Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę wyłączyć iPhone'a


Najlepsza odpowiedź Mam problem , 21 sierpnia 2017 - 13:48

Może to tylko chwilowe ześwirowanie?

 

"Na telefonie iPhone 6s i wcześniejszych modelach, iPadzie lub iPodzie touch: naciśnij przyciski Usypianie/Budzenie oraz Początek i przytrzymaj je przez co najmniej 10 sekund, aż zostanie wyświetlone logo firmy Apple."

 

Próbowałeś? Może mu przejdzie :)

Reset nie pomagał, bo.... nie działał  :D .

 

Telefon był na iOS 11 i o dziwo działało 5x szybkie wciskanie przycisku Power, by włączyć ten nowy tryb SOS.  


Dokładnie, tak jak kolega wyżej napisał. Jak to nie pomoże, to chyba tylko restore zostaje :/

Restore też nie pomógł. Telefon był na becie iOS 11 i obstawiałem, że to może powodować mój problem, ale jednak nie. 

Grzebałem w srajfonie i grzebałem. Nagle po jednym dniu nic nie robienia w nim... wszystko zaczęło działać  :blink:

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mam problem

Mam problem
  • 13 postów

Napisano 17 sierpnia 2017 - 06:07

Witam,

Nie mogę wyłączyć iPhone'a 5S. Przycisk Power mi działa, ale tylko jak chcę odblokować lub włączyć telefon. Nie działa jeśli chcę go zablokować lub wyłączyć. Nawet w AssistivTouch jak klikam ,,Zablokuj" nic się nie dzieje :blink:  . Do tego zmieniła się godzina i nie mogę jej przestawić nawet po podłączeniu internetu. 

 

Miał ktoś już taki problem? Pierwszy raz coś mi się takiego zdarzyło  :(



#2 Ramcel76

Ramcel76
  • 249 postów

Napisano 18 sierpnia 2017 - 09:59

Może to tylko chwilowe ześwirowanie?

 

"Na telefonie iPhone 6s i wcześniejszych modelach, iPadzie lub iPodzie touch: naciśnij przyciski Usypianie/Budzenie oraz Początek i przytrzymaj je przez co najmniej 10 sekund, aż zostanie wyświetlone logo firmy Apple."

 

Próbowałeś? Może mu przejdzie :)


Mój Sprzęt: Huawei Mate 10 Pro - Apple Watch - iPhone 6s - iPhone 7 - iPad 4 mini - MacBookPro 15”

#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 545 postów
  • Płeć:

Napisano 18 sierpnia 2017 - 10:38

Dokładnie, tak jak kolega wyżej napisał. Jak to nie pomoże, to chyba tylko restore zostaje :/

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 Mam problem

Mam problem
  • 13 postów

Napisano 21 sierpnia 2017 - 13:48   Najlepsza odpowiedź

Może to tylko chwilowe ześwirowanie?

 

"Na telefonie iPhone 6s i wcześniejszych modelach, iPadzie lub iPodzie touch: naciśnij przyciski Usypianie/Budzenie oraz Początek i przytrzymaj je przez co najmniej 10 sekund, aż zostanie wyświetlone logo firmy Apple."

 

Próbowałeś? Może mu przejdzie :)

Reset nie pomagał, bo.... nie działał  :D .

 

Telefon był na iOS 11 i o dziwo działało 5x szybkie wciskanie przycisku Power, by włączyć ten nowy tryb SOS.  


Dokładnie, tak jak kolega wyżej napisał. Jak to nie pomoże, to chyba tylko restore zostaje :/

Restore też nie pomógł. Telefon był na becie iOS 11 i obstawiałem, że to może powodować mój problem, ale jednak nie. 

Grzebałem w srajfonie i grzebałem. Nagle po jednym dniu nic nie robienia w nim... wszystko zaczęło działać  :blink:






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych