Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Znika obraz z kamery w MacBook Pro.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jayme

Jayme
  • 55 postów

Napisano 07 sierpnia 2017 - 09:29

Witam,

 

od kilku dni mam problem z kamerą w moim macbooku. Po włączeniu kamery np. na skype lub facetime pojawia się obraz po czym za chwile znika(ciemny ekran) i tylko dioda zielona od kamery cały czas miga. Po jakiejś chwili znowu dioda zielona zapala się i kamera wyświetla obraz po czym znowu zaczyna dioda migać i obraz znika.



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 07 sierpnia 2017 - 10:45

Ciężko stwierdzić czy problem hardware'owy czy softowy. Można by wykonać diagostykę która w razie jakiegoś problemu z kamerą powinna go wykazać.

Powiedz jeszcze jak wygląda sprawa kamery w innych programach np photo booth? Tam też są problemy? 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 sierpnia 2017 - 11:47

A może napiszesz jaki to MacBook?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 07 sierpnia 2017 - 12:31

Celna uwaga ;) Jak już będziesz podawał model to podaj również system na którym pracujesz.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#5 Jayme

Jayme
  • 55 postów

Napisano 07 sierpnia 2017 - 14:53

macOS Sierra

Wersja 10.12.5

MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)

 

W każdym programie kamera tak się zachowuje. Jak wykonać diagnostykę ?



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 sierpnia 2017 - 14:55

Uruchomić komputer z wciśniętym klawiszem D


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 Jayme

Jayme
  • 55 postów

Napisano 08 sierpnia 2017 - 11:23

na diagnostyce nic nie wyszło. Zainstalowalem system od nowa wcześniej zrobilem format dysku i jest to samo. Czasami obraz wyświetla się normalnie, a po chwili dioda zielona przy kamerze zaczyna migać i obraz znika.



#8 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 08 sierpnia 2017 - 13:26

Jeszcze przypomniał mi się reset SMC ale skoro wykonałeś format to nie sądzę by coś dał. Na tę chwilę mam wrażenie że bez serwisu się nie obejdzie. Choć może macsupport coś jeszcze wymyśli.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#9 Jayme

Jayme
  • 55 postów

Napisano 08 sierpnia 2017 - 19:42

Wymieniałem pół roku temu matryce całą na nową, więc ona jest razem z kamerą, w takim razie udam się do punktu gdzie była ona wymieniana, gdyż posiada gwarancję. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych