Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 7 Plus - 'Duch' na wyświetlaczu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 TurboAndrzej

TurboAndrzej
  • 6 postów

Napisano 01 sierpnia 2017 - 23:13

Witajcie,

 

Dzisiaj rano po rutynowym mail checku, zauważyłem w dolnym rogu małą jasną plamkę, którą widać z każdej strony, świeci jaśniej od reszty ekranu. Telefon kupiłem w październiku u operatora na abonament, także gwarancję mam do października tego roku(Apple). Teraz nachodzi pytanie, czy powinienem telefon oddać do jakiegoś autoryzowanego serwisu, który uznaje gwarancję Apple czy po prostu oddać telefon w punkcie operatora, oraz czy w ogóle taki mankament podlega naprawie, czy serwis odrzuci mój wniosek, spotkał się ktoś z was z tą usterką na 7P? Na wcześniejszym 5s też mi się pojawiły, no i żółte przebarwienia, ale przymknąłem na to oko, telefon miał już parę ładnych lat na karku, lecz 7P nawet nie ma roku, a już takie defekty mają miejsce.

Pozdrawiam.

Andrzej



#2 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 02 sierpnia 2017 - 12:23

to w końcu efekt duch czy bad pixel? piszesz o jednym w temacie a potem drugie. Ślij na gwarancje tylko powymyślaj jeszcze coś, np charczące głośniki czy inne pierdoły no i oczywiście Cortland

 

a to przykład efektu ducha https://www.youtube....h?v=SrF9sMJ__Zk


Użytkownik Bolsu07 edytował ten post 02 sierpnia 2017 - 12:29

MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#3 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 02 sierpnia 2017 - 12:30

... tylko powymyślaj jeszcze coś, np charczące głośniki czy inne pierdoły no i oczywiście Cortland

 

Powymyślaj coś?

Czy masz serwisantów za skończonych idiotów którzy nie potrafią sprzętu zdiagnozować?

Chodzi o to, żeby im wydłużyć pracę czy o to by "na wszelki wypadek" zgłosić cokolwiek bo a nuż widelec się trafi?

Sprzęt i tak i tak jest diagnozowany całościowo. Jeśli wyjdzie coś jeszcze to też będzie naprawione.

 

 

Witajcie,

 

Dzisiaj rano po rutynowym mail checku, zauważyłem w dolnym rogu małą jasną plamkę, którą widać z każdej strony, świeci jaśniej od reszty ekranu. Telefon kupiłem w październiku u operatora na abonament, także gwarancję mam do października tego roku(Apple). Teraz nachodzi pytanie, czy powinienem telefon oddać do jakiegoś autoryzowanego serwisu, który uznaje gwarancję Apple czy po prostu oddać telefon w punkcie operatora, oraz czy w ogóle taki mankament podlega naprawie, czy serwis odrzuci mój wniosek, spotkał się ktoś z was z tą usterką na 7P? Na wcześniejszym 5s też mi się pojawiły, no i żółte przebarwienia, ale przymknąłem na to oko, telefon miał już parę ładnych lat na karku, lecz 7P nawet nie ma roku, a już takie defekty mają miejsce.

Pozdrawiam.

Andrzej

 

Duch to jest jak po zmianie widoku na ekranie nadal widać stary widok. W Twoim przypadku byłby to widoczny "prześwitujący" interfejs programu mail nawet na głównym ekranie.

 

Z tego co piszesz to wygląda na zażółcenie niewielkiego obszaru, nierówne podświetlenie, ewentualnie jakiś bad pixel. 

Jeśli telefon nie jest uszkodzony mechanicznie w żadnym miejscu i nie był zalany to serwis to naprawi. Szybciej będzie w autoryzowanym serwisie Apple niż u operatora moim zdaniem. Przykładowo z największych w Polsce Cortland lub iSpot.


Użytkownik imrik edytował ten post 02 sierpnia 2017 - 12:31


#4 TurboAndrzej

TurboAndrzej
  • 6 postów

Napisano 02 sierpnia 2017 - 15:15

Powymyślaj coś?

Czy masz serwisantów za skończonych idiotów którzy nie potrafią sprzętu zdiagnozować?

Chodzi o to, żeby im wydłużyć pracę czy o to by "na wszelki wypadek" zgłosić cokolwiek bo a nuż widelec się trafi?

Sprzęt i tak i tak jest diagnozowany całościowo. Jeśli wyjdzie coś jeszcze to też będzie naprawione.

 

 

 

Duch to jest jak po zmianie widoku na ekranie nadal widać stary widok. W Twoim przypadku byłby to widoczny "prześwitujący" interfejs programu mail nawet na głównym ekranie.

 

Z tego co piszesz to wygląda na zażółcenie niewielkiego obszaru, nierówne podświetlenie, ewentualnie jakiś bad pixel. 

Jeśli telefon nie jest uszkodzony mechanicznie w żadnym miejscu i nie był zalany to serwis to naprawi. Szybciej będzie w autoryzowanym serwisie Apple niż u operatora moim zdaniem. Przykładowo z największych w Polsce Cortland lub iSpot.

Przepraszam, że wprowadziłem was w błąd, macie racje to nie duch pomyliło mi się defekt poniżej na zdjęciu.

blob:http://imgur.com/dd9eb19e-d2e0-4245-a448-1293c641bb5a

Telefon nigdy nie miał styczności z wodą, nigdy nie upadł, ciągle noszony w etui zawsze w kieszeni sam telefon.
To jedyna usterka która powstała wczoraj, nie mam nic więcej uszkodzonego.

Czyli mogę ominąć operatora i iść do Cortlanud lub iSpota o realizację naprawy gwarancyjnej?

 



#5 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 02 sierpnia 2017 - 15:17

Link nie działa.



#6 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 02 sierpnia 2017 - 15:29



Czyli mogę ominąć operatora i iść do Cortlanud lub iSpota o realizację naprawy gwarancyjnej?

 

Nie do Cortlandu, albo do iSpota tylko do Cortlandu ;)



#7 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 02 sierpnia 2017 - 15:53

Obiektywnie serwis iDream ma chyba najlepsze opinie w kraju na chwilę obecną i w odróżnieniu od serwisów iSpot i Cortland nie mieli nigdy (5 czy 8 lat jak dobrze pamiętam) problemów z utrzymaniem statusu premium więc chyba robią dobrą robotę ogólnie?

 

Konsensus na forum jest, że jeśli serwis to Cortland.

Ja nie mam uprzedzeń bo i jedni i drudzy dla mnie zawsze dobrą robotę robili, a jak zdażyło się coś spartolić to dało się dogadać i z jednymi i z drugimi. Jedni i drudzy są autoryzowani i procedury mają te same, i tu i tu pracują ludzie. Na forum od czasu do czasu są narzekania na jednych jak i drugich, więcej ludzi psy wiesza na iSpot, ale to też 4x większa (pod względem ilości punktów) sieć co też nie jest bez znaczenia.



#8 TurboAndrzej

TurboAndrzej
  • 6 postów

Napisano 02 sierpnia 2017 - 16:23

Podaję link ponowie.
http://i.imgur.com/F8WEg9b.png

Najbliżej mam Cortland, a parę kilometrów dalej iSpota, więc chyba zaniosę go do Cortlandu.



#9 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 03 sierpnia 2017 - 15:51

Ja z własnego doświadczenia polecam Cortland.

#10 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 03 sierpnia 2017 - 20:22

Ekran do wymiany. Ja polecam Cortland. Zależy też jakieo miasta jesteś. 



#11 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 04 sierpnia 2017 - 07:33

Powymyślaj coś?

Czy masz serwisantów za skończonych idiotów którzy nie potrafią sprzętu zdiagnozować?

Chodzi o to, żeby im wydłużyć pracę czy o to by "na wszelki wypadek" zgłosić cokolwiek bo a nuż widelec się trafi?

Sprzęt i tak i tak jest diagnozowany całościowo. Jeśli wyjdzie coś jeszcze to też będzie naprawione.

 

nie? nie wiem jak to tam działa, ja żem prosty kowalski, ale za czasów świetności 5s pamiętam wysłałem na naprawę gwarancyjną wspomniany telefon. Wymieniłem w zgłoszeniu wyłącznie kurz pod ekranem i zgłoszenie zostało odrzucone. W nast tyg wysłałem ten sam telefon tylko w zgłoszeniu zaznaczyłem m.in. charczące głośniki, krótki czas pracy na baterii, zasikany ekran, kurz pod ekranem. Za 2 dni informacja od serwisu oczywiście pozytywna :) w zasadzie każdy sprzęt apple idzie na gwarancje (i nie, nie hejtuje) i zwykle więcej zaznaczam nieprawidłowości i od tamtej pory wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane pozytywnie. Nie zależy mi na cały czas na "nowym" sprzęcie tylko sprawnym :)


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#12 TurboAndrzej

TurboAndrzej
  • 6 postów

Napisano 04 września 2017 - 17:07

Witajcie,

 

Sytuacja wygląda następująco, dopiero w zeszły czwartek oddałem telefon do serwisu ( wybrałem iMad). Na tą chwilę telefon czeka na diagnozę.

Ogólnie mój iP był wyprodukowany w czasie - WEEK 39 (26.09 - 02.10) a ja go kupiłem 26.10.16 więc może u kogoś w tym przedziale datowym też się trafi taka plamka jasna.



#13 enter6

enter6
  • 57 postów
  • SkądPolska

Napisano 04 września 2017 - 23:58

Z kolei mój iPhone 7 zakupiony od razu po premierze (czyli podobny czas) miał pod ekranem ciemną plamkę - prawdopodobnie kurz. Wymieniony na nowy przez Autoryzowany Serwis, nie pytano, gdzie go kupiłem (Apple.com). Jeśli posiadałbym go od operatora telefonii komórkowej, na pewno nie oddałbym go tam z powrotem - trwałoby to wieki. Autoryzowany Serwis powinien w tydzień zamknąć sprawę.



#14 TurboAndrzej

TurboAndrzej
  • 6 postów

Napisano 05 września 2017 - 00:25

Z kolei mój iPhone 7 zakupiony od razu po premierze (czyli podobny czas) miał pod ekranem ciemną plamkę - prawdopodobnie kurz. Wymieniony na nowy przez Autoryzowany Serwis, nie pytano, gdzie go kupiłem (Apple.com). Jeśli posiadałbym go od operatora telefonii komórkowej, na pewno nie oddałbym go tam z powrotem - trwałoby to wieki. Autoryzowany Serwis powinien w tydzień zamknąć sprawę.

Ja właśnie kiedyś oddałem iPhone 3G do operatora - Regenersis - dostałem z powrotem(po 3tyg), w stanie takim samym jak poprzednio, jeszcze skasowali mnie za transport (30km) 80zł x 2 Niby uznali, że telefon był zalany, ale ja przed wysłaniem telefonu zrobiłem dokładne zdjęcia gdzie było widać, że czujniki 'wody' w porcie słuchawkowym mają barwę białą, a od nich jak dostałem zdjęcia to była barwa czerwona, dlatego już nigdy więcej nie oddam telefonu do naprawy u operatora.



#15 enter6

enter6
  • 57 postów
  • SkądPolska

Napisano 06 września 2017 - 00:11

...dlatego już nigdy więcej nie oddam telefonu do naprawy u operatora.

...jeśli nadal pozostaniesz przy iPhonie, bo jego użytkownicy mogą sobie wybierać pośród wielu dostępnych punktów serwisowych (w Polsce), w przeciwieństwie do operatorów, którzy mają z góry ustalone punkty serwisowe (np. dawniej dla iPhona "osławione" Regenersis - nie wiem, jak dziś). Możesz także udać się do Drezna czy Berlina, jeśli to możliwe - i załatwić sprawę nawet w godzinę.

Napisz nam, jak sprawa się zakończyła. Pozdrawiam.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych