Dwa iPhony na jednym Apple ID
#1
Napisano 21 lipca 2017 - 00:50
#2
Napisano 21 lipca 2017 - 05:32
#3
Napisano 21 lipca 2017 - 05:36
<p>Komputer MacBook Pro 13 2.4 i5 2.4 GHz iPhone Xr,iPhone Xs
#4
Napisano 21 lipca 2017 - 07:18
Na jednym musialbys wylaczyc synchronizacje z iCloud i powinno dzialac jak trzeba.
#5
Napisano 21 lipca 2017 - 07:35
Na jednym musialbys wylaczyc synchronizacje z iCloud i powinno dzialac jak trzeba.
Serio? A dokładniej to synchronizację czego, i gdzie jest ta opcja?
P.S. Temat przerabiany tutaj "milion" razy. Używanie telefonu niezgodnie z zaleceniami producenta zawsze rodzi problemy. Więc po co używać tego samego Apple ID?
#6
Napisano 21 lipca 2017 - 08:36
Wejdź w ustawienia-telefon-na innych urządzeniach. Ta opcja musi być wyłączona na jednym urządzeniu. Można tez to wyłączyć w wiadomościach, że SMS nie będą przychodziły na obydwa telefony.
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#7
Napisano 21 lipca 2017 - 08:45
Żaden handoff.
Wejdź w ustawienia-telefon-na innych urządzeniach. Ta opcja musi być wyłączona na jednym urządzeniu.
To również jest błędna informacja. Wyłączenie tej opcji nie ma wpływu na synchronizację listy połączeń miedzy urządzeniami zalogowanymi na to samo Apple ID.
#8
Napisano 21 lipca 2017 - 09:40
Użytkownik iLuk45z edytował ten post 21 lipca 2017 - 09:42
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#9
Napisano 21 lipca 2017 - 09:41
Serio? A dokładniej to synchronizację czego, i gdzie jest ta opcja?
P.S. Temat przerabiany tutaj "milion" razy. Używanie telefonu niezgodnie z zaleceniami producenta zawsze rodzi problemy. Więc po co używać tego samego Apple ID?
Wylogowac sie z iCloud. Czego tu nie rozumiesz? Plus autor napisal, ze to ON posiada dwa iPhoney i to jest jak najbardziej zgodne z zalceniem producenta. Sam mam dwa ipady i dwa iphony i wedle Ciebie mam zakladac na kazdy inne appleID? Co innego gdyby napisal, ze drugi ma zona, kochanaka czy tesciowa.
#10
Napisano 21 lipca 2017 - 10:05
Wylogowac sie z iCloud. Czego tu nie rozumiesz?
Napisałeś że problem rozwiązuje wyłączenie synchronizacji z iCloud. Zastanawiałem się którą sekcję trzeba wyłączyć, aby lista połączeń nie była aktualizowana. Ale skoro pisząc "wyłączyć synchronizację" masz na myśli "całkowite wylogowanie z iCloud" to OK, to rozwiązuje problem. Efektem ubocznym jest to ze smartphone robi się mniej smart.
Poza tym jak ci się to dzieje w jakich sytuacjach, że jak do kogoś dzwonisz pojawiają im się dwa twoje numery?
Udzielasz kolejnej błędnej porady, a potem pokazujesz że nawet nie wiesz o co chodzi pytającemu ;-)
A chodzi o wspólną na wszystkich urządzaniach listę połączeń (wykonanych/odebranych....). Jeżeli dzwonię z iPhona nr. 1 pod numer 123, to na iPhonie nr. 2 po pewnym czasie na liście wychodzących również pojawi się numer 123. Jedynym rozwiązaniem jest całkowite wylogowanie z iCloud, lub używanie różnych Apple ID.
#11
Napisano 21 lipca 2017 - 14:06
#12
Napisano 21 lipca 2017 - 19:51
#13
Napisano 01 listopada 2021 - 22:47
Nie musisz się wylogowywać z iCloud. Używam dwóch iPhonów jeden prywatny, jeden służbowy i listy się nie mieszają. W każdym z telefonów mam zaznaczony w FaceTime tylko właściwy dla telefonu numer, to samo w iMessage. Opcje "na innych urządzeniach" tez mam odznaczona choć ona akurat nie ma znaczenia. Dodam tylko ze listy mieszały się jak używałem iCloud Drive, więc wydaje mi się ze to właśnie ta opcja jest tu kluczowa. Stworzenie nowego AppleID ma swój plus, każdy telefon ma własne 5 GB na archiwizację a aplikacje można dzielić poprzez założenie chmury rodzinnej.
Dzięki
Masz rację wyłączenie iCloud Drive załatwia problem, Dzięki.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych