Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Air 13 2010 - update softu, a bateria

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Leonardyn

Leonardyn
  • 23 postów

Napisano 08 sierpnia 2017 - 10:21

Hejka,

Na wstępie dodam, że narazie jestem kompletnie zielony w środowisku mac os (co najwyżej rok temu na studiach musiałem się wymęczyć na linuxie). Dziś odebrałem mojego pierwszego MacBooka Air 2010, który ma mi służyć jako lapek mobilny + trochę do deweloperki. Czytałem, że ten model może uciągnąć nawet 5-8h na baterii, niestety z tego co widzę bateria wystarczy mi na co najwyżej 3-4h. I tutaj zmierzam do pytania - aktualizacja, a praca na baterii. W tej chwili mam zainstalowany Yosemite 10.10.5, który ponoć słynie mocnego drainowania baterii. Na początku przed zakupem zakładałem downgrade do Marvericka, ale teraz jak patrzę na programy w sklepie - wszystko co mi potrzebne, domaga się aktualizacji do Sierry. Czy jest sens aktualizować? Czy tylko jeszcze narażę lapka na kolejne spadki wydajności i skrócenie pracy na baterii. I skąd pobierać programy dla starszych wersji OS?

Pozdrawiam i z góry dzięki za wsparcie :) 

#2 tka11

tka11
  • 455 postów

Napisano 08 sierpnia 2017 - 10:27

Bo to model używany, sprawdź sobie żywotność baterii aplikacją cocountbaterry. Tak warto zaktualizować do Sierry, każda nowsza wersja pozytywnie wpływa na pracę na baterii, to fakt - z yosemite bywało różnie, osobiście nie doświadczyłem problemów. Możesz rzecz jasna wymienić baterię na nową, ale to koszt 1000 złotych albo 300 za podróbkę, której nie polecam, lepiej mieć wyżyłowaną baterię aniżeli nową podróbkę, która może rozwalić komputer. :P

Użytkownik tka11 edytował ten post 08 sierpnia 2017 - 10:28

#3 Leonardyn

Leonardyn
  • 23 postów

Napisano 08 sierpnia 2017 - 10:42

Zapomniałem dodać - bateria ma 259 cykli

#4 macsupport

macsupport

• 8 620 postów
  • SkądKraków