Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 7 złe spasowanie obudowy.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Patryk1992a

Patryk1992a
  • 1 postów

Napisano 22 czerwca 2017 - 12:26

Witam.

Kupiłem tydzień temu iPhona 7 w czarnym macie. Nie jest to mój pierwszy iPhone 7, ale w tym egzemplarzu mam problem. Aluminiowa ramka na gorze jest złe spasowana ze szkłem wyświetlacza. Porównując do szczeliny po dolnej części jest zauważalnie większa. Nie byłoby to problemem, gdyby nie fakt, iż wchodzi tam kurz i brud co fatalnie wyglada. Czy ma miał ktoś podobny problem? Czy da się to jakoś wyczyścić, czy może odesłać telefon na gwarancje? Zdjęcia dołączę wieczorem, aby pokazać ten defekt. Na białym iPhone nie było tego lub brud nie był tak widoczny jak w czarnym. Proszę o jakieś rady. Dziękuje.

#2 busaba

busaba
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 24 czerwca 2017 - 08:55

Mam to samo w iPhone 7 32GB czarny mat (w modelu 128GB tego nie było), jak będę miał chwilę do podejdę do serwisu. W innym wątku kolega miał identyczny problem post 2783

 

http://myapple.pl/fo...żenia/page-112

 

[attachment=4828:fullsizeoutput_819.jpeg][attachment=4829:fullsizeoutput_818.jpeg]


MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) / iPhone 13 mini / Apple Watch Series 4 / AirPods Pro

#3 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 24 czerwca 2017 - 10:05

Mam to samo w moim białym 7+ byłem w Apple Store wymienili na nowy ekran i nadal jest tak samo. Najlepsze jest to jak mi tel oddawali to jakaś tam uszczelka lekko podeszła między ekran i obudowę... pytałem się co to jest a koleś mówi że wszystko jest ok że tak czasem się zdarza ale tel nadal będzie miał swoją wodoodporność. W temacie który kolega podesłał link są zdjęcia.... nie liczcie ma to że telefon zostanie wymieniony na nowy, bo wg pracowników Apple nie wpływa to na użytkowanie telefonu.

iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#4 busaba

busaba
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 24 czerwca 2017 - 11:47

@iLuk45z

Na twoim miejscu bym nie odebrał tak "naprawionego" telefonu. 


MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) / iPhone 13 mini / Apple Watch Series 4 / AirPods Pro

#5 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 24 czerwca 2017 - 13:52

No ja też nie ale sklep był już w sumie zamykany i nie chciało mi się, z tym bujać a w ten sposób co jeszcze zrobię to za jakiś czas ściemnię, że ekran czasem nie odpowiada..... :D i jak ponownie wymienią to wtedy będę bardzo dokładny i upierdliwy...


Użytkownik iLuk45z edytował ten post 24 czerwca 2017 - 13:53

iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#6 crab

crab
  • 262 postów

Napisano 25 czerwca 2017 - 09:55

Jakbym miał taki ekran to bym nawet nie wyjmował z folii, tylko zwrócił bez podania przyczyny (o ile zakup był przez internet).

#7 busaba

busaba
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 25 czerwca 2017 - 11:09

Nie zwróciłem na to uwagi początkowo. Patrzyłem czy ekran jest równomiernie biały. Poprzedni iPhone miał żółty wyświetlacz na dole.
MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) / iPhone 13 mini / Apple Watch Series 4 / AirPods Pro

#8 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 25 czerwca 2017 - 14:09

No mój też był równomiernie biały, lecz po gwarancyjnej wymianie dopiero w domu wieczorem dopatrzyłem się że wyświetlacz jest "zasikany"... i teraz pytanie czy jest to też podstawą reklamacji?


iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#9 busaba

busaba
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 25 czerwca 2017 - 14:27

W serwisie nawet tego nie widzieli. W opisie - "Nie stwierdzono usterki". Mnie to irytowało odkąd to zobaczyłem. Komu bym nie pokazał ze znajomych to praktycznie każdy to dostrzegł, serwis nie.. Teraz jak będę szedł z niedopasowaniem ekranu i mi wymienią to będę bacznie się przyglądał.
MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) / iPhone 13 mini / Apple Watch Series 4 / AirPods Pro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych