Jakieś dwa miesiące temu wykonałem standardową procedurę wipe'u iPada i przywrócenia wszystkiego, bo troszkę zamulał - robiłem to oczywiście nie pierwszy raz, natomiast pierwszy raz zdarzyło mi się, że całkiem unieruchomiło mi to usługi iCloud. Od tych wspomnianych 2 miesięcy nie udało mi się ani raz połączyć iPada do chmury, ani wykonać backupu - dostaję więc tylko co tydzień kolejne alerty, że "iPad nie był archiwizowany od X tygodni", ale nic nie mogę z nimi zrobić, bo każda próba ręcznego wymuszenia backupu kończyła się tylko chwilą pokazywania "postępu", po czym informacją o błędzie.
Próbowałem wylogować się i zalogować z powrotem, zrobiłem nawet kolejny wipe&restore z iTunes, bezskutecznie. Spróbowałem więc wyłączyć i włączyć opcję "archiwum iCloud" w opcjach, ale niestety wykonałem tylko połowę tego co zamierzałem, bo po wyłączeniu włączyć z powrotem się już nie da - dostaję alert "Błąd archiwum iCloud: Wystąpił problem z włączeniem archiwum iCloud". Próbowałęm włączyć archiwizację tą metodą w opcjach iTunes po podłączeniu do komputera, ale mimo że w iTunesie wygląda, jakby ładnie włączyło backupy przez iCloud, na urządzeniu nie zachodzą żadne zmiany i suwak przy archiwizacji dalej jest wyłączony.
Czego jeszcze mogę spróbować? Miał ktos kiedyś taki problem?
Użytkownik Tigro edytował ten post 02 lipca 2017 - 11:45