Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6S - Rozładował się i umarł.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 PaluchK

PaluchK
  • 34 postów

Napisano 05 sierpnia 2017 - 12:11

Witam, 

 

Posiadam iPhone 6S, sytuacja wygląda tak, że telefon nie działa, Home + Power button nie ożywia go, iTunes go nie widzi, nie ładuje się i na pewno się nie ładuje bo po nocy na ładowarce nawet ciepły nie był, gniazdo jest czyste - czyściłem. Telefon działał, rozładował się i tak nastał koniec jego żywota. 
 

Co mogło się stać? Wątpię, że uwaliło płytę główną bo normalnie działał a nie było pstryk i koniec ( już jeden mi tak umarł ). Próbowałem na różnych kablach, na różnych ładowarkach i nic. Nie zalany uprzedzam pytania. Jestem w stanie jakoś sam to zdiagnozować? 

Będę wdzięczny za każdą pomoc :) Pozdrawiam



#2 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 05 sierpnia 2017 - 12:17

Dla mnie to wygląda jak by port do ładowania umarł kompletnie, nawet jeśli jest czysty w środku, wątpię by była to płyta główna. Sam tego nie zdiagnozujesz tylko serwis w szczególności, że próbowałeś kilka kabli i ładowarek


iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#3 PaluchK

PaluchK
  • 34 postów

Napisano 05 sierpnia 2017 - 12:53

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, zawsze jak oddawałem sprzęt Apple na gwarancje to dostawałem nowe sztuki. Teraz gwarancji nie ma i jest jakakolwiek możliwość, żeby mi to ktoś zdiagnozował za darmo ? WIem, że w iMadzie diagnoza 60 zł, prawde mówiąc za 60 zł to ja mam nowe gniazdo lightning i zestaw śrubokrętów do sprawdzenia tego samodzielnie. Jakby nie działął po wymianie gniazda to dopiero na diagnoze płatną. Znacie jakieś punkty gdzie mi to sprawdzą za darmo ? Jakbym wiedział, że to tylko gniazdo to samamu już by mi sie nie chciało przy tym grzebać. Gdzie mogę z tym się udać ? Pozdrawiam 


Użytkownik PaluchK edytował ten post 05 sierpnia 2017 - 12:59


#4 Wania

Wania
  • 644 postów

Napisano 05 sierpnia 2017 - 13:06

jak "port do latowania" mogl umrzec? zlacze napewno sie nie zepsula. pewnie uwalony jest u2. uzywales nieoryginalnych kabli i ladowarek? 

skoro sie rozladowal to jak ma sie wlaczyc jak nie ma wystarczajaco zasilania? 



#5 PaluchK

PaluchK
  • 34 postów

Napisano 05 sierpnia 2017 - 13:11

jak "port do latowania" mogl umrzec? zlacze napewno sie nie zepsula. pewnie uwalony jest u2. uzywales nieoryginalnych kabli i ladowarek? 

skoro sie rozladowal to jak ma sie wlaczyc jak nie ma wystarczajaco zasilania?

 

Oryginalne kable, oryginalne ładowarki. Powinien ruszyć jakbym mu podmienił baterię na naładowaną ?



#6 Wania

Wania
  • 644 postów

Napisano 05 sierpnia 2017 - 13:13

powinien, wtedy tez sprawdzisz czy u2 dziala, po podepniesz do ladowania zanim sie znowu rozladuje i zobaczysz czy telefon laduje czy nie. jezeli "nie wstanie" na naladowanej baterii to uszkodzenia trzeba szukac gdzie indziej



#7 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 07 sierpnia 2017 - 00:35

. Powinien ruszyć jakbym mu podmienił baterię na naładowaną ?

Powinien. To potwierdzi uszkodzenie układu ładowania - najczęściej przez "oryginalne" kable po 30 zł.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#8 PaluchK

PaluchK
  • 34 postów

Napisano 07 sierpnia 2017 - 21:22

Jest ktoś w stanie doradzić mi gdzie mogą mi podmienić baterie na chwilę? :( Mieszkam w Tarnowie i nie mogę nikogo znaleźć, podjadę już do Krakowa ale nie wydaje mi się, żeby ktoś się zgodził otworzyć podpiąć inna baterie i sprawdzić. Jest ktoś w stanie polecić jakiś punkt?? Ew, mogła by być wyłożona bateria od 5s, 6 jeżeli są takie same kostki? Dzięki wielkie za pomoc

#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 sierpnia 2017 - 22:04

Możesz przyjechać do nas, sprawdzimy bez problemu.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#10 PaluchK

PaluchK
  • 34 postów

Napisano 07 sierpnia 2017 - 22:33

Chętnie, sprawdźcie od ręki? Zależy mi na tym bo podjadę na chwilę przejazdem, ewentualnie jakby padło gniazdo to jakie koszta naprawy i jaki czas? :) Pozdrawiam

#11 PaluchK

PaluchK
  • 34 postów

Napisano 23 sierpnia 2017 - 15:50

Przepraszam za double posta, ale mam nowe wiadomości co do iPhone. Wsadził mu nowa naładowana baterie - nic, nowe gniazdo ładowania - nic, nie wstał w ogóle. Napięcie na komponent ach 0V. Płyta główna nie jest przepalona, wszystko jest tak jak ma być po otwarciu zdrowego iPhone. Pytanie, kompletnie umarła płyta główna czy może któryś komponent który można przelutować? Był ktoś w podobnej sytuacji?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych