Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iphone7 - przerywa ładowanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ciiigi4

ciiigi4
  • 5 postów

Napisano 16 czerwca 2017 - 19:35

Witam, 

 

od jakiegoś miesiąca mam problem z ładowaniem telefonu. Po podłączeniu do ładowarki telefon ładuje się normalnie przez kilka minut, po czym nagle zaczyna naprzemian załączać i wyłączać ładowanie i trwa to tak długo aż nie wyłączy się ładowarki z prądu lub kabla z gniazda (czasami nawet po wyciągnieciu ładowarki z prądu iphone ciągle przerywa i ponownie załącza ładowanie  :blink: ). Przy innej ładowarce (nie z apple'a) sytuacja się powtarza. Jedynie ładowanie przez komputer/laptop jest skuteczne, choć też zdarza się że raz na jakiś czas telefon wpadnie w taki szał przerywanego ładowania.

Czyściłem gniazdo telefonu, gniazdo w ładowarce, styki na kablu... nic nie pomogło..

 

Spotkał się ktoś z podobną sytuacją? Jakaś pomoc? 



#2 Krystian W.

Krystian W.
  • 17 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 czerwca 2017 - 23:58

Pogrzeb porządnie w złączu, czasem tam zbija się taki brud, że ciężko wygrzebac, możesz spróbowac spinaczem biurowym.



#3 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 czerwca 2017 - 00:15

mnie co chwilę włażą paproki z kieszeni, muszę wygrzebywać pinką od SIM


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#4 ciiigi4

ciiigi4
  • 5 postów

Napisano 17 czerwca 2017 - 08:06

Czyściłem już i szczoteczką i wykałaczką i igłą i nic nie pomogło, port jest czyściutki,spokojnie widać piny i jego tylną sciankę. Poza tym po podłączeniu do komputera ładuje normalnie, choć baaaaaaardzo wolno w stosunku do ładowarki...

Jeśli to ładowarka to przy innej powien problem ustąpić - nie ustąpił.

Jeśli to kabel to powinno przerywać i przy ładowarce (zawsze) i przy komputerze (raz na tysiąc)

Jeśli to port w telefonie to powinien przerywać przy każdym źródle zasilania (przy kompie czy powerbanku nie przerywa)

Nie mam już pomysłu co to może być... :wacko:



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 czerwca 2017 - 08:34

Przewód masz oryginalny z pudełka od telefonu czy jakiś dokupiony?

Prawdopodobnie będziesz musiał skorzystać z gwarancji bo to znana usterka kiedy iPhone ładuje się z komputera, a nie ładuje z ładowarki sieciowej. Możliwe też, że na jednym oryginalnym przewodzie będzie działał normalnie, a na innym oryginalnym nie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 ciiigi4

ciiigi4
  • 5 postów

Napisano 17 czerwca 2017 - 08:46

Telefon kupiony w media markt, nowy, ładowarka i kabel oryginalne, dołączane do zestawu. Czy w ramach takiej gwarancji można np wymienić samą ładowarkę z kablem po to aby zobaczyć czy to jest ta wadliwa część? Bo jeśli to jest przyczyną to bez sensu cały telefon na kilka tygodni odsyłać do serwisu.



#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 czerwca 2017 - 08:58

Nie wymienia się ładowarki w ciemno. Zgłaszasz do serwisu taki problem, a serwis poprosi Cię o dostarczenie telefonu wraz z ładowarką, zostaną one sprawdzone, zostanie znaleziona przyczyna problemu i odpowiednia część będzie wymieniona. W tym przypadku raczej telefon lub przewód. Sprawdź jeszcze na innym przewodzie.

Nie wiem skąd jesteś, ale w Krakowie wymiana telefonu trwa 1-2 dni, więc nie trzeba go wysyłać na kilka tygodni jak piszesz.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 17 czerwca 2017 - 08:59

Wymiana iPhone'a w Cortland trwa maksymalnie tydzień czasu. Mam na myśli z wysyłką kurierem.

Użytkownik MasterM edytował ten post 17 czerwca 2017 - 08:59

  • Damien Karras lubi to

#9 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 17 czerwca 2017 - 09:40

wysyłałem swojego 6s w pon a w czw już miałem nowego u siebie, więc skończcie gadać głupoty co chwila, że kilka tygodni. To nie samsung


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#10 sportpoz1

sportpoz1
  • 161 postów
  • SkądPoznań

Napisano 17 czerwca 2017 - 11:40

A jaką masz wersję iOS? Miałem ostatnio dokładnie to samo z iPadem. 

Podłączyłem pod ładowarkę - ładował kilka minut, po czym wyskoczył komunikat, że akcesorium jest niezgodne. Ładowarka od innego ipada - to samo. Ładowarka od iphona - to samo. Pomogło dopiero podłączenie pod komputer - zaczął ładować. Nie wiem w czym był problem. Odłączyłem od komputera i w tej chwili z ładowarką jest ok.



#11 ciiigi4

ciiigi4
  • 5 postów

Napisano 18 czerwca 2017 - 12:56

iOS wersja 10.3.2 - oprogramowanie aktualne.

Ja nigdy żadnego komunikatu nie miałem że akcesorium jest niezgodne. U mnie normalne ładowanie na ładowarce zazwyczaj trwa 2-3 minuty, później jest ciągłe przerywanie ładowania.

Jestem z Opola i jak widziałem w tym mieście nie ma żadnego autoryzowanego serwisu. Możęcie polecić jakiś dobry serwis w pobliżu do którego można wysłać telefon i nie czekać nie wiadomo jak długo?

PS. Pisaliście wcześniej o 'wymianie' i 'nowym' telefonie, czy to znaczy że po wysłaniu do serwisu i stwierdzeniu usterki telefon jest po prostu wymieniany na nowy model? Jak w tym przypadku z zawartością telefonu nie znajdującej się w chmurze?



#12 RomaszT

RomaszT
  • 91 postów

Napisano 21 czerwca 2017 - 09:30

Być może masz problem z wtyczką/wtyczkami, których używasz? Spróbuj na jeszcze jednej, jak będzie to samo, to problem tkwi w telefonie lub kablu, jak przekażesz do serwisu to jednoznacznie określą.

 

Tak na marginesie: z USB w komputerze ładuje się wolniej, bo dostarcza ono 500mA, ładowarka, którą masz w zestawie z iPhone (5W), daje 1000mA. iPhone 7, jeśli użyjesz ładowarki od iPad'a (10W dla mini czyli 2000-2100mA i 12W dla "dużego" czyli 2400mA), może przyjmować nawet około 1500mA (sam używam ładowarki do iPad'a mini do ładowania mojej "siódemki"). W związku z tym przez USB w komputerze będzie się ładować około trzy razy wolniej niż na ładowarce do iPad'a. Power bank zazwyczaj daje około 1000mA - tak deklarują ich producenci, ale często są to wartości zawyżone (typowo około 800mA jest realnie do osiągnięcia przy niezłym power banku). Może tutaj tkwi problem? Może Twój iPhone nie "przyjmuje" nic powyżej 500-800mA?

 

Tak czy inaczej, jest to problem do rozwiązania dla serwisu - poradzą sobie z tym w taki czy inny sposób.

 

Odpowiadając na pytanie o dane - temat wielokrotnie poruszany na tym i innych forach. Dane zawarte w telefonie zostają usunięte przez serwis i przed oddaniem sprzętu musisz zrobić sobie kopię zapasową. Apple i serwisy nie ponoszą odpowiedzialności za Twoje pliki.

 

Pozdrawiam :).






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych