
iPhone SE nie chce się włączyć. Miga jedynie logo Apple po podłączeniu do ladowarki
#1
Napisano 06 lipca 2017 - 12:52
#2
Napisano 06 lipca 2017 - 14:28
Jeśli jest na gwarancji to z niej skorzystać. A jeśli nie to zacząć od podłączenia sprawnej baterii.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#3
Napisano 06 lipca 2017 - 14:56
#4
Napisano 06 lipca 2017 - 15:13
A ładowara sprawna? Może sprawdź z innym źródłem, np. USB?
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#5
Napisano 06 lipca 2017 - 16:06
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych