Dziala wam push Gmail w Mail? U mnie bardzo roznie, czasami powiadomienie przychodzi dopiero po kilku minutach a czasami w ogole. A juz sie cieszylem, ze w jednej aplikacji ogarne wszystkie emaile.
iOS 11 Beta - Dyskusja
#276
Napisano 30 czerwca 2017 - 08:50
#277
Napisano 30 czerwca 2017 - 09:05
W przypadku poprzednich wersji beta iOS 9 czy 10 Apple na kilka zgloszen Apple odpowiedzial aby dowiedziec sie czegos wiecej na temat bledu lub zeby sprawdzic czy blad nadal wystepuje w kolejnej becie.
Napewno beta nie jest dla szarego zwyklego uzytkownika, tylko dla zaawansowanych i swiadomych ryzyka uzywania wersji beta. Co do dzialania nie jest zle. Da sie normalnie uzywac ale brakuje jeszcze do idealu. Napewno bateria do poprawy bo leci w oczach. Jakas gra (10-15 min), mail troche internetu, muzyka i w ok 2h Spada ze 100% na 60%
MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM | iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium | Watch Series 8
iPad Pro 11” M4 (2024) 256 GB Wi-Fi + Cellular Space Black | AirPods 3 | Beats Studio3
#278
Napisano 30 czerwca 2017 - 11:10
Ja w pośpiechu oddałem telefon do serwisu i dzisiaj dostałem odpowiedź, że został on wymieniony na nowy.
Czy to oznacza, że dostanę refurba i może on być gorszy niż ten co miałem?
iPhone 11
#279
Napisano 30 czerwca 2017 - 11:28
Może nie w temacie ale powrót z 11 do 10 zakończył się niepowodzeniem bo telefon zapętlał się na logo iTunes. Z tego co czytałem to da się sposobem wrócić do 10.
Ja w pośpiechu oddałem telefon do serwisu i dzisiaj dostałem odpowiedź, że został on wymieniony na nowy.
Czy to oznacza, że dostanę refurba i może on być gorszy niż ten co miałem?
Tak, dokładnie jak piszesz.
#280
Napisano 30 czerwca 2017 - 11:31
Może nie w temacie ale powrót z 11 do 10 zakończył się niepowodzeniem bo telefon zapętlał się na logo iTunes. Z tego co czytałem to da się sposobem wrócić do 10.
Ja w pośpiechu oddałem telefon do serwisu i dzisiaj dostałem odpowiedź, że został on wymieniony na nowy.
Czy to oznacza, że dostanę refurba i może on być gorszy niż ten co miałem?
Wymienili na nowy?! WTF?!
- MasterM lubi to
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#281
Napisano 30 czerwca 2017 - 11:35
nowy albo refurb. tego nie wiem ale jest nowa naklejka z danymi. Też tego nie rozumiem bo jak piszecie temat był kabelkiem do ogarnięcia. Czyżby serwis przeważnie polegał na wymianie telefonów a później spokojna naprawa tego co zebrali na magazynie?
iPhone 11
#282
Napisano 30 czerwca 2017 - 11:40
Jestem zaskoczony, że wymiana. Sam też miałem to zapętlenie, ale właściwie odrazu naszła myśl: zrobili fuckup z przejściem na niższy system, trzeba spróbować ostatni sprawdzony i tak też zrobiłem. I działa.
Może wiele lat z androidem i ostrą zabawą z kernelami i romami mnie na to przygotowało Tam to trzeba było wykazać się sprytem.
Podejrzewam, że nie wiedzieli, że tam siedzi 11 i przyjeli, że coś się na płycie uwaliło, co w rezultacie dało nowy telefon.
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#283
Napisano 30 czerwca 2017 - 13:31
Myślę, że jest to spowodowane faktem, że serwis nie zajmuje się oprogramowaniem. Myślice, że będą się bawić w jakieś restory jak można zamówić nowy po prostu i zamknąć temat? Nie włącza się? Nie włącza. Zalany? Nie. Uszkodzony mechanicznie? Nie. Grzebany? Nie. To do wymiany.
Inna sprawa, że takie coś powinien (moim zdaniem) wyłapać punkt przyjęć do serwisu po prostu i oni powinni "odciążyć" serwis robiąc ten restore bo zwyczajnie szkoda paliwa na wymianę, a serwis zostanie obciążony przez Apple kosztem wymiany sprawnego urządzenia na nowe.
Użytkownik imrik edytował ten post 30 czerwca 2017 - 13:35
#284
Napisano 30 czerwca 2017 - 13:37
Poza tym w logach Apple napewno pozostaje info jaki system byl zainstalowany na danym telefonie. Jak wiedza jaka wersja systemu jest zainstalowana w danym momencie.
Użytkownik extor edytował ten post 30 czerwca 2017 - 13:41
MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM | iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium | Watch Series 8
iPad Pro 11” M4 (2024) 256 GB Wi-Fi + Cellular Space Black | AirPods 3 | Beats Studio3
#285
Napisano 30 czerwca 2017 - 15:37
Może nie w temacie ale powrót z 11 do 10 zakończył się niepowodzeniem bo telefon zapętlał się na logo iTunes. Z tego co czytałem to da się sposobem wrócić do 10.
Ja w pośpiechu oddałem telefon do serwisu i dzisiaj dostałem odpowiedź, że został on wymieniony na nowy.
Czy to oznacza, że dostanę refurba i może on być gorszy niż ten co miałem?
Telefon był na gwarancji?
Komputer: MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2
Telefon: iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3
#286
Napisano 30 czerwca 2017 - 18:48
Teraz mam takie pytanie bo dostałem nową sztukę i po wyjęciu z pudełka zaktualizował się dopiero do 10.3.2.
Później założyłem beta profil z nadzieją i pewnością, że pobiorę sobie 10.3.3 beta a tutaj zonk bo zaczęła się pobierać beta 11.
Czy z publicznej bety też jest problem z powrotem do 10.3.2?
iPhone 11
#287
Napisano 30 czerwca 2017 - 19:55
Czyli z 11 beta do 10.3.3 beta
#288
Napisano 30 czerwca 2017 - 19:58
Z resztą, z tego co czytam to nie podjął bym się teraz instalacji 11. Lubię testować i czasem słowo do Apple napisać ale z drugiej strony potrzebuję sprawny telefon.
iPhone 11
#289
Napisano 30 czerwca 2017 - 20:25
Popularny
Daj już spokój ze swoimi durnymi pytaniami. Zainstalowałeś bete i nie umiałeś przywrócić systemu i oddałeś telefon na serwis. Samo to jest tak żenujące, że na Twoim miejscu wstydziłbym się pisać o tym na forum. I dalej chcesz brnąć w coś o czym nie masz pojęcia? Instalować kolejne bety? Ogarnij się i nie zawracaj du...
Użytkownik koliberek1 edytował ten post 30 czerwca 2017 - 20:29
- Shrek, 6c1fb0760d, sIDD i 3 innych osób lubią to
#290
Napisano 01 lipca 2017 - 08:28
Lepiej np wejść sobie na YouTube i zobaczyc prezentacje osób , które zainstalowały.
Zawsze to samo powtarza się co roku.
Poczekaj sobie na GM i nie będzie problemu.
Mi telefon działa bardzo dobrze i używam od początku.
#291
Napisano 01 lipca 2017 - 08:51
Trochę szkoda, choć przynajmniej pofatygowali się z wyjaśnieniem.
@koliberek Zwrócenie uwagi ze wszech miar słuszne, ale agresywny ton już nie. Za to leci drobny ost. Proszę o nieco kultury. Od chamstwa, którego i tak za dużo, są inne miejsca w internecie.
- Aastelix lubi to
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#292
Napisano 01 lipca 2017 - 11:58
Dobry protip na przyszłość, aby wymienili iPhone'a na nowegoJestem zaskoczony, że wymiana.
#293
Napisano 01 lipca 2017 - 14:01
Idzie? Idzie. Ale przyzwoitość by mi na to nie pozwoliła. Dziwie się, że nikt tam się tym softem nie pobawi.
Level drugi - z racji przedłużenia gwarancji można tak w kółko?
Przepraszam za OT. W sprawie bety - edycja listy aplikacji w iMessage nie działa. Ale z racji nowej funkcji, powinni to ogarnąć w przyszłej będzie. iPhone miał okazyjne zwiechy, jakby mu mocy i ramu brakowało oraz ten Taptic Engine. Jak soft powoduje, że fizyczny mechanizm zaczyna klikać i wydawać wcześniej nieobecne dźwięki, zaczynam się obawiać.
Co mogłem zgłosiłem, wracam na 10, czekam na beta 3.
Użytkownik m-graficzny edytował ten post 01 lipca 2017 - 14:03
- Kuba2000 lubi to
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#294
Napisano 01 lipca 2017 - 14:02
#295
Napisano 01 lipca 2017 - 14:25
Było właśnie, mój syn zaczął wrzucać betę na AW jeszcze za czasow 2 i się zawiesiła, żadnego wyjścia i wymienili mu na nowy w Cortlandzie ale to tez jakby trochę inna sytuacja, bo ponoć wtedy na AW nie było sposobu, a na iP jednak z doprowadzeniem do życia jest prosta metoda i nie ma powodu do wymiany. Szkoda, że za bety biorą się ludziska nie mający 1% wiedzy, do czego to służy i choćby elementarnej wiedzy, w zakresie działania naszych urządzeń i ich możliwości.No właśnie. Chyba sam tak zrobię BTW, gdzieś kiedyś taki przypadek z Apple Watchem był - zainstalował ktoś betę, ale coś się psuło i Cortland wymienił zegarek na nowy
Zamiast zgłaszać błędy do Apple, płaczą tutaj i użalają się nad spadającym prądem z baterii i innymi problemami. Co beta te same jaja i cyrk, tego już chyba ni da si zmienić.
Użytkownik Shrek edytował ten post 01 lipca 2017 - 14:28
- 6c1fb0760d i sIDD lubią to
#296
Napisano 01 lipca 2017 - 15:37
#297
Napisano 01 lipca 2017 - 16:07
Szkoda, że nie zauważacie faktu, że problem z powrotem do oficjalnego softu leży po stronie Apple, a nie użytkowników. Aastelix miał problem, więc zgłosił się do autoryzowanego serwisu. To serwisanci zdecydowali o wymianie telefonu na nowy, nie Klient. Jestem ciekawy, ilu z Was by w tym momencie zaprotestowało i poprosiło o naprawę urządzenia, zamiast jego wymiany. Poziom hipokryzji w tym temacie jest porażający, nie mówiąc już o personalnych wycieczkach niektórych osób na forum.
Rozumiem, że można się zdenerwować, ale beta nie jest dla zwykłego użytkownika. Beta może Ci nawet spalić telefon. Trzeba się liczyć z zagrożeniem, Apple o tym informuje także w przypadku publicznej bety.
Tu był problem, ale znikomy. Wystarczyła odrobina wiedzy w temacie oprogramowania, aby znaleźć rozwiązanie.
Trzeba zrozumieć co to Beta. To się nie nadaje do użytku. Po to instalujesz i ryzykujesz swój sprzęt, dane, czas, aby w finalnej wersji przeciętny Kowalski nie musiał się z takimi problemami borykać.
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#298
Napisano 01 lipca 2017 - 17:17
Bateria mi lepiej trzyma niż na 10.3.3
Szok
Nic się nie wykrzycza. W porównaniu do 1 deweloperskiej to jest spoko.
#299
Napisano 01 lipca 2017 - 22:23
Tym bardziej dziwne, że serwis nie naprawił iPhona, tylko go wymienia, nie uważasz?Rozumiem, że można się zdenerwować, ale beta nie jest dla zwykłego użytkownika. Beta może Ci nawet spalić telefon. Trzeba się liczyć z zagrożeniem, Apple o tym informuje także w przypadku publicznej bety.
Tu był problem, ale znikomy. Wystarczyła odrobina wiedzy w temacie oprogramowania, aby znaleźć rozwiązanie.
Trzeba zrozumieć co to Beta. To się nie nadaje do użytku. Po to instalujesz i ryzykujesz swój sprzęt, dane, czas, aby w finalnej wersji przeciętny Kowalski nie musiał się z takimi problemami borykać.
Wylewacie tu niepotrzebnie złość na użytkownika forum, a pewnie każdy z Was byłby bardzo zadowolony, gdyby dostał nowy sprzęt w serwisie.
#300
Napisano 01 lipca 2017 - 22:36
Ja się akurat nie złoszczę. Dobrze, że to się bardzo dobrze dla kolegi skończyło. Wyobrażasz sobie co by było jakby naprawdę uwaliło mu telefon, a Cortland powiedział, że naprawa tylko odpłatna? Podejrzewam, że choć kolega był bardzo kultularny, mógłby mieć do Apple trochę pretensji.
Z Betą nigdy nic nie wiadomo. Na pewno nie można winić Apple, że coś się wali.
Koniec tego OT. Testujemy, zgłaszamy i nie marudzimy, że coś nie działa. Jak na kilka miesięcy przed GM i tak jestem zaskoczony, że tak ona chodzi. Aż mnie ciekawi co ten system będzie robił za rok, jak będzie 11.3.
- imrik lubi to
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych