Próbowałem w pracy włączyć sobie na Mac OS Sierra iCloud prywatny i z niezrozumiałych przyczyn wyświetlił mi się monit o 4 cyfrowy PIN do konta. Nigdy takiego nie ustawiałem ani nie otrzymałem.
Tak więc w pracy się nie połączyłem. Co gorsza w domu na El Capitan mój iCloud wylogował mi się z MacBooka i iMac a próba ponownego zalogowania wiąże się z podaniem 4 cyfrowego PIN. Zadzwoniłem do pomocy technicznej Apple i pytali mnie o iPhone oraz iPad których nigdy nie miałem i nigdy nie logowałem się na nich. Konsultantka nie potrafiła mi pomóc choć łączyła się zdalnie z oboma komputerami. Podobno wysłała zgłoszenie do inżynierów Apple. Mija kolejny tydzień bez odpowiedzi Apple i bez dostępu do iCloud. Mac App Store działa. iTunes także.
Co można z tym zrobić?
Założyć kolejny profil iCloud i machnąć na dotychczasowe zakupy w Mac AppStore i iTunes?
Co jeśli na nowym profilu także wyskoczy mi monit o podanie pin?