Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę zalogować się do icloud po zmianie apple id i hasła.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartosh7

Bartosh7
  • 3 postów

Napisano 09 lipca 2017 - 12:00

Mam problem z zalogowaniem się do konta z poziomu Ipoda Touch. Leżał sporo czasu nie używany, a w między czasie zmieniłem apple id z hasłem i tu leży problem, bo na ipodzie wyświetla się stary id, którego nie mogę zmienić i hasło nie działa. Z kolei gdy wejdę w itunes store z poziomu ustawień i wpiszę nowe dane to wyskakuje błąd weryfikacji. Jest możliwość rozwiązania tego problemu czy trzeba robić jakiś twardy reset?

 


#2 przelon

przelon
  • 302 postów

Napisano 10 lipca 2017 - 05:31

Temat wprowadza w błąd. Nie zmieniałeś apple id tylko założyłeś nowy. Na ipod touch jesteś zalogowany na starym id. Jedyne rozwiązanie to przypomnienie sobie hasła do starego id, zalogowanie się na nim a następnie wylogowanie i zalogowanie do nowego id. W innym wypadku o ile dobrze interpretuje nic nie da się zrobić. Reset nic nie da.

#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 503 postów
  • Płeć:

Napisano 10 lipca 2017 - 08:11

Tak jak pisał kolega wyżej. Nie ma żadnej możliwości wymazania softu i wgrania go na nowo, bo przy próbie włączenia i tak sprawdzi numer seryjny z serwerem Apple i poprosi o hasło do starego Apple ID.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych