Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

A1278 - nie startuje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 BooobeK

BooobeK
  • 6 postów

Napisano 19 sierpnia 2017 - 18:12

Hej,

Dziś po rozkręceniu macbooka, wyjęciu baterii i naprawy przycisku który odpowiada za sprawdzanie stanu baterii (po prostu luźno latał) podłączeniu ponownym baterii macbook nie włącza się z przycisku zasilania.

Po podpięciu zasilacza macsafe świeci normalnie na jasny zielony. Macbook nie uruchamia się oraz nie pokazuje stanu baterii. (tydzień temu wymieniałem w nim dysk, także odpiąłem baterie i nie było żadnego problemu) w tym momencie uruchamia się tylko gdy zastosuję tą metodę znalezioną gdzieś w internecie:

 

1.odłącz zasilacz oraz baterię.

2.wciśnij włącznik.

3.odczekaj 2-3 sekundy i podłącz zasilacz, dioda MagSafe nie powinna się zaświecić.

4.po kolejnych 3 sekundach zwolnij włącznik i sprawdź, czy płyta się włączy.

 

Ad. 3 - jeśli dioda MagSafe w tym punkcie się zaświeci, klawiatura jest niesprawna lub złącze klawiatury jest uszkodzone/skorodowane.

Ad. 4 - jeśli płyta się nie włączy, uszkodzenie jest prawdopodobnie w obrębie PCH. Jeśli się włączy, uszkodzenie jest prawdopodobnie w obrębie SMC.

 

U mnie się uruchamia, ale wiatraki działają na maxa, po wyłączeniu i próbie uruchomienia go normalnie nie startuje nadal.

Starałem się zrestartować ten cały SMC ale albo robię to źle albo to nic nie pomaga.

Ma ktoś jakiś pomysł co i jak? 



#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 20 sierpnia 2017 - 10:03

Uszkodziłeś czujniki prądowe, stąd płyta uruchamia się tylko w trybie bezpiecznym (pomija zabezpieczenia). Płyta do naprawy serwisowej


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 BooobeK

BooobeK
  • 6 postów

Napisano 21 sierpnia 2017 - 10:41

dziękuje za odpowiedź, czy wiadomo jaki jest mniej więcej przewidywany koszt oraz czas takiej naprawy? 



#4 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 21 sierpnia 2017 - 13:27

A wiadomo jakie czujniki są uszkodzone ;)? Nie wiadomo także jaki to macbook.... kłania się ogłoszenie wymagania niezbędne do zatwierdzenia wątków - uszkodzenie jest typowe dla wszystkich modeli stąd odpowiedziałem. Czas naprawy jest uzależniony od serwisu i jego obłożenia pracą.
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych