Witam.
Kupiłem używanego maca. Zrobiłem format i nie mogę się zalogować na moje (zweryfikowane karta) konto AppStore żeby ściągnąć system. Czy muszę zalogować się na konto poprzednika jeśli przed formatem się nie wylogowałem?

Nie mogę zalogować się do App Store – używany iMac.
Rozpoczęty przez
xelemgue
, 22 cze 2017 19:09
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 22 czerwca 2017 - 19:09
#2
Napisano 23 czerwca 2017 - 02:15
„Witam.”
Nie.
https://support.appl.../pl-pl/HT201065
Ponadto samo „nie mogę się zalogować” brzmi jak „nie działa”. Zechciałbyś dostarczyć więcej informacji? Nie możesz się zalogować, ponieważ…? Jaki komunikat się wyświetla i czy w ogóle? Nie możesz z poziomu partycji recovery czy systemu (wtedy przeniosę do „Programy”)?
Wybacz, ale nikt tutaj nie wróży – chyba że ktoś się nie pochwalił.
Nie.
https://support.appl.../pl-pl/HT201065
Ponadto samo „nie mogę się zalogować” brzmi jak „nie działa”. Zechciałbyś dostarczyć więcej informacji? Nie możesz się zalogować, ponieważ…? Jaki komunikat się wyświetla i czy w ogóle? Nie możesz z poziomu partycji recovery czy systemu (wtedy przeniosę do „Programy”)?
Wybacz, ale nikt tutaj nie wróży – chyba że ktoś się nie pochwalił.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych