkiem włączonego trybu 'nie przeszkadzać' (tzw księżyc ikona przy baterii)?

iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods

iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB


#3 Siasia13

Siasia13
  • 8 postów

Napisano 26 sierpnia 2017 - 13:52

Nie, nie, aż taka blondynka nie jestem. Numerów zablokowanych tez nie mam. Wszystko sprawdzone. :(

#4 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 26 sierpnia 2017 - 20:23

play? u mnie problem jest z odrzucaniem połączeń przychodzących, ale tylko jeśli mam ustawione 3G. Po włączeniu LTE problem znika


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#5 Siasia13

Siasia13
  • 8 postów

Napisano 27 sierpnia 2017 - 11:31

Play owszem ale nie działał też na innej sieci.
Sprawdziłam i sprawa jest jeszcze dziwniejsza po włączeniu 3G działa a na lte wcale. I teraz pytanie czy to kwestia telefonu czy sieci...
Sprawdziłam na innym telefonie LTE i działa więc to kwestia telefonu a nie sieci. :(

#6 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 28 sierpnia 2017 - 10:58

ja sprawdzałem na samsungu i tam wszystko też ok. Zmieniałem karte sim, ale też bez efektu. Zostawiłem poprostu włączone LTE choć wogole nie jest mi potrzebna wieksza szybkość neta no ale niech już bedzie. Połączenia przychodzą bez problemu


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#7 donvictorio88

donvictorio88
  • 259 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 sierpnia 2017 - 11:01

W nawiązaniu do iPhone 7 Plus - nie chcę zakładać nowego wątku - mój problem polega na tym, że podczas rozmowy co kilkanaście sekund przez 4 sekundy nie słyszę rozmówcy. Sieć T-mobile. Czy ktoś spotkał się z czymś takim?



#8 czarekpl

czarekpl

  • 245 postów
  • SkądCiechanów, Poland

Napisano 28 sierpnia 2017 - 14:39

W nawiązaniu do iPhone 7 Plus - nie chcę zakładać nowego wątku - mój problem polega na tym, że podczas rozmowy co kilkanaście sekund przez 4 sekundy nie słyszę rozmówcy. Sieć T-mobile. Czy ktoś spotkał się z czymś takim?

 

 

Mam podobnie też iphone 7 plus tylko ze u mnie nic nie slychac poczym rozlacza mi rozmowe 


  • donvictorio88 lubi to

#9 donvictorio88

donvictorio88
  • 259 postów
  • SkądWrocław

Napisano 31 sierpnia 2017 - 07:23

Mam podobnie też iphone 7 plus tylko ze u mnie nic nie slychac poczym rozlacza mi rozmowe


Jaka sieć?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych