
Nie można było sfinalizować zakupu
#1
Napisano 02 lipca 2017 - 16:41
"Nie można było sfinalizować zakupu
Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z działem wsparcia usługi iTunes pod adresem www.apple.com/pl/support/iTunes/"
Dane do karty dodałem jakieś 2 tyg temu udało mi się zakupić 3 aplikacje, i dzisiaj chciałem zakupić i taki komunikatami wyskakuje, może wiecie co jest nie tak ? pozdrawiam
#2
Napisano 03 lipca 2017 - 10:48
#3
Napisano 03 lipca 2017 - 17:37
skontaktuj sie z itunes, zadzwon https://support.appl...m/pl-pl/contact
#4
Napisano 04 lipca 2017 - 22:51
#5
Napisano 04 lipca 2017 - 23:35
Mówisz, że kupiłeś już 3 aplikacje, a czy zakup 4 nie przekracza przypadkiem limitu twoich płatności internetowych na karcie w ciągu miesiąca?
MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue
Nie pomagam na PW
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych