Witam.
Kupiłem używanego maca. Zrobiłem format i nie mogę się zalogować na moje (zweryfikowane karta) konto AppStore żeby ściągnąć system. Czy muszę zalogować się na konto poprzednika jeśli przed formatem się nie wylogowałem?

Nie mogę zalogować się do App Store – używany iMac.
Started by
xelemgue
, 22 Jun 2017 19:09
1 reply to this topic
#1
Posted 22 June 2017 - 19:09
#2
Posted 23 June 2017 - 02:15
„Witam.”
Nie.
https://support.appl.../pl-pl/HT201065
Ponadto samo „nie mogę się zalogować” brzmi jak „nie działa”. Zechciałbyś dostarczyć więcej informacji? Nie możesz się zalogować, ponieważ…? Jaki komunikat się wyświetla i czy w ogóle? Nie możesz z poziomu partycji recovery czy systemu (wtedy przeniosę do „Programy”)?
Wybacz, ale nikt tutaj nie wróży – chyba że ktoś się nie pochwalił.
Nie.
https://support.appl.../pl-pl/HT201065
Ponadto samo „nie mogę się zalogować” brzmi jak „nie działa”. Zechciałbyś dostarczyć więcej informacji? Nie możesz się zalogować, ponieważ…? Jaki komunikat się wyświetla i czy w ogóle? Nie możesz z poziomu partycji recovery czy systemu (wtedy przeniosę do „Programy”)?
Wybacz, ale nikt tutaj nie wróży – chyba że ktoś się nie pochwalił.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users