Witam mam taki problem w App Store gdy chce kupić aplikacje wyskakuje mi taki komunikat
"Nie można było sfinalizować zakupu
Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z działem wsparcia usługi iTunes pod adresem www.apple.com/pl/support/iTunes/"
Dane do karty dodałem jakieś 2 tyg temu udało mi się zakupić 3 aplikacje, i dzisiaj chciałem zakupić i taki komunikatami wyskakuje, może wiecie co jest nie tak ? pozdrawiam

Nie można było sfinalizować zakupu
Started by
Mefisteo
, 02 Jul 2017 16:41
4 replies to this topic
#1
Posted 02 July 2017 - 16:41
#2
Posted 03 July 2017 - 10:48
Masz środki na koncie, patrzyłeś ile pobrali z Apple z konta, karta jest obsługiwana przez Apple? Masz o tym wątek na forum poszukaj
Fallout ...war, war never changes...
#4
Posted 04 July 2017 - 22:51
Tak mam środki na koncie i jest napewno obsługiwana przez Apple, tydzień temu kupiłem 3 aplikacje
#5
Posted 04 July 2017 - 23:35
Mówisz, że kupiłeś już 3 aplikacje, a czy zakup 4 nie przekracza przypadkiem limitu twoich płatności internetowych na karcie w ciągu miesiąca?
MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue
Nie pomagam na PW
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users