Cześć wszystkim, na początek mały disclaimer:
TAK: Jestem grafikiem i piszę za pomocą blueprintów w UE4 (co nie znaczy że jestem programistą).
NIE: Nie jestem developerem iOS-owym. Posadam konto devowe od paru dni, i być może natrafiłem na prosty nobrainer - gdzie na 100% popełniłem jakiś czeski błąd.
Mam problem z aplikacją wygenerowaną przez Unreal enginie 4. Jestem w stanie (przygotowaną przez siebie scenę) wypalić do pliku IPA. Który potem kopiuje na swojego 7+ - ale potem natrafiam na problem:

Szukałem w sieci rozwiązania problemu i wszyscy kierują do: Settings -> General -> Devices and profiles i tam trzeba „zaufać” producentowi aplikacji. Tylko że nie posiadam w opcjach takiego czegoś, jedynie zakładkę z profilami w której widnieje mój certyfikat (z statusem „nie zweryfikowany”). Nie mogę tam nic zmienić, ani wprowadzić żadnych ustawień.

Wydaje mi się ze z UE wszystko gra, certyfikat i profil.mobileprovision są podpięte prawidłowo. Silnik bez problemu robi cooka do ipy więc raczej dzieje się coś mrocznego po stronie iOS-a

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Pozdrawiam!