Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Czy jest możliwa wymiana aktywowanego, wadliwego iPhone'a na nowy w sklepie Avans?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 mateusz210497

mateusz210497
  • 10 postów

Napisano 01 sierpnia 2017 - 12:48

Witam,

 

Wczoraj zakupiłem nowego iPhone'a SE 32 GB w kolorze złotym, w sklepie Avans. Dzisiaj został do mnie dostarczony kurierem. Uruchomiłem urządzenie i aktywowałem je. Po kilku minutach zauważyłem, że przycisk Home jest bardzo luźny. Podczas jego naciskania występuje tak jakby podwójne kliknięcie. Wydaje mi się, że przycisk nie jest dobrze spasowany. Jest to denerwujące, ponieważ jest to bardzo wyraźnie słychać. Mam iPhone'a 5S i tam nie posiadam żadnych luzów na przycisku Home - działa to wszystko sprawnie i cicho. Czy mam szansę wymienić aktywowanego iPhone'a w sklepie Avans na taki sam model wolny od wad? Jeżeli nie to jak wyślę go na gwarancję to wymienią mi sam przycisk Home czy dadzą mi odnowiony model (tzn. refurbished)? Nie chcę po zakupie nowego telefonu wysyłać go na gwarancję i otrzymać jakiegoś składaka.



#2 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 01 sierpnia 2017 - 13:03

Kupiłeś na odległość, więc przysługuje Ci 14 dniowy zwrot, pod warunkiem oczywiście, że korzystałeś z urządzenia w ramach zwykłego zarządu, a moim zdaniem tak. Możesz napisać o wymianę, albo go oddać i kupić ponownie, inny nowy. Ja tak miałem kupując córce tydzień temu iP SE Rose Gold. Po rozpakowaniu okazało się, że ramka obudowy ma uszkodzenia fizyczne. Czekam właśnie na nową sztukę.


Użytkownik JacentyEsz edytował ten post 01 sierpnia 2017 - 13:03


#3 mateusz210497

mateusz210497
  • 10 postów

Napisano 01 sierpnia 2017 - 13:11

JacentyEsz, aktywowałeś swój wadliwy egzemplarz? Bo ja niestety tak

#4 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 01 sierpnia 2017 - 13:31

No to go wyzeruj (ustawienia -> ogólne -> wyzeruj -> wymarz zawartość i ustawienia), złóż do pudełka komplet i skontaktuj się ze sprzedawcą. Przysługuje Ci możliwość zwrotu. W czym widzisz problem?

 

Możesz zażądać wymiany lub po prostu zwrócić i potem kupić nowy.

 

Możesz oczywiście też oddać do serwisu. Wymiana urządzenia na nowe.

Czy będzie tu nówka-nówka czy "refurb" to zależy od szczęścia bo może być tak lub siak. Poza tym to nie ma znaczenia to raz, a dwa nie ma sposobu odróżnić refurba z wymiany serwisowej od nówki pod wymianę serwisową.


Użytkownik imrik edytował ten post 01 sierpnia 2017 - 13:34


#5 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 01 sierpnia 2017 - 14:01

Oddaj i nie baw się z żadne serwisy. Mają obowiązek go przyjąć, nawet jak jest aktywowany. Kupisz następny jak oddadzą Ci kasę.


Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#6 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 01 sierpnia 2017 - 14:52

JacentyEsz, aktywowałeś swój wadliwy egzemplarz? Bo ja niestety tak

Ja nie, Ty tak. Jakie to ma znaczenie? Żadne. Przecież, żeby sprawdzić urządzenie jak działa musisz je włączyć. To jest nadal zwykły zarząd. Wymaż go, zapakuj i odeślij.



#7 Gosiuleczka

Gosiuleczka
  • 1 postów

Napisano 01 sierpnia 2017 - 18:16

a wykupiłeś ubezpieczenie?? ja przy ubezpieczeniu za okolo 230 zł jednorazowo, wymieniłam model po pół roku bez gadania



#8 mateusz210497

mateusz210497
  • 10 postów

Napisano 01 sierpnia 2017 - 20:34

Nie wykupiłem żadnego dodatkowego ubezpieczenia

#9 mateusz210497

mateusz210497
  • 10 postów

Napisano 24 sierpnia 2017 - 14:01

Moja reklamacja została uznana. Sklep na magazynie nie posiadał kolejnej sztuki, więc postanowili zwrócić mi pieniądze na konto. Trochę to trwało - ponad 3 tygodnie, ale ostatecznie sprawa się wyjaśniła.

#10 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 24 sierpnia 2017 - 15:41

Dałeś się na reklamację namówić? Zwracać towar wystarczyło. Bez podawania przyczyny.



#11 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 24 sierpnia 2017 - 16:58

Może to kwestia nazewnictwa. w x-komie jak zwracasz to też zgłoszenie robisz jako reklamacyjne.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych