Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iOS 11 Beta - Dyskusja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
991 odpowiedzi w tym temacie

#276 Ament

Ament
  • 505 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 30 czerwca 2017 - 08:50

Dziala wam push Gmail w Mail? U mnie bardzo roznie, czasami powiadomienie przychodzi dopiero po kilku minutach a czasami w ogole. A juz sie cieszylem, ze w jednej aplikacji ogarne wszystkie emaile.


 Macbook / iPad Pro / iPhone / Watch

#277 extor

extor
  • 318 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 30 czerwca 2017 - 09:05

Ja zainstalowalem bete tylko dlatego aby wykryc bledy i zglosic je do Apple. Obecnie co zauwazylem to przy aplikacjach w trybie poziomym i wyjsciu z niej tapeta obraca mi sie o 90 stopni. Dopiero otwarcie aplikacji w trybie pionowym i wyjsciu przywraca tapete do prawidlowej pozycji. Blad zglosilem do apple dodajac screeny jak to wyglada.

W przypadku poprzednich wersji beta iOS 9 czy 10 Apple na kilka zgloszen Apple odpowiedzial aby dowiedziec sie czegos wiecej na temat bledu lub zeby sprawdzic czy blad nadal wystepuje w kolejnej becie.

Napewno beta nie jest dla szarego zwyklego uzytkownika, tylko dla zaawansowanych i swiadomych ryzyka uzywania wersji beta. Co do dzialania nie jest zle. Da sie normalnie uzywac ale brakuje jeszcze do idealu. Napewno bateria do poprawy bo leci w oczach. Jakas gra (10-15 min), mail troche internetu, muzyka i w ok 2h Spada ze 100% na 60%

 MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM |  iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium |  Watch Series 8

 iPad Pro 11” M4 (2024) 256 GB Wi-Fi + Cellular Space Black |  AirPods 3 | Beats Studio3


#278 Aastelix

Aastelix
  • 1 528 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 30 czerwca 2017 - 11:10

Może nie w temacie ale powrót z 11 do 10 zakończył się niepowodzeniem bo telefon zapętlał się na logo iTunes. Z tego co czytałem to da się sposobem wrócić do 10.
Ja w pośpiechu oddałem telefon do serwisu i dzisiaj dostałem odpowiedź, że został on wymieniony na nowy.
Czy to oznacza, że dostanę refurba i może on być gorszy niż ten co miałem?

iPhone 11


#279 sIDD

sIDD
  • 178 postów
  • SkądUrsus, Warszawa, Poland, Poland

Napisano 30 czerwca 2017 - 11:28

Może nie w temacie ale powrót z 11 do 10 zakończył się niepowodzeniem bo telefon zapętlał się na logo iTunes. Z tego co czytałem to da się sposobem wrócić do 10.
Ja w pośpiechu oddałem telefon do serwisu i dzisiaj dostałem odpowiedź, że został on wymieniony na nowy.
Czy to oznacza, że dostanę refurba i może on być gorszy niż ten co miałem?

 

Tak, dokładnie jak piszesz.



#280 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 30 czerwca 2017 - 11:31

Może nie w temacie ale powrót z 11 do 10 zakończył się niepowodzeniem bo telefon zapętlał się na logo iTunes. Z tego co czytałem to da się sposobem wrócić do 10.
Ja w pośpiechu oddałem telefon do serwisu i dzisiaj dostałem odpowiedź, że został on wymieniony na nowy.
Czy to oznacza, że dostanę refurba i może on być gorszy niż ten co miałem?

 

Wymienili na nowy?! WTF?! 


  • MasterM lubi to

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#281 Aastelix

Aastelix
  • 1 528 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 30 czerwca 2017 - 11:35

up

nowy albo refurb. tego nie wiem ale jest nowa naklejka z danymi. Też tego nie rozumiem bo jak piszecie temat był kabelkiem do ogarnięcia. Czyżby serwis przeważnie polegał na wymianie telefonów a później spokojna naprawa tego co zebrali na magazynie?

iPhone 11


#282 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 30 czerwca 2017 - 11:40

Jestem zaskoczony, że wymiana. Sam też miałem to zapętlenie, ale właściwie odrazu naszła myśl: zrobili fuckup z przejściem na niższy system, trzeba spróbować ostatni sprawdzony i tak też zrobiłem. I działa.

Może wiele lat z androidem i ostrą zabawą z kernelami i romami mnie na to przygotowało :P Tam to trzeba było wykazać się sprytem.

 

Podejrzewam, że nie wiedzieli, że tam siedzi 11 i przyjeli, że coś się na płycie uwaliło, co w rezultacie dało nowy telefon.

 


Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#283 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 30 czerwca 2017 - 13:31

Myślę, że jest to spowodowane faktem, że serwis nie zajmuje się oprogramowaniem. Myślice, że będą się bawić w jakieś restory jak można zamówić nowy po prostu i zamknąć temat? Nie włącza się? Nie włącza. Zalany? Nie. Uszkodzony mechanicznie? Nie. Grzebany? Nie. To do wymiany. ;)

 

Inna sprawa, że takie coś powinien (moim zdaniem) wyłapać punkt przyjęć do serwisu po prostu i oni powinni "odciążyć" serwis robiąc ten restore bo zwyczajnie szkoda paliwa na wymianę, a serwis zostanie obciążony przez Apple kosztem wymiany sprawnego urządzenia na nowe.


Użytkownik imrik edytował ten post 30 czerwca 2017 - 13:35


#284 extor

extor
  • 318 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 30 czerwca 2017 - 13:37

Rok temu przy becie 10 padl port lightning i nie ladowal sie iPhone. Zanioslem do Cortlandu we Wrocławiu, po 2 dniach telefon ze zapraszaja po odbior, wymiana na nowy.

Poza tym w logach Apple napewno pozostaje info jaki system byl zainstalowany na danym telefonie. Jak wiedza jaka wersja systemu jest zainstalowana w danym momencie.

Użytkownik extor edytował ten post 30 czerwca 2017 - 13:41

 MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM |  iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium |  Watch Series 8

 iPad Pro 11” M4 (2024) 256 GB Wi-Fi + Cellular Space Black |  AirPods 3 | Beats Studio3


#285 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 303 postów
  • Skądtowni?

Napisano 30 czerwca 2017 - 15:37

Może nie w temacie ale powrót z 11 do 10 zakończył się niepowodzeniem bo telefon zapętlał się na logo iTunes. Z tego co czytałem to da się sposobem wrócić do 10.
Ja w pośpiechu oddałem telefon do serwisu i dzisiaj dostałem odpowiedź, że został on wymieniony na nowy.
Czy to oznacza, że dostanę refurba i może on być gorszy niż ten co miałem?

Telefon był na gwarancji?


Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3


#286 Aastelix

Aastelix
  • 1 528 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 30 czerwca 2017 - 18:48

Tak Telefon na gwarancji.

Teraz mam takie pytanie bo dostałem nową sztukę i po wyjęciu z pudełka zaktualizował się dopiero do 10.3.2.
Później założyłem beta profil z nadzieją i pewnością, że pobiorę sobie 10.3.3 beta a tutaj zonk bo zaczęła się pobierać beta 11.
Czy z publicznej bety też jest problem z powrotem do 10.3.2?

iPhone 11


#287 Moongroow

Moongroow
  • 334 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 30 czerwca 2017 - 19:55

Legenda głosi, że z bety można wrócić do bety.
Czyli z 11 beta do 10.3.3 beta :)

#288 Aastelix

Aastelix
  • 1 528 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 30 czerwca 2017 - 19:58

Mnie interesuje fakt. Już raz pozbyłem się telefonu na ponad tydzień. Oczywiście wina tylko i wyłącznie moja ale wolę się upewnić na przyszłość.
Z resztą, z tego co czytam to nie podjął bym się teraz instalacji 11. Lubię testować i czasem słowo do Apple napisać ale z drugiej strony potrzebuję sprawny telefon.

iPhone 11


#289 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 30 czerwca 2017 - 20:25

*
Popularny

 Daj już spokój ze swoimi durnymi pytaniami. Zainstalowałeś bete i nie umiałeś przywrócić systemu i oddałeś telefon na serwis. Samo to jest tak żenujące, że na Twoim miejscu wstydziłbym się pisać o tym na forum. I dalej chcesz brnąć w coś o czym nie masz pojęcia? Instalować kolejne bety? Ogarnij się i nie zawracaj du...


Użytkownik koliberek1 edytował ten post 30 czerwca 2017 - 20:29

Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#290 sIDD

sIDD
  • 178 postów
  • SkądUrsus, Warszawa, Poland, Poland

Napisano 01 lipca 2017 - 08:28

I o to właśnie chodzi i pisze! Po co instalować jak się nie ma pojęcia po co.
Lepiej np wejść sobie na YouTube i zobaczyc prezentacje osób , które zainstalowały.

Zawsze to samo powtarza się co roku.
Poczekaj sobie na GM i nie będzie problemu.

Mi telefon działa bardzo dobrze i używam od początku.

#291 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 01 lipca 2017 - 08:51

https://twitter.com/...794987914563585

Trochę szkoda, choć przynajmniej pofatygowali się z wyjaśnieniem.

@koliberek Zwrócenie uwagi ze wszech miar słuszne, ale agresywny ton już nie. Za to leci drobny ost. Proszę o nieco kultury. Od chamstwa, którego i tak za dużo, są inne miejsca w internecie.
  • Aastelix lubi to

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#292 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 01 lipca 2017 - 11:58

Jestem zaskoczony, że wymiana.

Dobry protip na przyszłość, aby wymienili iPhone'a na nowego :P

#293 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 01 lipca 2017 - 14:01

Czujesz to? 11 miesiąc, telefon w normalnym stanie - tu zadrapanko, tu ryski na szkle. No to pakujemy 11 Beta 2, DFU i do Cortland. Albo masz nówkę, albo zabierasz jak będą chcieli obciążyć i naprawiasz sprawę sam...

Idzie? Idzie. Ale przyzwoitość by mi na to nie pozwoliła. Dziwie się, że nikt tam się tym softem nie pobawi.

Level drugi - z racji przedłużenia gwarancji można tak w kółko?

Przepraszam za OT. W sprawie bety - edycja listy aplikacji w iMessage nie działa. Ale z racji nowej funkcji, powinni to ogarnąć w przyszłej będzie. iPhone miał okazyjne zwiechy, jakby mu mocy i ramu brakowało oraz ten Taptic Engine. Jak soft powoduje, że fizyczny mechanizm zaczyna klikać i wydawać wcześniej nieobecne dźwięki, zaczynam się obawiać.

Co mogłem zgłosiłem, wracam na 10, czekam na beta 3.

Użytkownik m-graficzny edytował ten post 01 lipca 2017 - 14:03

  • Kuba2000 lubi to

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#294 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 01 lipca 2017 - 14:02

No właśnie. Chyba sam tak zrobię :D BTW, gdzieś kiedyś taki przypadek z Apple Watchem był - zainstalował ktoś betę, ale coś się psuło i Cortland wymienił zegarek na nowy ;)

#295 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 lipca 2017 - 14:25

No właśnie. Chyba sam tak zrobię :D BTW, gdzieś kiedyś taki przypadek z Apple Watchem był - zainstalował ktoś betę, ale coś się psuło i Cortland wymienił zegarek na nowy ;)

Było właśnie, mój syn zaczął wrzucać betę na AW jeszcze za czasow 2 i się zawiesiła, żadnego wyjścia i wymienili mu na nowy w Cortlandzie ale to tez jakby trochę inna sytuacja, bo ponoć wtedy na AW nie było sposobu, a na iP jednak z doprowadzeniem do życia jest prosta metoda i nie ma powodu do wymiany. Szkoda, że za bety biorą się ludziska nie mający 1% wiedzy, do czego to służy i choćby elementarnej wiedzy, w zakresie działania naszych urządzeń i ich możliwości.

Zamiast zgłaszać błędy do Apple, płaczą tutaj i użalają się nad spadającym prądem z baterii i innymi problemami. Co beta te same jaja i cyrk, tego już chyba ni da si zmienić.

Użytkownik Shrek edytował ten post 01 lipca 2017 - 14:28

  • 6c1fb0760d i sIDD lubią to
 Only Apple 

#296 premislausg

premislausg
  • 314 postów

Napisano 01 lipca 2017 - 15:37

Szkoda, że nie zauważacie faktu, że problem z powrotem do oficjalnego softu leży po stronie Apple, a nie użytkowników. Aastelix miał problem, więc zgłosił się do autoryzowanego serwisu. To serwisanci zdecydowali o wymianie telefonu na nowy, nie Klient. Jestem ciekawy, ilu z Was by w tym momencie zaprotestowało i poprosiło o naprawę urządzenia, zamiast jego wymiany. Poziom hipokryzji w tym temacie jest porażający, nie mówiąc już o personalnych wycieczkach niektórych osób na forum.

#297 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 01 lipca 2017 - 16:07

Szkoda, że nie zauważacie faktu, że problem z powrotem do oficjalnego softu leży po stronie Apple, a nie użytkowników. Aastelix miał problem, więc zgłosił się do autoryzowanego serwisu. To serwisanci zdecydowali o wymianie telefonu na nowy, nie Klient. Jestem ciekawy, ilu z Was by w tym momencie zaprotestowało i poprosiło o naprawę urządzenia, zamiast jego wymiany. Poziom hipokryzji w tym temacie jest porażający, nie mówiąc już o personalnych wycieczkach niektórych osób na forum.


Rozumiem, że można się zdenerwować, ale beta nie jest dla zwykłego użytkownika. Beta może Ci nawet spalić telefon. Trzeba się liczyć z zagrożeniem, Apple o tym informuje także w przypadku publicznej bety.

Tu był problem, ale znikomy. Wystarczyła odrobina wiedzy w temacie oprogramowania, aby znaleźć rozwiązanie.

Trzeba zrozumieć co to Beta. To się nie nadaje do użytku. Po to instalujesz i ryzykujesz swój sprzęt, dane, czas, aby w finalnej wersji przeciętny Kowalski nie musiał się z takimi problemami borykać.

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#298 Moongroow

Moongroow
  • 334 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 01 lipca 2017 - 17:17

Ja zainstalowałem publiczną betkę i jest jak najbardziej Ok :o
Bateria mi lepiej trzyma niż na 10.3.3
Szok
Nic się nie wykrzycza. W porównaniu do 1 deweloperskiej to jest spoko.

#299 premislausg

premislausg
  • 314 postów

Napisano 01 lipca 2017 - 22:23

Rozumiem, że można się zdenerwować, ale beta nie jest dla zwykłego użytkownika. Beta może Ci nawet spalić telefon. Trzeba się liczyć z zagrożeniem, Apple o tym informuje także w przypadku publicznej bety.

Tu był problem, ale znikomy. Wystarczyła odrobina wiedzy w temacie oprogramowania, aby znaleźć rozwiązanie.

Trzeba zrozumieć co to Beta. To się nie nadaje do użytku. Po to instalujesz i ryzykujesz swój sprzęt, dane, czas, aby w finalnej wersji przeciętny Kowalski nie musiał się z takimi problemami borykać.

Tym bardziej dziwne, że serwis nie naprawił iPhona, tylko go wymienia, nie uważasz?
Wylewacie tu niepotrzebnie złość na użytkownika forum, a pewnie każdy z Was byłby bardzo zadowolony, gdyby dostał nowy sprzęt w serwisie.

#300 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 01 lipca 2017 - 22:36

Pewnie, że dziwne! Albo olali, albo nie wiem... Albo jest tak jak ktoś tu już pisał - oni są od sprzętu, nie oprogramowania - nie działa? To nowy.

Ja się akurat nie złoszczę. Dobrze, że to się bardzo dobrze dla kolegi skończyło. Wyobrażasz sobie co by było jakby naprawdę uwaliło mu telefon, a Cortland powiedział, że naprawa tylko odpłatna? Podejrzewam, że choć kolega był bardzo kultularny, mógłby mieć do Apple trochę pretensji.

Z Betą nigdy nic nie wiadomo. Na pewno nie można winić Apple, że coś się wali.

Koniec tego OT. Testujemy, zgłaszamy i nie marudzimy, że coś nie działa. Jak na kilka miesięcy przed GM i tak jestem zaskoczony, że tak ona chodzi. Aż mnie ciekawi co ten system będzie robił za rok, jak będzie 11.3.
  • imrik lubi to

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych