Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Systemowy mail - nie można wysyłać wiadomości - słynny bug dopadł i mnie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 leoni

leoni
  • 77 postów

Napisano 29 maja 2017 - 18:58

Na zagranicznych forach jest pełno wpisów na ten temat, wiele osób zaznaczało, że zgłaszało ten błąd do Apple, jednak jak widać bezskutecznie. Trwa on od iOS9. Żaden z czytanych przeze mnie wątków nie zakończył się znalezieniem rozwiązania. Mam cichą nadzieję, że może komuś u nas udało się coś zaradzić...?

 

Błąd polega na tym, że nie da się wysyłać wiadomości z systemowej aplikacji. Wyskakuje komunikat:

 

Kopia została umieszczona w skrzynce Wychodzące. Błąd połączenia z serwerem poczty wychodzącej [tu nazwa serwera, u mnie to stmp.gmail.com]. Dodatkowe serwery poczty wychodzącej można skonfigurować na ekranie Ustawienia > Poczta, Kontakty, Kalendarz. 

 

Na początku zdarzał się sporadycznie i po kilkunastu sekundach ustępował, potem po kilku minutach. Mam 3 skrzynki, więc nie mogąc wysłać z jednej, wysyłałem z drugiej. Zawsze któraś działała. Obecnie żadna z 3 nie działa, nie jestem w stanie wysłać z systemowej poczty maila. Hard reset nie pomaga. Konfiguracja poczty na nowo jest daremna - pomagała na dzień-dwa. Używałem systemowej poczty, bo można customizować wibracje i dźwięk. Wygląda na to, że tym razem muszę się rozstać z nią na stałe. Chyba że macie rozwiązanie?

 



#2 leoni

leoni
  • 77 postów

Napisano 30 maja 2017 - 19:10

Nikt nic...?



#3 Ramcel76

Ramcel76
  • 249 postów

Napisano 31 maja 2017 - 07:27

Kopia została umieszczona w skrzynce Wychodzące. Błąd połączenia z serwerem poczty wychodzącej [tu nazwa serwera, u mnie to stmp.gmail.com]. Dodatkowe serwery poczty wychodzącej można skonfigurować na ekranie Ustawienia > Poczta, Kontakty, Kalendarz.

Właśnie tam trzeba wpisać hasło. Telefon już sam podpowiada Ci gdzie. Często jest tak że telefon przy pierwszym konfigurowaniu konta mailowego gubi się czasem i w serwerze smtp trzeba ręcznie wklepać jeszcze raz swój mail@ i hasło
Ustawienia >> Mail >> Konta >> Klikasz w nazwę swojego maila >> Konto >> Serwer poczty wychodzącej SMTP >> smtp.poczta... >> w polu Użytkownik podajesz swojego maila > w polu Hasło podajesz wiadomo >> klikasz na Gotowe

Z czystej ciekawości się zapytam jakiego maila ustawiłeś pod aplikację Mail ???

u mnie to stmp.gmail.com

Jeśli Gmaila to zapomnij że będzie Ci działać!

W gwoli ścisłości na iPhonie:
Gmail = Gmail
Mail = Wp, Onet, Interia, O2 etc. itp.

Pozdrawiam :)

Użytkownik Ramcel76 edytował ten post 31 maja 2017 - 07:48

Mój Sprzęt: Huawei Mate 10 Pro - Apple Watch - iPhone 6s - iPhone 7 - iPad 4 mini - MacBookPro 15”

#4 leoni

leoni
  • 77 postów

Napisano 02 czerwca 2017 - 12:52

Dzięki! W międzyczasie samo znów zaczęło działać. Mam gmail. Dlaczego gmail miałby nie działać...? (w gruncie rzeczy to nie działa, bo działa w kratkę... już pobralem Outlook, tam działa pięknie).






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych