Mam problem z zalogowaniem się do konta z poziomu Ipoda Touch. Leżał sporo czasu nie używany, a w między czasie zmieniłem apple id z hasłem i tu leży problem, bo na ipodzie wyświetla się stary id, którego nie mogę zmienić i hasło nie działa. Z kolei gdy wejdę w itunes store z poziomu ustawień i wpiszę nowe dane to wyskakuje błąd weryfikacji. Jest możliwość rozwiązania tego problemu czy trzeba robić jakiś twardy reset?

Nie mogę zalogować się do icloud po zmianie apple id i hasła.
Rozpoczęty przez
Bartosh7
, 09 lip 2017 12:00
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 lipca 2017 - 12:00
#2
Gość_przelon_*
Napisano 10 lipca 2017 - 05:31
Temat wprowadza w błąd. Nie zmieniałeś apple id tylko założyłeś nowy. Na ipod touch jesteś zalogowany na starym id. Jedyne rozwiązanie to przypomnienie sobie hasła do starego id, zalogowanie się na nim a następnie wylogowanie i zalogowanie do nowego id. W innym wypadku o ile dobrze interpretuje nic nie da się zrobić. Reset nic nie da.
#3
Napisano 10 lipca 2017 - 08:11
Tak jak pisał kolega wyżej. Nie ma żadnej możliwości wymazania softu i wgrania go na nowo, bo przy próbie włączenia i tak sprawdzi numer seryjny z serwerem Apple i poprosi o hasło do starego Apple ID.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych