Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zablokowany iphone


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ruthles

Ruthles
  • 38 postów

Napisano 02 sierpnia 2017 - 08:41

Witam

Mam pytanie ile razy można wpisać błędny kod do iphone? Jestem na etapie, że zablokował mi sie na 15 minut - ile jeszcze moge mieć prób? 

Pamiętam hasło do itunes i do tego przy pobieraniu aplikacji z appstore (icloud?). Za ponad godzine wyjeżdzam i dobrze by było gdyby udało mi się odzyskać dostęp do telefonu bez większych szkód.

Licze na pomoc. 
Pozdrawiam



#2 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 02 sierpnia 2017 - 09:10

Po jakimś czasie blokuje się na dobre i tylko reset przez iTunes pomaga, a jak odtworzysz kopie to blokada kodem który zapomniałeś wróci, jeśli dobrze pamiętam.

iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#3 Ruthles

Ruthles
  • 38 postów

Napisano 02 sierpnia 2017 - 09:25

Po jakimś czasie? Jak na tydzień go odstawie to sam sie zablokuje? Czy za tydzien normalni moge sprobowac kolejny raz wpisac?



#4 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 02 sierpnia 2017 - 09:44

Ja przywracałem kopię iCloud i kod się nie przywrócił bo kod przecież ustawiasz w trakcie konfiguracji telefonu po formacie, zanim przywrócisz kopię. 


<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#5 Ruthles

Ruthles
  • 38 postów

Napisano 02 sierpnia 2017 - 09:45

Ja przywracałem kopię iCloud i kod się nie przywrócił bo kod przecież ustawiasz w trakcie konfiguracji telefonu po formacie, zanim przywrócisz kopię. 

Mozesz powiedziec dokladnie jak to zrobiles albo podac link do instrukcji?



#6 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 02 sierpnia 2017 - 10:21

Blokuje się na kilka minut potem kilka godzin, aż w końcu blokuje się na kilka miesięcy. Kumpel tak miał z córki iPodem wpisywała tyle razy pin że ipod zablokował się na jakieś kilkaset godzin.

iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#7 Ruthles

Ruthles
  • 38 postów

Napisano 09 sierpnia 2017 - 17:30

Wpisałem jeszcze kilka razy kod, i teraz wyświetla się komunikat "iPhone jest zablokowany połącz z iTunes" co dalej zrobić? Robiłem formata na komputerze jakiś czas temu i pewnie komputer nie zapamiętał urządzenia.



#8 tomazzz

tomazzz
  • 35 postów

Napisano 09 sierpnia 2017 - 18:18

tu masz procedure https://support.appl...l-pl/HT204306 



#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 sierpnia 2017 - 20:53

Wpisałem jeszcze kilka razy kod, i teraz wyświetla się komunikat "iPhone jest zablokowany połącz z iTunes" co dalej zrobić? Robiłem formata na komputerze jakiś czas temu i pewnie komputer nie zapamiętał urządzenia.

 

Teraz możesz już tylko wprowadzić iPhona w tryb DFU i odtworzyć oprogramowanie. To oczywiście wiąże się ze skasowaniem wszystkich danych ale nie ma innego wyjścia.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#10 Ruthles

Ruthles
  • 38 postów

Napisano 09 sierpnia 2017 - 22:13

Teraz możesz już tylko wprowadzić iPhona w tryb DFU i odtworzyć oprogramowanie. To oczywiście wiąże się ze skasowaniem wszystkich danych ale nie ma innego wyjścia.

Czyli stracę zdjęcia sprzed kilku miesięcy ;/ 

 

Ehh, czyli gdybym nie robił formata to prawdopodobnie mógłbym się połączyć z iTunes bez podawania kodu.



#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 sierpnia 2017 - 22:16

Teraz już nic nie zrobisz, nie da się tego obejść.

A tak na marginesie zastanawiam się jak można zapomnieć kodu, który praktycznie codzień trzeba wpisywać.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 Janusz MB

Janusz MB
  • 851 postów

Napisano 10 sierpnia 2017 - 07:52

Codziennie robisz aktualizację iOS?



#13 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 sierpnia 2017 - 08:00

A kodu używa się tylko przy aktualizacji? Przecież nawet jak masz TouchID włączone to i tak raz na kilka dni prosi Cię o kod, także po każdym wyłączeniu telefonu musisz podać kod, a potem już odblokowujesz palcem.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#14 Ruthles

Ruthles
  • 38 postów

Napisano 10 sierpnia 2017 - 09:05

A kodu używa się tylko przy aktualizacji? Przecież nawet jak masz TouchID włączone to i tak raz na kilka dni prosi Cię o kod, także po każdym wyłączeniu telefonu musisz podać kod, a potem już odblokowujesz palcem.

Mam iPhone 5 - nie mam TouchID.

Wiadomo, że nie zapomniałem kodu którego używałem przez X czasu, po prostu rano go zmieniłem (to, że była to pierwsza godzina po przebudzeniu pewnie również ma znaczenie, że go nie pamiętam) później odłożyłem telefon i jak po kilkunastu minutach chciałem go ponownie użyć... wiadomo.

Wiem, że wydaje się to mega głupie/nieodpowiedzialne ale pierwszy raz się spotykam z taką sytuacją iPhone mam 3.5 roku i kodów już kilka miałem i nigdy nie było takiego problemu.

 

Tak na marginesie tylko zapytam jeżeli wcześniej podłączałem iPhone do komputera i łączyłem go z iTunes to dane dało by się uratować tak? Pytam z ciekawości bo niestety robiłem formata i od tego czasu nie łączyłem telefonu z komputerem a więc wiadomo, że w tym momencie dane przepadają

 

Wykonać ostatni sposób https://support.appl.../pl-pl/HT204306 "Wymazanie urządzenia w trybie awaryjnym w celu usunięcia kodu"?

 

Dzięki

 

#15 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 sierpnia 2017 - 09:08

Tak na marginesie tylko zapytam jeżeli wcześniej podłączałem iPhone do komputera i łączyłem go z iTunes to dane dało by się uratować tak?

 

Teoretycznie tak, choć przez lata jeszcze nie widziałem takiego przypadku, a wiele razy łączyłem tak zablokowany telefon z  komputerem, z którym był wcześniej używany.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#16 Ruthles

Ruthles
  • 38 postów

Napisano 10 sierpnia 2017 - 09:22

 https://support.appl.../pl-pl/HT204306 "Wymazanie urządzenia w trybie awaryjnym w celu usunięcia kodu"?  Wykonać ten sposób tak?



#17 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 10 sierpnia 2017 - 09:45

Tak. Pamiętaj tylko, że:

  • tracisz zawartość iPhone'a
  • jeśli włączona była usługa FMI będziesz musiał przed ponowną aktywacją podać hasło Apple ID.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych