Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę zalogować się do App Store – używany iMac.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 xelemgue

xelemgue
  • 1 postów

Napisano 22 czerwca 2017 - 19:09

Witam.
Kupiłem używanego maca. Zrobiłem format i nie mogę się zalogować na moje (zweryfikowane karta) konto AppStore żeby ściągnąć system. Czy muszę zalogować się na konto poprzednika jeśli przed formatem się nie wylogowałem?

#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 23 czerwca 2017 - 02:15

„Witam.”

Nie.
https://support.appl.../pl-pl/HT201065

Ponadto samo „nie mogę się zalogować” brzmi jak „nie działa”. Zechciałbyś dostarczyć więcej informacji? Nie możesz się zalogować, ponieważ…? Jaki komunikat się wyświetla i czy w ogóle? Nie możesz z poziomu partycji recovery czy systemu (wtedy przeniosę do „Programy”)?
Wybacz, ale nikt tutaj nie wróży – chyba że ktoś się nie pochwalił.

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych