Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości resetu PIN do iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Śfierzyk

Śfierzyk
  • 358 postów

Napisano 16 czerwca 2017 - 09:25

Próbowałem w pracy włączyć sobie na Mac OS Sierra iCloud prywatny i z niezrozumiałych przyczyn wyświetlił mi się monit o 4 cyfrowy PIN do konta. Nigdy takiego nie ustawiałem ani nie otrzymałem.

Tak więc w pracy się nie połączyłem. Co gorsza w domu na El Capitan mój iCloud wylogował mi się z MacBooka i iMac a próba ponownego zalogowania wiąże się z podaniem 4 cyfrowego PIN. Zadzwoniłem do pomocy technicznej Apple i pytali mnie o iPhone oraz iPad których nigdy  nie miałem i nigdy nie logowałem się na nich. Konsultantka nie potrafiła mi pomóc choć łączyła się zdalnie z oboma komputerami. Podobno wysłała zgłoszenie do inżynierów Apple. Mija kolejny tydzień bez odpowiedzi Apple i bez dostępu do iCloud. Mac App Store działa. iTunes także.

 

Co można z tym zrobić?

Założyć kolejny profil iCloud i machnąć na dotychczasowe zakupy w Mac AppStore i iTunes?

Co jeśli na nowym profilu także wyskoczy mi monit o podanie pin?


Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.


#2 Śfierzyk

Śfierzyk
  • 358 postów

Napisano 18 lipca 2017 - 05:56

Po miesiącu przyszła odpowiedź z Apple!

Trzeba przez stronę iCloud.com wyłączyć dwupoziomowe uwierzytelnianie, co wiąże się z wyczyszczeniem Keychain.

Potem można zalogować komputery i po kilku godzinach/dniach włączyć uwierzytelnianie ponownie.

 

Dziwne to, ale pomogło. 


Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych