Witam,
Wczoraj zakupiłem nowego iPhone'a SE 32 GB w kolorze złotym, w sklepie Avans. Dzisiaj został do mnie dostarczony kurierem. Uruchomiłem urządzenie i aktywowałem je. Po kilku minutach zauważyłem, że przycisk Home jest bardzo luźny. Podczas jego naciskania występuje tak jakby podwójne kliknięcie. Wydaje mi się, że przycisk nie jest dobrze spasowany. Jest to denerwujące, ponieważ jest to bardzo wyraźnie słychać. Mam iPhone'a 5S i tam nie posiadam żadnych luzów na przycisku Home - działa to wszystko sprawnie i cicho. Czy mam szansę wymienić aktywowanego iPhone'a w sklepie Avans na taki sam model wolny od wad? Jeżeli nie to jak wyślę go na gwarancję to wymienią mi sam przycisk Home czy dadzą mi odnowiony model (tzn. refurbished)? Nie chcę po zakupie nowego telefonu wysyłać go na gwarancję i otrzymać jakiegoś składaka.